În 25 de ani de activitate, obiectivele principale ale Omniasig au fost și sunt în continuare să asigure întotdeauna servicii de calitate pentru clienți, să fie mereu o companie de încredere și să facă din performanță o tradiție. Compania a reușit să atingă aceste obiective adaptându-se constant la nevoile pieței și a reușit să asigure satisfacția și încrederea clienților venind în întâmpinarea acestora de-a lungul celor 25 de ani, prin plata unui număr de peste 2,7 milioane dosare de daună, valoarea totală a despăgubirilor plătite în cei 25 de ani fiind de peste 11,8 miliarde lei. Valoarea primelor brute subscrise în cei 25 de ani este de peste 19 miliarde lei, această sumă incluzând și datele din primul semestru al anului curent.
Anul aniversării este unul cu multe provocări, având în vedere situația cauzată de pandemia Covid-19, însă acest context nu ne-a găsit nepregătiți. Omniasig a implementat un plan bine structurat prin care a asigurat permanent continuitatea activității, pentru a răspunde eficient tuturor nevoilor clienților și partenerilor, precum și pentru a oferi un mediu de lucru stabil angajaților.
În decursul celor 25 de ani, compania a demonstrat stabilitate financiară, profesionalism și integritate, dovedite și prin cele 28,4 milioane polițe încheiate, dintre care 12,9 milioane au fost polițe RCA, 4,2 milioane polițe de asigurare a locuinței, 1,4 milioane polițe Casco și 3,8 milioane polițe de asigurare de călătorie, iar restul fiind alte tipuri de polițe.
„Aniversarea celor 25 de ani este un moment potrivit să ne uităm în urmă, să analizăm tot ce am realizat până acum și, în același timp, să privim încrezători spre viitor. Omniasig a fost și este în topul celor mai solide, stabile și de încredere companii de asigurare din România și obiectivul nostru principal este să ne menținem această poziție. Pentru a ne atinge acest obiectiv, urmărim întotdeauna să ne respectăm promisiunile față de clienții și partenerii noștri, oferindu-le încredere și venind permanent cu soluții inovatoare, adaptate nevoilor lor. Ne-am axat și ne vom axa în continuare pe o strategie de dezvoltare durabilă, pe termen lung, prin care putem asigura stabilitatea și puterea companiei de a oferi mereu încredere clienților, partenerilor și angajaților noștri. Întrucât anul aniversării este unul al provocărilor și al schimbărilor, ne dorim în continuare să fim solidari și față de comunitate și să acționăm responsabil, ca și până acum. Suntem optimiști că ne vom putea bucura împreună de aniversarea celor 25 de ani și că vom putea trece tot împreună, cu bine, de aceste momente dificile” – Mihai Tecău, preşedinte directorat Omniasig, Vienna Insurance Group.
Digitalizarea reprezintă pentru Omniasig o prioritate de mai multă vreme, astfel că am urmărit constant comportamentul clienților pentru a ne ajusta serviciile și facilitățile în concordanță cu nevoile acestora, iar în ultimii ani am dezvoltat multiple soluții în această direcție.
Pentru 2020, precum și pentru următorii ani, Omniasig are în plan să își continue activitatea în mod durabil, asigurând astfel clienților, partenerilor și angajaților siguranța pe care toată lumea o caută în această perioadă. Totodată, compania își propune să facă față provocărilor, investind în digitalizare, aducându-și contribuția la o industrie mai solidă, mai pregătită și mai orientată către client.
sa investiti? bravo.. prin ce vremuri ati trecut cu bine, in ’96 pana-n 2000, cand erati teparii sefi in romanica.. .