Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Groupama și Google Cloud se angajează într-un parteneriat pentru crearea de servicii și produse mai eficiente, cu ajutorul inteligenței artificiale
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

Groupama și Google Cloud se angajează într-un parteneriat pentru crearea de servicii și produse mai eficiente, cu ajutorul inteligenței artificiale

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 20 noiembrie 2025
Distribuie

Groupama și Google Cloud au semnat un parteneriat prin intermediul căruia soluțiile de inteligență artificială dezvoltate de Google Cloud sunt integrate în activitatea companiei.

Integrarea are loc prin intermediul serviciilor Gemini Enterprise și Google Cloud fiind gândite pentru a însoți companiile care își proun să devină mai eficiente cu ajutorul AI.

Gemini Enterprise combină agenți AI care utilizează raționamentul avansat Google LLM Gemini și tehnologia de căutare Google. Platforma Gemini Enterprise integrează procesele și operațiunile Groupama, atât la nivel individual, în activitatea de zi cu zi a echipelor, cât și într-o serie de proiecte implementate de la începutul anului, care contribuie deja la o experiență mai simplă și mai rapidă pentru clienții și partenerii companiei.

În prezent, Groupama integrează inteligența artificială într-o serie de procese dezvoltate intern, inclusiv cu ajutorul consultanților Google Cloud, cu impact pozitiv atât din perspectiva echipei, cât și a clienților și partenerilor. Printre acestea se numără un instrument de emitere rapidă a ofertelor CASCO, 97% dintre ofertele aflate în scop fiind astăzi emise printr-o platformă dedicată, ce reduce timpul de la solicitare la ofertare cu până la 70%. Un alt focus important a fost îmbunătățirea experienței clienților prin oferirea unui răspuns mai rapid la solicitări, păstrând, totodată, standardul de calitate cu care clienții Groupama sunt obișnuiți. Scopul proiectului a fost de reducere a perioadei de procesare a documentelor, printr-un mix AI și echipe de oameni, astfel încât acuratețea informațiilor să fie la cel mai înalt nivel. În prima lună de la implementare, a fost observată o reducere cu 40% a timpului de răspuns pentru clienți și cu 50% a timpului alocat pentru verificarea documentelor comparativ cu perioada anterioară proiectului. În plus, Groupama are în dezvoltare proiecte de procesare rapidă a documentelor din dosarele de daună specifice asigurărilor de sănătate, restituire rapidă a primelor RCA, instrumente sau asistență virtuală disponibilă echipei Groupama pentru emiterea rapidă a Asigurării de incendiu și alte calamități.

Tot cu scopul de a reduce timpii de așteptare și de a simplifica interacțiunea clienților cu produsele și serviciile Groupama, compania utilizează sisteme de răspuns vocal interactiv, care au capacitatea de a înțelege intenția, a anticipa nevoile și a ruta clienții către operatorul potrivit. Lunar, peste 1000 de clienți care interacționează cu serviciul AloGroupama își rezolvă solicitările direct în urma interacțiunii cu inteligența artificială, reușind să conservăm rata deu de satisfacție de peste 95%, măsurată după fiecare interacțiune.

“Integrarea inteligenței artificiale în activitatea de zi cu zi este astăzi o prioritate pentru noi, iar cea mai mare amenințare pe care o văd este aceea de a nu învăța la timp cum să o folosim în beneficiul clienților, partenerilor și echipei noastre. Vorbim deci despre inovație în beneficiul clientului, soluții care să simplifice și sa scurtez și mai mult interacțiunea cu noi. Avem deja primele proiecte implementate și care produc rezultate palpabile, iar asta mă face să fiu optimist și pentru viitor, păstrând însă atenția la a inova cu sens și mereu în beneficiul clienților, partenerilor sau a echipei noastre”, a declarat Călin Matei, CEO Groupama.

„Ne aflăm în mijlocul unei schimbări majore în industrie: trecerea la AI agentic va redefini fundamental ceea ce este posibil în domeniul asigurărilor, deschizând o nouă eră a serviciilor personalizate și a eficienței operaționale. Groupama valorifică această oportunitate ca un adevărat lider de piață, trecând rapid de la experimentare la implementări reale, orientate direct către clienți. Viteza și impactul proiectelor lor – cum ar fi transformarea procesului de ofertare CASCO și reducerile dramatice ale timpilor de răspuns – demonstrează viziune. Acest lucru stabilește clar Groupama ca un trendsetter în industrie, arătând exact cum organizațiile orientate spre viitor pot valorifica acest nou val AI pentru a oferi o valoare superioară clienților lor”, a declarat Boris Georgiev, Regional Director, Google.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Situația drepturilor copilului în România este îngrijorătoare: cel mai mare risc de sărăcie din UE, abandon școlar, victime ale jocurilor de noroc
Articolul următor Monseniorul Mihăiță Blaj, numit adjunct al ministrului de Externe al Vaticanului
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Moțiunea de cenzură împotriva Guvernului a picat
Politic
Despre traseele de drumeție de la munte accesibile copiilor
Turism
Top 5 stațiuni montane din România pentru familii, cu facilități pentru copii
Turism

RSS Știri Financiare

  • IT&C becomes Romania’s leading services exporter, with a 6.67% contribution to GDP
  • Romania operates the third-largest deposit return system in the EU
  • IT&C devine liderul exporturilor de servicii. Contribuția la PIB a sectorului a ajuns la 6,67%
  • 1 din 2 români alocă un buget de până la 1.000 de lei pentru Crăciun și Revelion

Citește și

IT

Ransomware 2.0: atacatorii cibernetici ameninţă cu publicarea informațiilor confidențiale online

8 minute
IT

Inteligența Artificială: un fenomen prospectiv sau catalizator pentru o cultură organizațională centrată pe oameni?

12 minute
net whatsapp
IT

WhatsApp nu va mai funcționa pe o serie de telefoane vechi

2 minute
IT

Agenții de turism pe Dark Web: un nou risc pentru utilizatori și branduri 

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?