Raiffeisen Bank lansează Creditul BIO pentru fermierii care lucrează suprafețe certificate sau aflate în curs de conversie ecologică, credit cu o dobândă redusă față de cea standard, cu sume mai mari acordate pe hectar și o perioadă de rambursare extinsă. Certificarea ce atestă cultivarea de suprafețe ecologice sau aflate în curs de conversie ecologică este singurul document solicitat pentru a beneficia de facilitățile oferite de acest tip de finanțare.
Mai multe informații găsiți pe pagina produsului:
“Este primul produs de creditare IMM Raiffeisen Bank menit să încurajeze, să susțină și să crească agricultura sustenabilă pe toți cei 3 piloni: profitabilitate economică, respectarea mediului înconjurător și responsabilitate socială. Ne-am dorit mult să avem un astfel de produs de finanțare pentru fermierii care fac agricultură ecologică și să îi susținem pe acest drum”, a declarat Raluca Nicolescu, director executiv IMM, Raiffeisen Bank.
Agricultura ecologică este într-o ascensiune rapidă, ca rezultat direct al creșterii interesului consumatorilor față de produsele bio. Cererea globală de produse organice continuă să crească, ceea ce demonstrează că va urma o perioadă în care tot mai multe produse provenite din agricultură ecologică vor cuceri rafturile magazinelor. Vestea bună este că această creștere a agriculturii organice implică conceptul de dezvoltare sustenabilă, singura modalitate prin care putem găsi soluții pentru aspectele de mediu care impun rezolvare urgentă.
La sfârșitul primei jumătăți a acestui an, soldul creditelor nete acordate IMM-urilor de Raiffeisen Bank a crescut cu 21% față de T2 2020. Banca oferă soluții de finanțare, atât din surse proprii, cât și prin utilizarea programelor dedicate de garantare, cum este IMM Invest, dar și extensii ale programelor Fondului European de Investiții (FEI). Agricultura e un domeniu pe care banca îl susține cu finanțări consistente.
Cu peste 20 de ani de activitate pe piața din România, Raiffeisen Bank este una dintre băncile aflate în top 5, cu un portofoliu de peste 2,2 milioane de clienți, persoane fizice și juridice.