Pentru a-ți comercializa magazinul online și a atrage clienți noi, de multe ori trebuie să fii foarte creativ in ceea ce priveste promovarea online. Și asta depășește cu mult o bună prezență pe web. Într-adevăr, trebuie să te gândești la toate canalele de comunicare pe care le folosești în viața ta de zi cu zi pentru a putea fi vorbit pe rețelele de socializare sau chiar personal în timpul evenimentelor la care participi. Important este să păstrezi coerența în toate acțiunile tale.
Personal Branding: cum să îl promovezi online?
Branding personal: în spatele acestui anglicism se ascund toate instrumentele pentru a te promova pe internet. Cum să folosesti rețelele sociale și pe care să le favorizezi? Ce conținut să oferi? Ce greșeli ar trebui evitate? Concentreaza-te pe metodele de publicitate personală pentru website-uri la cheie.
Investeste în rețele sociale profesionale
Brandingul personal este auto-marketing aplicat noilor tehnologii. A avea o prezență pe internet este acum esențial, indiferent de profesia pe care o practici. Reflexul recrutorilor este acum să tastați numele candidaților pe Google. Este mai bine ca primele rezultate să arate informații legate de activitatea ta profesională.
Twitter, un instrument pentru furnizarea de conținut
Printre instrumentele disponibile pentru promovarea acestuia online, există și Twitter, care are particularitatea de a fi la jumătatea distanței dintre rețeaua personală și rețeaua profesională. Deveniți un expert în domeniul de activitate, realizând tweet-uri de conferințe live legate de activitatea ta, de exemplu. De asemenea, poți transmite informațiile culese în timpul unui târg. Este important să se adopti o abordare proactivă. Hrănește-ți contul cu conținut, participă la discuții.
Facebook, care urmează să fie privatizat cu rare excepții
Dar Facebook, cea mai mare rețea socială existentă? Este o platformă care urmează să se concentreze aproape exclusiv pe sectorul privat. Sistemul Prieteni și Pagini este realizat în așa fel încât este mai bine să iti limitezi activitatea de Facebook la prieteni și relații de familie.
Alte instrumente care urmează?
Auto-marketingul pe internet este în general limitat la LinkedIn, Viadeo și Twitter. Este cu adevărat mai bine să vă concentrați pe o rețea precum LinkedIn, cu o prezentare bună, activitate relevantă și actualizări regulate. În plus, poti alege, de asemenea, să creezi un blog în numele tau. Acest lucru poate fi util pentru a vă încărca CV-ul și pentru a avea un SEO interesant cu acest nume de domeniu, care ar trebui să apară rapid atunci când introduceți numele tau pe motoarele de căutare.
Cele 3 greșeli de branding pe care nu ar trebui să le faci
Uitarea blocării conținutului compromisor. Acesta este cazul mai ales pentru Facebook, pe care pot circula fotografii private cu tine seara, de exemplu. Parametrii există astfel încât să fie vizibili doar celor apropiați.
Confunzi viața profesională și cea privată. Ai grijă să nu denigrezi un angajator, un coleg sau un recrutor cu care tocmai ai avut un interviu. La fel, eviti să amesteci conținut profesional cu știri legate de opiniile tale politice sau religioase, în special pe Twitter.
Lipsa profesionalismului. Ferește-te de ortografie. Nu pentru că trebuie să folosești un limbaj SMS sau să scrii fără să te recitești pe tine doar pentru Internet.