Organizația Germană pentru Turism (GNTB) lansează primul său proiect de influencer AI, utilizând inteligența artificială pentru a promova Germania ca destinație turistică la nivel internațional. Odată cu lansarea „Emma” – un influencer generat prin AI – GNTB a creat un ambasador de brand inovator și interactiv, care inspiră potențialii călători 24/7, pentru experiențe de vacanță reale și întâlniri personale în Germania. Viziunea pe termen lung pentru Emma este să devină un element central și indispensabil în strategia de comunicare digitală a GNTB.
Petra Hedorfer, CEO-ul GNTB, afirmă: „Prin lansarea Emmei ca influencer AI, facem un nou pas în strategia noastră digitală. Aplicațiile de inteligență artificială sunt un atu inestimabil, oferind suport tehnologic suplimentar pentru comunicarea brandului nostru. Pe parcursul călătoriei clienților, Emma poate acționa ca o punte inovatoare între potențialii călători și experiențele reale, de neuitat, în Germania, încă din faza de inspirație. Emma va funcționa în tandem cu structurile noastre de marketing de influencer deja stabilite. Colaborând cu influenceri „tradiționali”, am generat anul trecut 148 de milioane de impresii pe canalele lor de social media. Strategia AI a GNTB utilizează inovații tehnologice care, însă, nu pot înlocui experiențele personale și întâlnirile din Germania ca destinație turistică, ci optimizează într-un mod orientat spre servicii parcursul călătorilor.”
Proiectul influencerului AI a fost dezvoltat de GNTB în colaborare cu agenția Startup Creator, utilizând cea mai recentă tehnologie de ultimă generație.
Persona Emmei este cea a unei rezidente moderne și cosmopolite din Berlin, care se simte acasă în lumea digitală. În jurul vârstei de 30 de ani și cu o afinitate pentru tehnologie și călătorii, ea își combină pasiunea pentru noile tehnologii cu dragostea pentru călătorii prin Germania. Pe canalul său de Instagram @EmmaTravelsGermany, Emma își inspiră urmăritorii să călătorească în Germania, îi însoțește pe parcursul călătoriilor lor și își împărtășește experiențele într-un mod distractiv și informativ. Pe termen lung, Emma nu doar va oferi informații, ci va acționa și ca un însoțitor personal de călătorie și va crea rute personalizate, adaptate intereselor individuale ale utilizatorilor.
Fundalul tehnic: Emma este o „personalitate digitală” complet generată de inteligența artificială. Datorită algoritmilor avansați de deep learning și modelelor mari de limbaj (LLMs), ea poate interacționa cu urmăritorii săi într-un format de chat în peste 20 de limbi. Până la sfârșitul anului, asistentul AI va avea acces nu doar la informațiile de pe germany.travel, ci și la date în timp real din GNTB Knowledge Graph.
GNTB lansează un influencer AI inovator pentru Destinația Germania
Lăsați un comentariu