Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 145 de proiecte intră în competiţia Internetics 2023
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

145 de proiecte intră în competiţia Internetics 2023

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 13 octombrie 2023
Distribuie
Distribuie

Internetics, un proiect The Institute, înregistrează anul acesta 145 de înscrieri pentru ediţia cu nr. 23, proiecte ce urmează să fie evaluate în două runde de jurizare. Proiectele nominalizate vor fi anunţate pe 22 noiembrie, iar câştigătorii pe 28 noiembrie, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2023.

Competiţia Internetics 2023 reuneşte 28 de agenţii şi companii participante: Cheil | Centrade, DDB România, Dentsu Creative România, Golin România, Heist Industries, Jam Session Agency, KUBIS, Leo Burnett, Mainstage The Agency, McCann Health Brain and Heart, Minio Studio, MRM, MSL The Practice, Ogilvy, Oxygen, Publicis România, Raiffeisen Bank România, Red Dots Agency, Saatchi Creative Hub, Sector7 HUB, Sonica Works, Tazz Creative Lab, The Hacking Work Team, Three, Tremend Software & Softeh Plus & Costin Radu & Dragoş Lupascu, Tribal Worldwide România, v8 şi VMLY&R.

Agențiile și-au înscris proiectele în șase categorii principale: Website & Mobile, Social Media & Communities, Video, Digital Brand Experience & Activation, Digital Campaigns și Internetics Digital for Good. Categoria cu cele mai multe înscrieri este DIGITAL CAMPAIGNS – cu 45 de lucrări, urmată de SOCIAL MEDIA & COMMUNITIES – cu 40 de înregistrări în concurs, apoi DIGITAL BRAND EXPERIENCE & ACTIVATION – cu 31 de proiecte.

Secţiunile cu cele mai multe înscrieri în competiţie sunt: Digital Brand Experience – 15 lucrări de evaluat, Best Community Engagement – cu 14 înscrieri şi Social Media Special Mechanics, Online Video Series şi noua secţiune Act and React– fiecare cu câte 11 proiecte.

Procesul de jurizare implică eforturile reunite a 90 de juraţi specialişti în marketing digital şi comunicare online, dar şi un set de experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România. Reprezentanţii companiilor provin dintr-un mix divers de industrii: retail, telecom, FMCG, e-commerce, financial services, technology & apps, real estate şi altele.

Juriul complet este alcătuit din:

Adelina Din Țurcanu (Pernod Ricard România) // Adrian Călărașu (Novo Nordisk) // Adrian Păsărică (Orkla Foods România) // Adriana Muscalu (Exact Business Solutions) // Alex Dona (Desprevin) // Alina Hinescu (TikTok) // Alina Neagu (MedLife Group) // Ana Murray (Ashoka România) // Ana Stoicescu (OMV Petrom) // Ana Vișian (BestJobs) // Anca Micaela Roman (FrieslandCampina România) // Anda Lazăr (UniCredit Bank) // Andra Voicu (IQOS) // Andreea Dîrzu (Kantar) // Andreea Magraon (Sezamo) // Andrei Chirilă (Fashion Days ) // Andrei Lăscuț (Mars PetCare) // Aneta Pleșa (Google) // Angelica Căliman (AkzoNobel / Fabryo Corporation) // Anne-Marie Ionescu (Magic FM & Rock FM) // Bogdan Țurcanu (PRO TV) // Camelia Manoil (Macromex) // Cătălin Cîrstea (Kozel) // Ciprian Postelnicu (PepsiCo România) // Claudia Tocilă (Vola.ro) // Claudiu Degan (BAT Germany) // Cosmina Frîncu (BRD) // Cosmina Țapliuc (McDonald’s România) // Crenguța Dumitraș (JTI România) // Crina Chiru (Orange România) // Cristian Manafu (Evensys) // Cristina Avram (Avon) // Cristina Miclea (Lactalis România – Dairy Division) // Dan Petre (D&D Research) // Dana Pascu (Independent Strategy Consultant) // Daniela Ghimpețeanu (PlayStation / Balkans) // Diana Cireap (Reckitt Benckiser) // Diana Paşoi (Ferrero România) // Diana Sorega (Dell Technologies) //  Diana Stan (ENGIE Romania) // Eduard Gongonie (Provident) // Elena Frâncu (Auchan România) // Eleodor Ghenoiu (Enel România) // Ema Prisca (Creative Director & Communication Strategist) // Gabriela Luca (Carrefour) // Georgiana Pană (Answear România) // Gina Zgubea (Sphera Group – KFC, Pizza Hut & Taco Bell) // Greta Redeleanu (REGINA MARIA) // Ileana Cociaş (Procter & Gamble South East Europe) // Ioana Vieru (Visa) // Ionuț Stanimir (BCR) // Irina Manuela Butnaru (PENNY | REWE România) // Irina Pocovnicu (Aurachain) // Laura Barbu (One United Properties) // Laura Mihăilă Andrei (Raiffeisen Bank) // Laurențiu Ion (PepsiCo) // Luiza Domnișoru (Revolut CEE Region) // Mădălina Cazamir (Help Net & Farmexim) // Mădălina Stănculescu (Flip.ro) // Manuela Bucur (Rompetrol – KMG International Group) // Marilena Bârliga (Allianz-Țiriac) // Matei Psatta (Blindspot) // Mihai Bonca (Brand Architects) // Monica Arapalea (Bringo România) // Monica Dudău (Storia.ro & OLX Imobiliare) // Monica Jitariuc (Communication Consultant) // Nicoleta Gruia (spotmedia.ro & Arca Jurnaliştilor) // Nicoleta Maican (Telekom România) // Nicoleta Mihăilescu (Frelance Brand Management consultant) // PhD Elena-Mădălina Șerban (500 Oaks) // Raisa Beicu (Expert Marketing & Comunicare) // Raluca Alexandrescu (Mega Image) // Raluca Duță (L’Oréal Global) // Raluca Frumușelu (The Coca-Cola Company) // Răzvan Acsente (Tazz) // Ruxandra Rău (Vodafone România) // Silviu Buidan (Kaufland România) // Simona Corabu (HEINEKEN România) // Simona Panait (Samsung Electronics România) // Sorina Diaconu (Strategy Communication Consutant) // Ștefania-Mădălina Stănculescu (E.ON) // Teodora Agafiţei (Bergenbier) // Teodora Mărăcineanu (Electrolux România) // Tudor Ghiurcă (Secom) // Valentina Vesler (Valvis Holding) // Vica Şchipor-Doroftei (Bitdefender) // Victor Bădescu (NielsenIQ) // Victor Popa (Ursus Breweries) // Victor Teioșanu (Glovo) // Vlastimir Vukadinović (Superbet).

