Centrul European al Consumatorilor România (ECC Romania) – direcție în cadrul Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) care instrumentează și soluționează, pe cale amiabilă, reclamații transfrontaliere – a realizat o acțiune de informare a Pasagerilor pe Aeroportul Internațional Mihail Kogalniceanu din Constanța.
Aceasta s-a încadrat în seria de acțiuni similare pe care ECC Romania le realizează anual, în cele mai importante aeroporturi din țară. Reprezentanții ECC Romania au adus la cunoștință călătorilor aflați în aeroportul constănțean, în pragul celui mai aglomerat sfârșit de săptămână din acest an, la malul Mării Negre, care sunt modalitățile prin care Centrul poate veni în sprijinul lor, în cazul în care se confruntă cu situații diverse care le pot periclita vacanța sau călătoria, de tipul: întârzierea sau anularea zborului, întârzirea, pierderea sau distrugerea bagajului, refuzul la îmbarcare.
La eveniment a participat și Claudiu Dolot – președintele ANPC, care s-a întâlnit a stat de vorbă, în egală măsură, cu consumatorii aflați pe aeroport, precizându-le cum le poate veni în ajutor ANPC, prin toate direcțiile sale, în caz de nevoie.
Drepturile pasagerilor, în atenţia Protecţiei Consumatorilor
Lăsați un comentariu