Frecvent, în mediul online, se desfășoară campanii de fraudă prin care utilizatorii sunt informați că pot câștiga premii, constând în telefoane de ultimă generație, de la partenerii Telekom sau de la alte companii renumite din România, în schimbul completării unui chestionar online, arată un comunicat remis presei. Fraudele pot avea loc prin mesaje scrise, apeluri telefonice, e-mail sau alte site-uri care imită Telekom România, cu intenția de a induce în eroare. De cele mai multe ori, acestea sunt ascunse sub diverse programe de recompensare a clienților, în care aceștia sunt invitați să furnizeze informații personale sau date de identificare, precum nume, prenume, CNP, adresa locuinței, parole, cod abonat, informații privind carduri bancare (număr card, cod CVC, PIN) etc.
Telekom Romania nu organizează astfel de campanii și atenționează clienții să nu dea curs mesajelor prin care sunt rugați să apeleze numere de telefon sau să acceseze link-uri indicate pentru revendicarea premiilor, fără a verifica autenticitatea campaniilor sau concursurilor online, prin mesageria privată Facebook Telekom Romania sau la numărul de telefon 1234.
Toate campaniile cu premii organizate de Telekom se desfășoară doar pe paginile oficiale de comunicare ale companiei și nu sunt condiționate de efectuarea de plăți sau de comunicarea de informații personale.
Mai multe informatii despre diverse tentative de fraudă se pot găsi aici.