Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, şi rețeaua de magazine Penny Market lansează o campanie prin care încurajează plățile electronice în rândul consumatorilor din România. Campania se desfășoară sub umbrela E normal să îți faci cumpărăturile la Penny Market. Așa cum e normal să plătești cu Mastercard, prin care Mastercard și Penny Market încurajează plata cu cardul la cumpărături, ca parte obișnuită a activităților zilnice.
Persoanele care fac cumpărături în magazinele Penny Market de pe întreg teritoriul României în perioada 1 octombrie – 15 noiembrie 2018 și plătesc folosind cardul lor Mastercard sau Maestro pot intra în cursa pentru câștigarea celor 48 de premii puse la bătaie în cadrul campaniei: unul dintre cele 2 vouchere pentru cumpărături timp de un an la Penny Market în valoare de 6.000 de lei fiecare sau unul dintre cele 46 de vouchere pentru cumpărături timp de o lună la Penny Market în valoare de 500 de lei fiecare.
Prin parteneriatul cu Penny Market, Mastercard continuă campaniile începute prin platforma de înregistrare activă www.participare.mastercard.ro, cu care au interacționat aproape un milion de posesori de carduri Mastercard din România în 2017 și 2018, fiind răsplătiți cu premii de peste 250.000 de euro.
„Suntem încântați să impulsionăm plățile electronice în rețeaua de magazine Penny Market prin premii ce pot fi câștigate indiferent de valoarea tranzacției sau de tipul de card pe care îl folosești – debit, credit sau de masă Mastercard sau de magazinul Penny Market pe care îl alegi! Cine nu visează la buget de cumpărături pentru un an sau pentru o lună, de care pot să își aleagă produsele preferate oricând doresc – acum, clienții Penny Market sunt la un pas de îndeplinirea acestei dorințe. Trebuie doar să plătească cu Mastercard și să participe în campanie”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.
„Am observat deja o tendință de creștere a plăților cu cardul în magazinele Penny Market. Prin urmare, parteneriatul cu Mastercard ne bucură deoarece construiește pe o tendință evidentă, pe nevoile și stilul de viață tot mai modern al românilor. Mai mult, această campanie subliniază încă o dată angajamentul nostru de a le oferi consumatorilor experiența unor cumpărături cât mai facile în magazinele Penny Market”, a declarat Cristina Florescu, Marketing Manager, REWE Romania – Penny Market.