Jurizarea proiectelor înscrise se desfăşoară în două runde online: o primă rundă de evaluare individuală a proiectelor, care stabileşte nominalizaţii Internetics 2023 şi o a doua rundă în care juraţii se vor reuni pentru a stabili trofeele pentru fiecare secţiune. Ȋntâlnirile pentru stabilirea câştigătorilor competiţiei Internetics 2023 vor fi conduse de Moderatorii Internetics 2023: Camelia Petrescu (Associate Director, Unlock Market Research), Costin Radu (Brand Strategist & Digital Marketing Consultant) şi Dan Zloteanu (Business Consultant & Marketing Researcher, MRI / The Network).

Gala de Premiere Internetics va avea loc în data de 28 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth, Strada George Constantinescu 4B, București.

Curierul Național 13 octombrie 2023
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior ASRO – 25 de ani de excelență
Articolul următor Tensiune în creștere la frontiera Israelului cu Fâșia Gaza. Israelul a ordonat civililor să evacueze nordul Fâșiei Gaza
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Primăria Feldioara are o nouă clădire
Actualitate
Guvernul a aprobat Strategia pe Termen Lung a României pentru Reducerea Emisiilor de Gaze cu Efect de Seră
Actualitate
Târgul de Crăciun Online Învie Tradiția 1 – 22 Decembrie 2023
Actualitate

RSS Stiri Fotbal

  • Suporterii FC FCSB se laudă că sunt milioane, dar nu s-au strâns nici o mie la meciul cu Oțelul
  • Revoluție la Minerul Ocna Dej! Clujenii au pus pe liber 16 jucători!

Trebuie să citești

Companii

Consiliul Concurenței își îmbunătățește instrumentele de detectare și sancționare a faptelor anticoncurențiale

Guvernul a aprobat ordonanța de urgență care transpune în legislația internă Directiva europeană nr 1/2019, numită și ECN+ (European Competition…

4 minute
Companii

Numele Poștei Române, folosit într-o campanie de fraudă. Directorul Valentin Ștefan: „Noi niciodată nu vom cere informații, ci doar informăm”

Traian Avarvarei (www.b1tv.ro) Poșta Română niciodată nu va cere informații, ci doar informează, a declarat directorul instituției, Valentin Ștefan, luni,…

2 minute
Companii

Jumătate dintre companiile respondente afirmă că economia circulară le este la îndemână, dar vine cu provocări și obstacole

Studiu Flip Conform unui studiu* realizat de Flip, tânărul start-up românesc care încurajează economia circulară prin recondiționarea telefoanelor și tabletelor,…

5 minute
Companii

IMM Invest continuă până la finalul anului. Ministrul Marcel Boloș: „8 din 10 companii care au beneficiat de program au ajuns să facă angajări”

Guvernul a aprobat vineri, la propunerea Ministerului Finanțelor, majorarea cu peste 4 miliarde de lei a plafonului de garanții și…

4 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?