Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Patru greșeli pe care trebuie să le eviți pentru site-ul de prezentare
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Patru greșeli pe care trebuie să le eviți pentru site-ul de prezentare

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 5 octombrie 2022
Distribuie
foto: pxfuel.com

Dacă au trecut mai mult de doi – trei ani de când ai modernizat și îmbunătățit site-ul de prezentare al firmei tale și nu vrei să sabotezi succesul afacerii, este timpul să faci ceva. Și nu ne referim doar la adăugarea de conținut, care ar trebui să se facă cel puțîn săptămânal. În funcție de nișă de activitate și de concurență, s-ar putea să fie necesar să îți revizuiești site-ul chiar și mai des.

Acest lucru are sens în contextul în care comportamentul consumatorilor se schimbă rapid și fără semne de avertizare. Astfel, este posibil că după o vreme site-ul tău să nu mai corespundă așteptărilor și cerințelor pieței, informațiile de interes să nu fie poziționate adecvat sau chiar să lipsească.

Ideea este că site-ul tău trebuie să fie în orice moment cât mai proaspăt, mai curat și mai autentic și să satisfacă cerințele și preferințele vizitatorilor moderni. O agenție de creare site web cu experiență știe că o modalitate simplă pentru a reuși acest lucru este să eviți anumite capcane.

Iată care sunt cele patru mari greșeli care trebuie să le eviți:

Neglijarea creării unui plan de migrare a conținutului

Dacă intenționezi să creezi un nou site pentru că ai făcut o revizuire a brandului, este esențial să păstrezi linkurile obținute până în acel moment și să nu pierzi nimic. Acest lucru se poate realiza ușor prin crearea unui plan cuprinzător de migrare a conținutului.

Conținutul este extrem de important și fiecare componentă de pe site-ul tău trebuie evaluată și apoi migrată sau eliminată. Unul dintre motivele pentru care firmele văd o scădere temporară, dar semnificativă a traficului, este pentru că a fost modificat conținutul de baza iar Google încă nu îl vede.

Pentru a începe procesul, creează o lista cu toate paginile site-ului actual și vezi care dintre acestea au cel mai mult trafic. Următorul pas este să ceri sfatul unei agenții pentru a mută fără probleme acele pagini în momentul în care noul tău site va fi lansat.

Nu se acordă prioritate întreținerii site-ului

Site-ul tău trebuie să crească și să se dezvolte continuu, iar acest lucru se poate realiza fie prin adăugarea de conținut la paginile SEO deja create, fie prin creare de pagini noi de produse sau de categorii de produse.

Dacă vrei să ai succes în afacere și site-ul să lucreze pentru ține, trebuie să ai în vedere întreținerea de rutină, identificarea problemelor, a linkurilor cu probleme, a paginilor care se încarcă lent și, desigur, rezolvarea acestora cât mai repede.

Din fericire, există o mulțime de instrumente gratuite disponibile care verifică automat site-urile pentru diverse probleme, deci nu ai prea multe motive pentru erorile 404!

Se folosește Facebook în locul unui site web

Dacă te-ai gândit că poți avea pe Facebook o pagină de afaceri și că nu ai nevoie de un site de prezentare, să știi că faci o mare greșeală. Deși pe moment pare o modalitate eficientă de a reduce costurile, pe termen lung înseamnă că vei pierde mulți bani.

- Publicitate -

Pagină ta de Facebook are putere SEO, dar numai pentru Facebook, nu și pentru afacerea ta. Sigur, vei avea ceva rezultate de aici, dar trebuie să muncești din greu pentru a le obține. De asemenea, nu beneficiezi de avantajele unui site web care includ posibilitate de a avea un blog, facilitatea de a face comerț online și de a implementa strategii de marketing care îți trasforma vizitatorii în clienți.

Nu verifici site-ul pe mai multe dispozitive

O treime dintre consumatori folosesc un singur canal pentru a face cumpărături, dar cu cât generația este mai tânăra, cu atât devine mai posibil că ei să folosească mai multe dispozitive, canale și platforme.

Să zicem că au aflat de un anumit produs vândut de ține dintr-o reclamă, de la televizor sau online și imediat l-au găsit pe mobil, dar nu au făcut nicio achiziție. A două zi reiau căutările, dar de pe laptop, găsesc același site, dar aici arată mult mai urat decât pe mobil. În acest moment este foarte posibil că posibilul trau client să își piardă încrederea și interesul și să renunțe.

De aceea, site-ul tău trebuie să arate cât mai bine bine pe toate browserele și dispozitivele. Gândește-te că această este vitrină prin care oamenii văd produsele tale, așa că asigura-te că arată și funcționează întotdeauna perfect.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior UE analizează diverse tipuri de plafonare a prețurilor la gaze
Articolul următor 7 lucruri esențiale pentru reușita unei afaceri cu comerț electronic
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Câteva ore la Florenţa
Cultură și Educație
 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

Over-50s Turn to House-Shares to Beat Rising Rents

4 minute
Actualitate

ANCPI, program de cadastru. Care sunt localitățile incluse

2 minute
Actualitate

Peste 65 de mii de semnături pentru demisia lui Teodor Meleșcanu

2 minute
Actualitate

Apartenența la Geoparcul Ținutul Buzăului a adus beneficii semnificative localităților din regiune

9 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?