Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: #gatapentruVIATA, noua campanie UNSAR despre asigurările de viață și sănătate
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Asigurări

#gatapentruVIATA, noua campanie UNSAR despre asigurările de viață și sănătate

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 11 noiembrie 2020
Distribuie

 

Industria de asigurări a lansat cea de-a doua ediție a campaniei de informare #gatapentruVIATA, dedicată asigurărilor de viață și sănătate și adresată cu precădere tinerilor. Cu o abordare inedită, campania UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România a fost lansată în primul episod din noul sezon al serialului „L-a Seral”, unul dintre cele mai urmărite seriale online de comedie din România, realizat de BRomania.

Tinerii pot să interacționeze cu personajele serialului pe o pagină web dedicată și, pe baza informațiilor disponibile pe site despre asigurările de viață și sănătate, pot ajuta personajele să treacă testul – răspunzând corect la cel puțin 4 din cele 5 întrebări.

„Strategia noastră acordă o importanță majoră educației financiare, iar campania #gatapentruVIATA le propune tinerilor o abordare interactivă pentru a discuta despre asigurări și despre instrumentele de protecție și economisire pe care le au la dispoziție”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.

Prin cea de-a doua ediție a campaniei #gatapentruVIATA, UNSAR continuă seria demersurilor de educare și conștientizare privind rolul și utilitatea asigurărilor de viață și sănătate, dedicate tinerilor. În plus, prin intermediul portalului Asiguropedia.ro, UNSAR pune la dispoziția publicului articole și ghiduri cu informații utile despre riscuri și asigurări.

În România, asigurările de viață reprezintă 19% din piața totală de profil, în condițiile în care media la nivel european este de circa 60%. În aceleași timp, asigurările voluntare de sănătate reprezintă unul dintre produsele de care românii se arată a fi din ce în ce mai interesați, conform cercetărilor sociologice realizate la solicitarea UNSAR.

„Spre exemplu, doar anul trecut industria de asigurări a plătit, în baza asigurărilor de viață, despăgubiri de peste 49 de milioane euro, adică peste 134.000 de euro pe zi. Ne dorim ca românii să fie cât mai bine informați cu privire la rolul asigurărilor în viețile lor. Aceasta este premisa de la care pornim în campaniile de informare și educare pe care le derulăm anual”, a mai precizat reprezentantul UNSAR.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Decathlon ajută elevii de liceu dintr-un program World Vision România să-și continue studiile în pandemie
Articolul următor „Acasă”, primul documentar românesc de debut selectat în cursa pentru premiile Academiei Europene de Film
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului a picat
Politic
Despre traseele de drumeție de la munte accesibile copiilor
Turism
Top 5 stațiuni montane din România pentru familii, cu facilități pentru copii
Turism

RSS Știri Financiare

  • IT&C becomes Romania’s leading services exporter, with a 6.67% contribution to GDP
  • Romania operates the third-largest deposit return system in the EU
  • IT&C devine liderul exporturilor de servicii. Contribuția la PIB a sectorului a ajuns la 6,67%
  • 1 din 2 români alocă un buget de până la 1.000 de lei pentru Crăciun și Revelion

Citește și

Leonardo Badea - Presedinte ASF
Asigurări

Leonardo Badea: ASF sprijină educația financiară pentru a impulsiona dezvoltarea pieței asigurărilor

8 minute
Asigurări

Raportul anual 2024. Vienna Insurance Group: Prime brute subscrise de peste 15 miliarde de euro

4 minute
Asigurări

COTAR: ASF ascunde fără temei legal informații de interes public

14 minute
Dan Armeanu
Asigurări

Dan Armeanu (ASF): „Pensiile private ale românilor sunt în siguranță și nu sunt afectate”

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?