RoditorFoodMarket.ro, program național de promovare a noului val de producători români și agricultură contemporană, lansează și campania manifesto LOCAL FRIDAY
- RoditorFoodMarket.ro, realizat cu suportul UniCredit Bank, invită clienții să cunoască cei 50 de antreprenori locali, băcănii, producători, mici fabrici, crame, ferme care s-au înscris pe market place
- Pentru că își dorește să susțină micile afaceri care nu își permit să facă discounturi de Black Friday, mai ales că 98.6% dintre IMM-uri au declarat că au avut pierderi din cauza pandemiei de Covid-19, RoditorFoodMarket.ro lansează campania Local Friday
RoditorFoodMarket.ro, lansată ca o platformă de prezentare și loc de întâlnire online pentru noul val de producători din domeniul agroalimentar, are la o lună de la lansare aproximativ 50 de înscrieri, antreprenori locali cu cifra de afaceri cumulată de 6.800.000 euro în 2019 și aproape 800 de angajați și colaboratori.
Antreprenorii locali se pot înscrie gratuit în continuare în mai multe categorii: fructe și legume, băuturi (vin, bere artizanală, suc), produse de băcănie (conserve, carne & mezeluri), lactate și brânzeturi, dulciuri și panificație, accesorii și decorațiuni (accesorii masă, plante și flori).
Înregistrările pentru produsele din miere au fost sistate momentan pentru că această categorie a avut numărul maxim de înscrieri, dar sunt deschise pentru celelalte categorii: https://roditorfoodmarket.ro/create-a-business
Producătorilor locali li s-au alăturat mici antreprenori care importă produse ce nu pot fi găsite în România (măsline, ceaiuri speciale).
“Ne dorim să devenim un program național de promovare a noului val de producători români și agricultură contemporană și sperăm să avem alături de noi aproape 200 de antreprenori. 30% dintre antreprenorii din România au intrat în insolvență din cauza pandemiei. Credem că împreună putem trece de această perioadă și vrem să dăm curaj micilor business-uri să meargă pe acest drum pentru că au un rol esențial în dezvoltarea economiei și comunităților locale.”, a declarat Silvia Floareș, fondator Roditor Food Market.
Campania Manifesto “Local Friday”
RoditorFoodMarket.ro lansează și campania de responsabilizare “Local Friday” prin care, împreună cu antreprenorii prezenți pe platformă și nu numai, încurajează sprijinirea businessurilor locale care nu își permit să facă discounturi de Black Friday.
98.6% dintre antreprenori au declarat că au fost afectați de coronavirus, conform sondajului realizat în rândul a 8.374 de administratori de IMM-uri de Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR).
“Vinerea antreprenorilor locali este un Black Friday invers, un program de susținere prin care oamenii pot cumpăra fără reducere de la antreprenori locali. Este un mod simplu prin care ne putem arăta solidaritatea față de cei care sunt afectați de pandemie. Cei care beneficiază de ajutor sunt cei care vând, nu cei care cumpără. Produsele sunt realizate de mici antreprenori locali, nu de marile branduri globale”, a declarat Silvia Floareș, fondator Roditor Food Market.
Printre firmele prezente acum pe platformă se numără: SCRIJELE DE FRUCTE, FagureleCuMiere, ZUMM, Spinoa, ZĂGANU, Unison, Buniol, drag de rosii, Prăvălia Idicel, Batonash, Primitiv Foods, Chef SOSIN, Catleya, Atelier.Lignum, Tăiței de Casă, Cămara Mariei, VALEPUTNA, MAR DE BRAN, Dulceata Veronica, Nakedshop.ro, CHEZ ODETTE, bio&co, Melifica, Ferma Bauer, COTE, CELAR, Corinne Chocolat, ORGANIC BANG, BERNSCHUTZ&CO, Crama Rasova, Ulei Sagax, Filgud, Nood Food, Sunday bites, ENERGOVITA, Bacania Bucovinei, Bacania cu Dichis, Ceva cu Dichis, PATER, Aurum Noble Honey – Romanian Treasure, Melinis, DeFlorian, deFlorian, Kindness, Constantin & The Bees – Miere Pura, TONIC-BLEND KOMBUCHA, Branzeturi Viofanny, KOFI TI, iKombucha, Conac Polizu.
RoditorFoodMarket.ro a făcut primul pas în a deveni website-ul în care să-ți cunoști furnizorul dulcețurilor preferate, al berii artizanale pe care o iubești, al legumelor cu gust pentru care vine în vizită toată familia, al pâinii care îți trezește dorul de brutăriile din Franța.
Clienții pot plăti exclusiv online, iar pentru producătorii din țară care nu livrează direct transportul va fi asigurat de FAN Courier.