Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Impactul pandemiei. Cum a influențat contextul COVID 19 comportamentul de consum al românilor
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Impactul pandemiei. Cum a influențat contextul COVID 19 comportamentul de consum al românilor

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 1 noiembrie 2021
Distribuie

Studiu Reveal Marketing Research

Bunurile de consum – sectorul cel mai puțin afectat de criza actuală, din această perspectivă.

Studiul Reveal Marketing Research a analizat comportamentul consumatorilor români în perioada august – septembrie a.c în trei sectoare ale economiei: retail, bunuri de consum și bancar. Conform acestui nou studiu care a acoperit mediul urban și mediul rural, față de anul precedent, au rămas loial brandului preferat 75% dintre respondenți.

Pe pe altă parte, pentru 6% dintre români, comportamentul s-a schimbat în această perioadă declarându-se mai puțin loiali față de mărcile preferate, iar 18% chiar mai loiali comparativ cu anul trecut.

“Pentru companii, este din ce în ce mai important să își analizeze în mod recurent atitudinile consumatorilor cu brandul pentru a identifica din timp vulnerabilități.”, Marius Luican, CEO Reveal Marketing Research.

Consumerismul în era Buy local

Datele studiului Reveal Marketing Research au mai identificat trei tipuri de comportament în rândul consumatorilor care pot duce la modificarea comportamentului de consum. Cele trei tipuri de comportament au ca punct central gradul de loialitate al clienților, respectiv mai puțin loial/ă, la fel de loial/ă și mai loial/ă. Aceste trei tipuri de comportament evidențiază comportamentele în schimbare în noua realitate.

Sectorul retail este singurul cu o creștere netă a loialității în perioada 2020 – 2021 (în anul 2021 românii se declară cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), în timp ce sectorul bunuri de consum a înregistrat cel mai mare procent al clienților loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrași de mărcile care arată empatie și susțin valorilor propriilor clienți.

Tinerii sunt cei mai vocali promotori ai brandurilor preferate

Tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 34 de ani sunt cei mai vocali în ceea ce priveşte loialitatea față de toate cele trei segmente analizate, după cum urmează retail (32%), servicii bancare (20%) și bunurilor de consum (26%).

sursa: https://reveal.ro/.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Românii pot cumpăra titluri de stat TEZAUR și în luna noiembrie
Articolul următor Codecool lansează cursul de Full-Stack Developer cu job garantat și în varianta online
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate
Raportul despre utilizarea Copilot Microsoft, în 2025 – o cale către interacțiunea om-AI
IT

RSS Știri Financiare

  • Cât plătesc anual pentru spațiile de birouri cele mai mari companii din România
  • Flip.ro a plătit peste 100 milioane de euro vânzătorilor de dispozitive
  • Compania spaniolă de insurtech Heymondo intră pe piața locală
  • Investiții de 3 milioane de euro pentru City Grill pe parcursul anului 2025

Citește și

Actualitate

DIRECTORUL GENERAL CERONAV PREZENT LA ÎNTÂLNIREA AMBASADORILOR MARITIMI IMO

2 minute
Actualitate

ANCOM a adoptat planul de acțiuni pentru anul 2022

4 minute
Actualitate

Caricatura zilei

Actualitate

Crescătorii neafectaţi de pesta porcină fac acuzatii grave la adresa băncilor

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?