George Lupu (www.b1tv.ro)
A fost haos pe aeroporturi după ce toate zborurile Turkish Airlines au fost anulate miercuri seara, între orele 19.00 – 22.00. Motivul anulărilor ar fi legat de probleme la sistemul informatic al companiei aeriene din Turcia și imposibilitatea accesării listelor de pasageri. Pasagerilor care au primit înștiințare mai târziu de la operator li
s-a comunicat de către personalul aeroportuar să ia legatura cu compania pentru reprogramări, explicându-le situația apărută.
„Agenția noastră, Mistral Tours, are 3 pasageri care se află deja în aeroportul Istanbul și urmau să decoleze la Constanța, noi ne-am putut informa pasagerii, ținem strâns legătură cu ei și îi vom asista pentru rerutare.
Din ceea ce am înțeles, ai noștri sunt singurii pasageri ce au putut fi contactați, întrucât Turkish Airlines Constanța știa de la noi că avem pasageri pe acest zbor, în această seară, și am fost noi informați… În rest, pasagerii nu pot fi anunțați, întrucât compania nu poate vedea listele și informațiile pasagerilor…
Dacă aveți cunoștințe ce aveau zboruri Turkish AIRLINES in aceasta seara, îi puteți anunța că nu vor putea zbura nicăieri“, a anunțat Corina Martin, reprezentanta agenției de turism Mistral.
În legătură cu pasagerii care trebuiau să plece de pe Aeroportul Mihail Kogălniceanu cu avioanele companiei Turkish Airlines, conducerea aeroportului specifică faptul că „Aeroportul asigură serviciile solicitate de operatorul aerian pentru pasageri în baza relației contractuale, conform legislației. Nu intră in responsabilitatea aeroportului asigurarea cazării sau transportului. Aeroportul doar face demersuri pentru pasageri conform indicațiilor companiei aeriene“.