Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: România are nevoie de un nou recensământ general de circulație pe drumurile publice
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Transporturi

România are nevoie de un nou recensământ general de circulație pe drumurile publice

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 18 noiembrie 2021
Distribuie
Autostrada Soarelui Radio Constanta

Recensământul general de circulație pe drumurile publice, care se realizează o dată la 5 ani, trebuia efectuat în anul 2020, însă a fost decalat în contextul pandemiei deoarece nu ar fi putut oferi o imagine de ansamblu corectă a circulației pe drumurile publice având în vedere restricțiile instituite. Ultimul recensământ a fost efectuat în anul 2015 și nu mai este de actualitate, iar țara noastră are nevoie cât mai rapid de o nouă astfel de catagrafie.

Datele din recensământ, în urma prelucrării numerice, trebuie să fie oglinda traficului în viitorii 5-15 ani. Acestea vor sta la baza dimensionării structurilor rutiere ce se vor executa, la capacitatea de circulație a drumurilor, respectiv a alocărilor financiare necesare sistemului rutier. Cu alte cuvinte, grosimea staturilor rutiere sau numărul benzilor de circulație ale unui drum, nu se stabilesc politic, ci în funcție de trafic.

Sindicatul Drumarilor ”Elie Radu” solicită autorităților realizarea acestui recensământ de îndată ce se va considera că traficul nu este afectat de pandemie deoarece cu cât ne îndepărtam de la ultimul recensământ efectuat în anul 2015 cu atât datele previzionate sunt mai imprecise. Dezvoltarea și întreținerea rețelei rutiere se face după studii de trafic, care estimează volumul traficului ce va fi în următorii ani. Acest lucru se realizează prin mai multe mijloace, respectiv prin rețeaua de contori de trafic, care înregistrează pe sectoare de drum volumul de trafic. Aceste date sunt verificate și corectate prin recensăminte de circulație făcute manual, precum si prin anchete de circulație.

2020 ar fi trebuit sa fie anul în care trebuia să fie făcut un astfel de recensământ, nu numai în România, ci în întreaga Uniune Europeană. Pandemia a afectat serios dezvoltarea economică, mobilitatea rutieră, iar un eventual recensământ nu ar fi făcut decât să denatureze situația reală a circulației pe drumurile publice.

Drumarii speră într-o revenire completa a mobilității rutiere, iar pandemia să nu mai afecteze indirect dezvoltarea infrastructurii rutiere. (Birou presă – Sindicatul Drumarilor ”Elie Radu”)

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Vienna Insurance Group raportează rezultate foarte bune după primele trei trimestre din 2021
Articolul următor Punct de vedere UNSAR
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

ceferist
Transporturi

CFR repune în circulație trenurile de navetă destinate elevilor

1 minute
Transporturi

COTAR cere Reglementări pentru transportul alternativ

11 minute
Actualitate

Trei avioane care aparțineau companiei Blue Air s-au adjudecat prin platforma de licitații azitis.com cu peste 140.000 euro, în total

3 minute
Transporturi

Noua linie de metrou spre Aeroportul Henri Coandă va fi construită de turci. Cât va costa

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?