Clienții din România pot accesa două noi servicii prin intermediul portalului generali.ro: achiziția unei polițe RCA și notificarea electronică a daunelor auto și de locuință. Ambele servicii sunt disponibile atât de pe computer, cât și de pe telefonul inteligent sau de pe tabletă.
„Mediul online ne permite tuturor să economisim timp, inclusiv în interacțiunea cu compania de asigurări. Înțelegem valoarea timpului câștigat pentru clienții noștri și, prin urmare, dezvoltăm soluții digitale care să facă evenimentele neprevăzute mai simplu de depășit, fie încheind o nouă poliță de asigurare sau notificând o daună”, a declarat Adrian Marin, CEO, Generali România.
Polițele RCA pot fi încheiate online începând cu 22 octombrie, atât de către persoane fizice, cât și de către cele juridice, pentru autoturisme înmatriculate sau pentru autoturisme noi achiziționate de la un dealer din România.
De asemenea, clienții pot atașa poliței RCA și clauza de decontare directă, cu ajutorul căreia să poată fi despăgubiți de către Generali România, conform condițiilor legale, în cazul în care vehiculul le este avariat într-un accident rutier. Informațiile complete sunt disponibile pe generali.ro, la secțiunea Cumpără Online.
Alături de opțiunea de achiziție online a polițelor RCA, clienții Generali pot scurta timpul de așteptare pentru deschiderea dosarului de daună, notificând evenimentul în secțiunea dedicată de pe generali.ro.
Acest instrument este destinat posesorilor de polițe auto (Casco și RCA) și de locuințe, deschiderea dosarului efectuând-se prin completarea unui formular cu datele de identificare aferente și încărcând poze cu avariile.
În plus, pentru posesorii polițelor de locuințe, este disponibilă și facilitatea de autoconstatare pentru daune mai mici de 1.500 de lei, cu ajutorul căreia pot primi despăgubirea direct în cont, fără a se mai deplasa la centrele de daune Generali.
De asemenea, opțiunea tradițională de contact rămâne accesibilă prin intermediul call-center-ului Generali.