Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 5 metode de a intra in contact cu potentialii clienti
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

5 metode de a intra in contact cu potentialii clienti

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 7 aprilie 2020
Distribuie
femeie laptop

Este important sa ne personalizam site-ul cat mai bine, astfel incat acesta sa ofere in permanenta clientilor exact ceea ce ei cauta. Un astfel de site va reusi sa evalueze in permanenta atat nevoile, cat si dorintele clientilor si le va oferi acestora continutul de care ei vor avea nevoie. Este important ca orice site de prezentare creat si dezvoltat sa poata intra in cel mai scurt timp in contact cu clientii. Personalizarea site-ului nu va insemna asadar doar o modificare a continutului oferit utilizatorului, ci va insemna mai multe lucruri. Utilizatorul trebuie sa gaseasca asadar in cel mai scurt timp exact ceea ce-l intereseaza, iar daca nu va gasi, este important sa aiba la dispozitie mai multe metode, astfel incat sa intre in contact cu voi.

1. Facebook messenger

Aceasta metoda este una dintre cele mai frecvent intalnite metode, ea fiind o solutie importanta de a intra cu usurinta in contact cu unele persoane. Daca un client va viziteaza site-ul web, acesta va avea ocazia de a va contacta chiar prin intermediul Facebook Messenger, astfel incat sa afle mai multe lucruri si sa-si faca o parere despre serviciul pe care il puneti la dispozitia sa. Messenger se poatre implementa cu usurinta pe orice fel de site de produse, dar si servicii, de aceea prin intermediul sau, veti putea fi in permanenta la dispozitia clientilor vostri.

Rezultatele sunt destul de remarcabile, clientii apreciind faptul ca le puneti aceasta optiune de contact rapida si facila la dispozitie. Daca dispuneti de un site WordPress, atunci aceasta metoda de contactare a clientilor este usor de implementat. Ideea este ca nu va doriti sa aveti de-a face cu o alta aplicatie separata de chat, ci aveti in vedere sa intrati direct in contact cu clientii vostri. Veti avea astfel la dispozitie si o pagina de Facebook spre care clientii se pot orienta si isi pot spune parerea cu privire la business-ul vostru.

2. WhatsApp Business

Aceasta aplicatie este una gratuita atat pentru Android, cat si pentru iPhone, proprietarii de site-uri utilizand-o in acelasi mod precum Facebook Messenger. Chiar si aceasta aplicatie faciliteaza asadar o mai buna interactiune cu clientii. Folosind aceasta aplicatie, veti avea la dispozitie o multime de instrumente utile, acestea permitand automatizarea, organizarea, dar si un raspuns rapid la mesaje. Aplicatia mai ofera in plus si aceeasi experienta ca in cazul WhatsApp Messenger. Prin intermediul acestei aplicatii, clientul va poate trimite chiar si poze.

Implementand aceasta aplicatie pe site, va veti putea afisa profilul de companie, acesta incluzand informatii importante precum adresa companiei, adresa de e-mail, dar si pagina web. De asemenea, mai prezinta si statistici, acestea aratandu-va cate mesaje au fost trimise, livrate, dar si citite. Mai aveti incluse si instrumente de mesagerie, cu ajutorul acestora raspunzandu-le in cel mai scurt timp clientilor. O astfel de aplicatie poate fi implementata asadar cu usurinta pe orice fel de site.

3. Tawk.to

Aceasta metoda este si ea una extrem de indragita de livechat, principalul motiv fiind ca este si gratuita. Tawk este asadar 100% gratuit si nu exista nici un plan tarifar. Puteti avea un numar nelimitat de agenti, aplicatia fiind gratuita, iar instalarea fiind rapida si facandu-se fara nici o problema. Tot ce va trebui sa faceti va fi sa instalati un cod in magazin si astfel veti avea acces la aplicatie. Ea mai dispune si de o serie de aplicatii native pentru Windows, Mac OS, iOS, dar si Android. Puteti sa personalizati interfata chat-ului, astfel incat sa fie in ton cu design-ul magazinului vostru. Mai aveti si rapoarte in timp real daca veti alege aceasta optiune, precum si o interfata disponibila in limba romana.

4. Zendesk

Un alt livechat extrem de popular in tara noastra este Zendesk, el fiind folosit de un numar mare website-uri, dar si de magazine online. Acesta este optiunea multora datorita faptului ca este gratuit in cazul in care folositi doar functia de baza a chat-ului. Monitorizarea si rapoartele vor fi redate in timp real si va veti putea personaliza widget-ul chat-ului in functie de cum doriti. Puteti imparti personalul magazinului online pe departamente, Zendesk dispunand si de aplicatii native pentru iOS, dar si pentru Android. Un alt motiv pentru care lumea se orienteaza catre acest chat este ca el dispune si de triggere proactive pe care le puteti seta.

5. LiveZilla

Acesta este unul dintre cele mai vechi livechat-uri, iar instalarea sa este putin mai complicata. Acest lucru se datoreaza faptului ca el stocheaza toate informatiile pe server-ul clientului, asa ca vor trebui realizate legaturi cu baza de date SQL. Acesta este mai potrivit pentru persoanele aflate la inceput de drum, el fiind gratuit pentru un singur utilizator. Acesta mai dispune si de diverse aplicatii native pentru Windows, Mac OS, dar si pentru Linux, iOS sau Android. Mai are si un sistem de ticketing inclus, precum si formulare pe care trebuie sa le completeze clientul, acestea fiind personalizabile. Toate rapoartele vor aparea in timp real, iar toate informatiile stocate va vor apartine. Design-ul chat-ului poate fi si el personalizat.

Ce avantaje va ofera aceste live-chaturi?

In primul rand, ele va vor permite sa va cresteti semnificativ rata de conversie. Conform unui studiu s-a ajuns la concluzia ca un numar de aproximativ 44% dintre consumatorii online prefera sa li se raspunda la intrebari cat mai rapid pe un astfel de live-chat, acesta fiind si motivul pentru care ei aleg sa se orienteze catre serviciul sau produsul oferit de site-ul respectiv.

Daca oferiti asadar consultanta prin intermediul unui live-chat, atunci clientii vostri vor finaliza intr-un timp mai scurt achizitia. Daca le veti oferi servicii suplimentare, dar si alte beneficii, precum este cazul discount-urilor, acestia vor ajunge in final sa faca chiar si comenzi mai mari. Livechat-ul mai este apreciat si datorita faptului ca reuseste sa reduca in mod semnificativ cheltuielile. Implementand un astfel de livechat, veti vedea ca cheltuielile voastre vor fi reduse in ceea ce priveste centrala telefonica. Veti reduce per total costurile departamentului de vanzari, dar si de suport tehnic. In acelasi timp, se va obtine o crestere semnificativa a eficientei reprezentantilor de vanzari, ei gestionand in acelasi timp mai multe chat-uri. Se va reduce asadar necesitatea de a angaja mai multe persoane.

Livechat-ul poate fi o metoda excelenta de a afla daca magazinul vostru se confrunta cu anumite probleme, iar prin intermediul clientilor, puteti afla in cel mai scurt timp acest lucru. Ei va vor spune rapid care este problema folosindu-se de chat si veti ajunge sa rezolvati mult mai rapid de exemplu eventualele bug-uri care apar pe platforma voastra. Va fi evitata in acest fel situatia in care s-ar putea sa pierdeti comenzi din cauza unei erori de server.

Controlul asurpa suportului tehnic este un alt lucru important de avut in vedere pentru ca toate arhivele chat-ului sunt stocate si pot fi verificate in situatia in care apare o anumita problema. Conversatiile pot fi urmarite in scopuri constructive si se poate imbunatati asadar suportul prin intermediul chat-ului.

- Publicitate -

Clientul va capata o doza suplimentara de incredere atunci cand va avea acces la un live-chat si va putea vorbi direct cu o persoana. Acest detaliu ofera clientului asadar un sentiment foarte important de incredere, o persoana fiindu-i mereu la dispozitie pentru a-l ajuta in ceea ce priveste eventualele probleme pe care clientul respectiv le-ar putea intampina in folosirea site-ului dumneavoastra.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior coronavirus Au fost confirmate 4.417 de cazuri de persoane infectate cu COVID – 19
Articolul următor pensie Petiție pentru plafonarea tuturor pensiilor speciale
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate
Raportul despre utilizarea Copilot Microsoft, în 2025 – o cale către interacțiunea om-AI
IT

RSS Știri Financiare

  • Cât plătesc anual pentru spațiile de birouri cele mai mari companii din România
  • Flip.ro a plătit peste 100 milioane de euro vânzătorilor de dispozitive
  • Compania spaniolă de insurtech Heymondo intră pe piața locală
  • Investiții de 3 milioane de euro pentru City Grill pe parcursul anului 2025

Citește și

negociat
IT

Mută-ți afacerea cu electrocasnice pe internet cu Negociat.ro!

4 minute
Companii

Șapte din zece lideri globali susțin că organizațiile lor cresc investițiile în inteligența artificială generativă

6 minute
IT

Monitorizarea sănătăţii: funcția de măsurare a saturației oxigenului din sânge

3 minute
IT

Premieră în România: Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) a folosit roboți RPA Tailent pentru a evalua cererile de finanțare depuse de IMM-uri

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?