Plant an App, startup specializat în tehnologie low-code, a obținut finanțarea vizată într-un timp record în doar două ore de la lansare.
Per total, Plant an App a ajuns la angajamente de investiție în valoare totală de 720.000 de euro, potrivit Money Buzz.
Compania a ajuns la suma de 600.000 de euro, dintre care 250.000 euro reprezintă investiția strânsă în pre-campanie, unde au investit membrii Elite și Classic ai rețelei, iar 120.000 euro sunt investiții dintr-o altă campanie derulată de Plant an App pe platforma Republic.co din Statele Unite ale Americii.
În primele trei ore de la deschiderea publică a campaniei, a fost strânsă suma de 350.000 de euro.
După listarea publică, startup-ul viza investiții de 250.000, target atins în primele două ore și depășit cu 100.000 de euro în următoarea oră.
„Suntem extrem de încântați de această reușită și, în egală măsură, recunoscători pentru încrederea acordată de investitori. Vom folosi acești bani pentru extinderea în ceea ce privește eforturile noastre de sales și marketing, dar și pentru dezvoltarea platformei”, a explicat Bogdan Lițescu, fondator și CEO Plant an App.
Record istoric și pentru platforma SeedBlink
Listarea Plant an App a fost cea mai mare campanie derulată pe platforma SeedBlink până acum, cu cel mai mare număr de investitori privați care au depus angajamente.
Aproximativ 100 de investitori înregistrați pe SeedBlink și-au arătat susținerea.
Un avantaj a fost că cei interesați au avut timp să studieze oportunitatea de investiție în Plant an App de o săptămână, în perioada de pre-listare privată adresată membrilor Elite & Classic de pe SeedBlink.
Pre-campania a fost derulată în perioada 5 – 11 ianuarie.
În această campanie este prima dată când se folosește un instrument de tip SAFE într-o finanțare SeedBlink, instrument de tip convertible note, specific startup-urilor din Silicon Valley, dezvoltat de Y Combinator.