4 produse de birotică și papetărie care NU pot fi înlocuite într-o firmă

Baza unei bune organizări și a productivității constă în produsele de birotică și papetărie cu care este dotată firma. Există câteva obiecte de acest tip fără de care nicio companie nu poate să funcționeze deoarece nu pot fi înlocuite cu altele dacă nu mai sunt pe stoc. Încearcă să îți imaginezi cu ce ai putea să înlocuiești, spre exemplu, colile de hârtie A4 atunci când trebuie neapărat să scoți la imprimantă un contract care nu suferă amânare.

Ca să previi astfel de situații neplăcute, îți prezentăm în continuare lista cu produse de birotică și papetărie ce nu pot fi înlocuite cu altele.

1. Hârtia de copiator

În ultimii ani, tehnologia s-a dovedit a fi un camarad de nădejde în spațiul office și nu numai, dar există situații în care nu poate fi utilă. Avem în continuare nevoie de hârtie de copiator pe care să imprimăm diferite acte din sistem. Colile A4 se numără printre cele mai folosite produse de papetărie dintr-o firmă. Nu ai cu ce să le înlocuiești atunci când trebuie copiate diferite contracte, facturi, grafice ori schițe, astfel că stocul trebuie verificat în permanență pentru a nu rămâne pe zero.

Poți înlătura această grijă prin achiziționarea unui pachet de hârtie de copiator Navigator de 500 de file. Alege o hârtie de copiator cu grad ridicat de alb și opacitate de 95% pentru o imprimare perfectă față-verso pentru cele mai bune rezultate.

2. Instrumentele de scris

Alte obiecte ce nu pot fi înlocuite într-o firmă sunt pixurile, stilourile, creioanele și markerele permanente. Activități precum semnarea actelor, completarea anumitor documente ori notarea anumitor informații nu ar putea fi posibile fără un instrument de scris adecvat.

Pe lângă faptul că sunt practice, instrumentele de scris, așa cum sunt stilourile, exprimă eleganță, inteligență și spontaneitate.

3. Plicurile

Și popularele plicuri se înscriu pe lista obiectelor de papetărie care nu pot fi înlocuite cu altele. Aceste produse sunt extrem de utile în activitatea office atunci când trebuie trimise invitații, contracte, facturi și alte tipuri de documente. Pentru expedierile obișnuite se pot utiliza plicurile din hârtie standard – plicuri simple, albe și plicuri kraft (maro – pentru confidențialitate). Iar atunci când trebuie trimis un volum mai mare de acte, cea mai bună opțiune sunt plicurile cu burduf. Pentru expedierea obiectelor fragile sunt recomandate plicurile antișoc care prezintă bule de aer cu rol de protecție.

4. Formularele tipizate

Formularele tipizate sunt foarte importante în activitatea unei companii, în special în departamentele de contabilitate, resurse umane, financiar și producție, fiind chiar obligatorii în unele cazuri. Consultă lista completă de formulare tipizate în magazinul online de birotica și papetarie austral.ro.

Daca ești responsabil de refacerea stocului de materiale tipizate, verifică mereu lista lor și asigură-te că nu lipsesc niciodată. Cele mai utilizate dintre acestea sunt: facturierul, bonul de consum, formularul decont de cheltuieli, registrul intrări-ieșiri, foile de parcurs, dispozițiile de plată.

În funcție de activitatea departamentului din care faci parte ori a companiei, notează tot ce ai nevoie și achiziționează produsele de papetărie înainte ca stocul să fie epuizat.

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW