Tabla magnetica este unul din dispozitivele care nu trebuie sa lipseasca din niciun birou. Fie ca este vorba despre un business la inceput de drum sau despre o companie de renume, fie ca este vorba despre o cladire de birouri sau despre o altfel de afacere, tabla magnetica se va dovedi de un real ajutor.
De la traininguri si sedinte la prezentari si brainstorming-uri menite sa aduca avantaje financiare si sa sporeasca eficienta firmei, procesul de comunicare intre angajati si manageri este facilitat cu ajutorul unui produs de birotica foarte util, asa cum este tabla magnetica.
Tabla magnetica reprezinta o modalitate excelenta de a reflecta vizual tot ceea ce se comunica in cadrul unei intruniri de afaceri. Cei care doresc sa foloseasca in mod eficient tabla magnetica la birou trebuie sa tina cont de cateva sfaturi care ii vor ajuta in organizare.
Cum folosesti in mod corect o tabla magnetica?
Pentru a folosi in mod corect tabla magnetica, utilizatorii trebuie sa se concentreze pe subiect, sa isi organizeze cat mai bine ideile pe care doresc sa le transmita si sa permita o intreaga dezbatere pe o anumita tema.
De asemenea, in cazul in care unul dintre colegi adreseaza o intrebare, cel care are de facut prezentarea pe tabla magnetica poate sa dea raspunsurile in scris, subliniind si scriind ideile principale.
Tabla magnetica este ideala pentru ca ofera informatii succinte, pe care colegii sa le poata citi in fuga sau pe indelete si sa fie pe deplin intelese de toata lumea. Folosirea tablei magnetice presupune stergerea ideilor subliniate si prezentate, odata ce au fost intelese si notate de toti participantii la sedinta. Cu cat tabla magnetica este mai putin incarcata, cu atat discursul va fi mai de succes si mai coerent, iar toti interlocutorii vor intelege ideile ce se doresc a fi transmise.
Un alt sfat important de care trebuie sa tina cont toti utilizatorii de table magnetic este acela de a fotografia informatiile care sunt scrise pe tabla magnetica, astfel incat nimic sa nu se piarda sau sa se uite din discutie. Practic, angajatii isi prezinta ideile in cadrul unui brainstorming pentru a le implementa la nevoie.
Nu in ultimul rand, tabla magnetica poate deveni interactiva daca sunt folosite accesoriile potrivite. Spre exemplu, daca prezentatorii doresc sa anime prezentarea si sa starneasca interesul publicului, trebuie sa foloseasca notitele autoadezive pe care sa le lipeasca intr-un mod cat mai creativ.
Importanta tablei magnetice la birou
In concluzie, tabla magnetica este unul dintre cele mai importante instrumente de comunicare intre angajati si joaca un rol crucial in fiecare companie. Acest produs este din ce in ce mai folosit in business-urile din tara si este apreciat pentru pretul accesibil pe care il are, pentru eficienta de care da dovada, pentru modul inedit de prezentare a ideilor si pentru usurinta in utilizare.
Exista table magnetice cu doua fete pentru scriere si prevazute cu rame din aluminiu, table care se agata de perete si table mobile.