Pana nu demult, oamenii ofereau cadouri simple, produse ce puteau fi gasite cu usurinta pe piata, produse pentru care erau nevoiti sa “alerge” in mall-uri si in magazine de specialitate, ia de cele mai multe ori acestea nu se dovedeau a fi alegerea potrivita. Acum, exista o gama larga de produse personalizate, cum ar fi deja celebrele cani personalizate ce pot fi oferite atat pe plan personal, persoanelor dragi, cat si pe plan profesional, angajatilor si colaboratorilor cu o fotografie de-a lor, cu logo-ul companiei sau cu un mesaj haios.
Totodata, sunt disponibile si materiale promotionale de pe Todayadvertising.ro pentru reprezentantii companiilor care vor sa isi faca o campanie discreta dar cu un puternic mesaj si impact asupra clientilor, colaboratorilor si partenerilor de afaceri.
De ce sa oferi cadouri personalizate?
Primul motiv pentru a oferi cadouri personalizate este acela ca sunt extrem de apreciate de catre cei care le primesc, fie ca este vorba de clienti, colaboratori sau de partenerii de viata, de copii, bunici sau parinti.
Un cadou personalizat universal valabil, care poate transmite atat un mesaj de dragoste, cat si un mesaj de apreciere strict profesional este cana personalizata. Ramane la latitudinea clientului cum vrea sa isi personalizeze cana si pentru cine alege acest cadou.
Un alt motiv pentru a oferi cadouri personalizate este acela ca sunt unice, practic nu se gasesc niciunde pe piata in alta parte. Este vorba despre cadouri simple, elegante, dar cu un mesaj extrem de important.
Cadourile personalizate sunt potrivite indiferent de varsta, de ocupatie sau de relatie, sunt extrem de accesibile si pot ajuta oamenii sa exprime in cuvinte cat de mult inseamna o persoana draga sau cat de mult conteaza eforturile depuse de un angajat in firma. In plus, sunt foarte elegante si trainice si pot fi foarte haioase daca sunt personalizate in mod corect, transmitand un mesaj foarte subtil.
Nu in ultimul rand, un alt motiv important pentru a comanda produse personalizate si materiale promotionale pentru locul de munca este acela ca ajung la inima potentialilor clienti, dar si a clientilor care sunt in curs de fidelizare. Acestia pot primi huse de telefon personalizate, tricouri, sepci, gadgeturi si multe alte produse personalizate.
Cu ce ocazii pot fi oferite obiectele promotionale?
Obiectele promotionale pot fi oferite echipei de vanzari, pentru a o motiva, dar si angajatilor la evenimente sponsorizate de companie, pentru ca aceste produse ar trebui sa se extinda dincolo de angajati, de echipa de vanzari si de clienti. Cu cat mai generosi sunt reprezentantii companiilor cu produseele oferite, cu atat vor avea mai mult de castigat.
Articolele promotionale pot fi folosite la targuri promotionale, unde majoritatea participantilor trebuie sa primeasca cate un cadou personalizat. Utilizarea obiectelor promotionale in campanii de marketing reprezinta o metoda cautata si aplicata gresit sau deloc exploatata la potentialul maxim. Bugetul de promovare ar trebui sa aiba o suma mult mai mare pe campaniile incercate si testate.
Fara doar si poate, obiectele promotionale pot fi folosite si la locul de munca, pentru a arata aprecierea fata de angajati si de clienti pe toata perioada anului, dar si cu ocazia zilei de nastere a unui colaborator sau partener de afaceri.