Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) este prezent, începând de miercuri, 7 iunie, și până pe 20 iunie a.c., în cadrul campaniei de promovare exclusivă a destinației turistice România, la Milano, Italia. Evenimentul este organizat sub forma unei expoziții fotografice, cu tema „Esplora la Romania/Explore Romania”, fiind amplasată pe una dintre cele mai vibrante străzi, Corso Giuseppe Garibaldi, tranzitată de peste 65.000 de trecători pe zi.
Expoziția include o serie de fotografii, atent selecționate, care surprind autenticitatea celor 8 regiuni istorice ale țării prin peisaje spectaculoase, castele renumite pentru arhitectură, design și istorie, precum și prin varietatea celor mai frumoase obiective turistice, care fac din România o destinație perfectă atât pentru un city break, cât și pentru o vacanță.
Așadar, expoziția cuprinde 8 panouri publicitare, care au în total 16 poze (8 față/ 8 verso), cu dimensiunea de 150 cm x 100 cm, asigurându-se o vizibilitatea necesară. De asemenea, fotografiile sunt însoțite de o descriere, atât în limba italiană, cât și în limba engleză, prin intermediul căreia vizitatorii vor afla informații relevante despre destinațiile prezentate.
Scopul campaniei îl reprezintă creșterea interesului publicului internațional față de potențialul turistic românesc.Timp de două săptămâni, prin organizarea de către MAT a expoziției de la Milano, vom consolida brandul turistic al României în rândul populației din Milano și a vizitatorilor internaționali care se află în aceste zile în capitala europeană a modei.