Este cert că anul 2020 a început destul de rău pentru toți, atât pentru oamenii simpli, cât și pentru investitori, afaceriști și antreprenori. Pandemia generată de Covid-19 a dus la sistarea anumitor activități din cauza situației de urgență impusă de autoritățile naționale.
Cu toate acestea, există companii a căror activitate este mai mult pe teritoriul online decât pe cel offline, iar ceea ce se întâmplă la nivel mondial nu le afectează munca foarte mult, pentru că angajații pot lucra de acasă, datorită conceptului de “home office”.
Specialiștii susțin că vânzările prin intermediul internetului au crescut exponențial, cu mai bine de treizeci de procente în ultimele trei luni, ceea ce înseamnă că marketingul digital se bucură de un succes în această perioadă și tocmai de aceea trebuie și tu să ții cont de sfaturile de promovare online.
Așadar, iată care sunt recomandările specialiștilor pentru a crește vânzările companiei tale!
Publicitatea prin SMS
Când afacerea ta funcționează cu precădere în mediul online, cu siguranță ai un software care gestionează o bază de date cu toate informațiile clienților tăi. Prin intermediul rețelelor de socializare, poți plasa diverse anunțuri de tipul celor care duc la solicitarea numărului de telefon pentru a fi la curent cu toate ofertele promoționale pe care le vei demara în viitor. Clienții tăi, dacă sunt mulțumiți de calitatea serviciilor tale, vor dori să primească astfel de notificări atunci când lansezi un produs sau promovezi o campanie. Specialiștii recomandă serviciile sms de la SMSO.ro care îți vor garanta o comunicare rapidă cu clienții tăi, conectivitatea și automatizarea oricăror aplicații software de tipul celor WEB, ERP sau bancar.
Profită de situația de urgență din România și crează o nouă sesiune de ad-uri prin sms, pentru că acum majoritatea persoanelor lucrează de acasă și sunt mereu conectate, atât la telefon, cât și la calculator. Rata de citire a mesajelor este mult mai mare în astfel de circumstanțe, ceea ce înseamnă, de asemenea, un procent mare de conversie a clienților tăi.
Targetează regional
Dacă, în general, atunci când lansezi o reclamă pe o rețea de social media încerci să targetezi mai multe persoane, din toate regiunile țării, de data aceasta, având în vedere faptul că a fost implementată telemunca, cel mai bine este să țintești asupra publicului care abordează acest stil de lucru. Pentru a avea succes, introdu în cadrul mesajelor promoționale sau a paginilor cu destinație locală texte care să empatizeze cu situația de față.
Prin această modalitate vei aduce un grad de notorietate companiei tale și vei demonstra că nu ți-ai redus calitatea serviciilor. Oferă informații despre versatilitatea produselor tale și a condițiilor speciale de livrare dacă ai o astfel de companie. Dacă serviciile oferite sunt de web design și programare, atunci pune la dispoziție o adresă de skype pentru a arăta disponibilitatea conferințelor video.
În concluzie, digital marketing înseamnă adaptabilitate. Acest principiu este cu adevărat secretul succesului pentru că de fiecare dată vor rămâne pe piață cei care au puterea de a se adapta anumitor condiții și nu cei care au neapărat o experiență mai mare.