Zona digitală ajută antreprenorii care se adaptează noilor cerințe din piață și se raportează la obiceiurile de consum ale oamenilor. Nevoia de a crea servicii digitale pentru antreprenori este în creștere, mai ales în contextul pandemiei.
„Antreprenorii înțeleg importanța digitalului, dar au nevoie de sprijin pentru a defini tot conceptul pentru businessul lor online. Tehnologia reprezintă un partener de real succes pentru antreprenor și în drumul către automatizarea proceselor interne. Trecerea în mediul online de către antreprenorii la început de drum este vitală pentru funcționarea eficientă a afacerii”, declară Andreea Avramescu, Co-Owner 2web Software & Services, care furnizează servicii personalizate de software și Branding.
Conform datelor Eurostat, doar 43% dintre companiile din România au un website, lucru care situează România pe ultimul loc în UE, unde media este de 77%. Tot spre coada clasamentului, pe penultimul loc, şi în ceea ce ţine de folosirea serviciilor cloud, doar 10% dintre companiile din România utilizând aceste servicii, media în UE fiind de 26%. Mai mult, doar 17% dintre companii au implementate soluţii ERP, iar la nivel UE media este de 34%.
„Această tendință negativă vine pe fondul unei piețe interne subdimensionate, cauzată de gradul mic de digitalizare. Așadar, mai mult de jumătate dintre companiile (57%) care vând produse și servicii în România nu au o prezență online printr-un site. Motiv pentru care am pornit la drum cu scopul de ajuta la digitalizarea României și de a crea servicii digitale cu sens pentru antreprenorii din mediul național și internațional”, adaugă Laurențiu Avramescu, Co-Owner, 2web Software & Services.
În ceea ce privește planurile de viitor, echipa 2web a început să construiască un parteneriat cu Asociația – Măgurele Science Park pentru a facilita digitalizarea companiilor românești în jurul tehnologiilor inovatoare și vizează dezvoltarea internațională prin parteneriate în USA și Europa, pe termen mediu și lung. Compania ia în calcul dezvoltarea unei soluții digitale proprii care să permită antreprenorilor accesul facil la experiențe și soluții software inovative.
În cadrul comunităților, eforturile 2web Software & Services sunt și în zona de educație și de susținere a mediului pentru start-up-uri, cu scopul de a digitaliza România. Pe lângă serviciile de dezvoltare software, compania oferă consultanță în Branding și soluții de business intelligence complexe ca sprijin suplimentar pentru companii și antreprenori.
Clienții 2web Software & Services sunt business-uri care fac trecerea în zona digitală sau își modernizează serviciile și soluțiile web existente. Business-urile noi – de tip start-up care au nevoie de soluții MVP pentru testarea unor idei și concepte sau de site-uri web, afaceri ce încă nu au claritatea zonei de concept și vor să crească brandul abordând designul și user experience ca soluție de comunicare cu audiența lor.
Grupul 2web Software & Services deservește atât zona corporate cât și piața de start-up-uri și dezvoltă soluții de custom software adaptate pentru zona bancară, insurance, e-commerce, fin-tech – partneriate cu mediul de business internațional, dar și local, prin oferirea de soluții online specifice și flexibile nevoilor digitale ale antreprenorilor.