Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Peste 900 de milioane de utilizatori de internet evită reclamele online. Campaniile display mai aduc rezultate în B2B?
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Peste 900 de milioane de utilizatori de internet evită reclamele online. Campaniile display mai aduc rezultate în B2B?

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 24 aprilie 2025
Distribuie

Peste 900 de milioane de utilizatori de internet folosesc ad blockers, potrivit Statista. În paralel, fenomenul „banner fatigue” se accentuează, iar performanțele campaniilor de tip display încep să fie puse sub semnul întrebării, mai ales în zona B2B, unde procesul de achiziție este complex, iar conversia necesită mai mult decât o simplă afișare vizuală, arată un comunicat de presă.

„În B2B, bannerele nu mai conving. Le vedem funcționând în remarketing, dar în faza de prospectare, unde trebuie să construiești încredere de la zero, pur și simplu nu livrează rezultate relevante”, afirmă Alexandru Niță, partener de strategie digitală din cadrul Digital Atelier Studio.

Analiza internă a agenției, derulată pe parcursul a doi ani, confirmă: rata de conversie a campaniilor display către lead-uri calificate este semnificativ mai mică decât cea obținută prin tactici bazate pe conținut educativ, lead magnets sau campanii sociale hiper-targetate. În special în industriile cu cicluri lungi de vânzare, afișările vizuale nu reușesc să genereze interacțiuni cu valoare reală.

„Vizibilitatea fără relevanță este o risipă de buget. În 2025, marketerii care vor să atragă clienți noi trebuie să construiască conținut care contează, nu doar să difuzeze mesaje în speranța că vor fi remarcate”, adaugă Alexandru Niță.

Recomandarea Digital Atelier Studio este clară: păstrați reclamele display strict pentru remarketing, acolo unde publicul are deja un nivel minim de familiaritate cu brandul. Pentru atragerea de trafic „rece”, direcționați bugetele spre canale care permit contextualizare, personalizare și construirea autorității, esențiale pentru conversii B2B.

Adevărata întrebare nu mai este „ne văd oamenii?”, ci „ce impact are ceea ce văd?”
Într-un ecosistem digital în continuă schimbare, doar mesajele relevante mai au puterea să se transforme în acțiuni concrete.

.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Calendar Oficial. Când intră banii în luna Mai: alocații, indemnizații, pensii și alte drepturi sociale
Articolul următor Cum călătoresc românii de 1 Mai: vacanțe mai scurte și destinații-surpriză
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

Actualitate

A fost inaugurat unicul Complex de Nataţie din România

2 minute
Actualitate

Curtea de Conturi descoperă dezastrul din gestionarea patrimoniului cultural

4 minute
Actualitate

78% din cele 75 de miliarde euro cheltuite de țările UE pentru achiziții de apărare între iunie 2022 și iunie 2023 au mers către furnizori din afara UE

5 minute
Actualitate

Drapelul României, purtat de militari pe Vf. Moldoveanu

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?