Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 7 din 10 români merg la mall cel puțin o dată pe săptămână
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

7 din 10 români merg la mall cel puțin o dată pe săptămână

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 23 mai 2023
Distribuie
Foto: www.freepik.com

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management – indoor advertising

Bărbații vizitează centrele comerciale mai des decât femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Bărbații sunt cei care cheltuiesc mai mult în mall, în timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este shopping-ul. Suma medie cheltuită de români într-o sesiune la mall este de 300 lei iar timpul petrecut este de peste 2 ore. 7 din 10 români merg la mall de câteva ori pe săptămână, potrivit celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research pentru Brand Management, liderul pieței de indoor advertising și prima companie de profil ale cărei servicii au acoperire la nivel național.
Dintre aceștia, 3 sunt femei și 4 bărbați. Dacă domnii sunt cei care vin mai des la mall, doamnele petrec mai mult timp per vizită. Iar în ce privește obiceiurile de cumpărare, bărbații cheltuiesc cu 10% mai mult decât femeile (302 lei vs 275 lei).
26% dintre cei care au declarat că merg în mall fac vizite între o dată și de trei pe lună și numai 4% merg mai rar de o dată la 3 luni.
73% dintre domni sunt prezenți la mall de câteva ori pe săptămână, 23% merg între o dată și trei ori pe lună, iar 4% mai rar de o dată la trei luni. Doamnele, în schimb, vizitează des centrele comerciale în proporție de 67%, fac 1-3 vizite pe lună în proporție de 29% și doar 4% au declarat că se duc la mall mai rar de o dată pe sezon.
„În cei aproape 20 de ani de activitate am aflat că cele mai prețioase resurse pe care le avem în această industrie sunt datele demografice. Informația este putere pentru noi, dar mai ales pentru partenerii și colaboratorii noștri, care analizează audiența înainte de a planifica orice campanie de marketing în centrele comerciale care să aibă succes și impact real în vânzări”, Laurențiu Jiga, fondator și CEE Managing Director Brand Management.

Românii petrec peste 2 ore într-o vizită la mall

Timpul mediu pe care îl petrec românii într-o vizită la mall este de puțin peste 2 ore (130 minute), Generația Z (14-25 ani) fiind cea care se remarcă în acest caz, cu peste 150 de minute petrecute într-o singură sesiune de shopping. La polul opus se află Generația X (43-58 de ani), cu doar 116 ore.
Cel mai des românii se duc în centrele comerciale pentru cumpărături (55%), în topul preferințelor urmând socializarea la o cafea (29%), masa în zona de food court (29%), o vizită la hypermarket (18%), mersul la cinematograf (4%) și plata utilităților &sport (2%).
Cei care merg la shopping cumpără mai degrabă haine de damă (18%) sau pentru bărbați (12%) și cosmetice sau parfumuri (10%).
“În prezent, mall-urile joacă un rol important în stilul de viață al consumatorilor, succesul acestora pe piața românească fiind de necontestat. Avem din ce în ce mai multe astfel de centre comerciale în orașe, iar aglomerația din acestea reflectă foarte clar plăcerea românilor de a face cumparaturi, dorința de a socializa și de a se distra. Vizitatorii mall-urilor se remarcă prin diversitatea lor de gen, vârstă, venit și nivel de educație întrucât aceste destinații oferă un mediu atractiv și adaptat unei game largi de nevoi individuale, atât de ordin emoțional cât și rațional”,Marius Luican, CEO al Reveal Marketing Research
Femeile sunt cele care vin la mall pentru a face cumpărături (61%), în timp ce bărbații, deși cheltuie mai mult per sesiune, își planifică vizitele și în scop utilitar și numai în proporție de 48% pentru cumpărături.

Suma cheltuită în medie este de 300 lei

Suma cheltuită în medie de către români la o vizită în mall este de aproape 300 de lei. Cei mai cheltuitori sunt cei din segmentul de vârstă 36-45 de ani (Millenials), cu aproape 370 lei, urmați îndeaproape de Generația X, care cumpără în valoare de circa 330 lei într-o vizită la mall. Cel mai puțin cheltuiesc într-o sesiune de cumpărături Generația Z – numai 200 lei.
Interesant de observat este și tendința consumatorilor care, deși achiziționează mai ales din magazine online, merg totuși în shop-urile de tip showroom aflate în mall-uri pentru a testa produsele înainte de a le cumpăra efectiv. Dintre aceștia, se remarcă mai ales Generația Z (46%).
Eșantionul a cuprins 826 de respondenți aflați în categoria de vârstă 14-60 de ani, cu educație preponderent medie și superioară și venituri variate, aflați în București, Timișoara, Cluj-Napoca, Constanța și Iași.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Xi Jinping cere întărirea auditului pe noul drum de întinerire națională
Articolul următor China: „Planul Japoniei privind evacuarea apelor poluate nuclear nu va fi acceptat”
Un comentariu
  • Lucian spune:
    6 iunie 2023 la 22:41

    Bunq ziua, in ce mall-uri s-a facut studiul si care este ponderea fiecaruia in total respondenti?

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Frumusețe dincolo de cuvinte: Un spectacol uimitor de dans clasic chinezesc sosește la Timișoara
Cultură și Educație
Festivalul Internațional George Enescu: peste exact două luni România se va transforma în cea mai mare scenă a muzicii universale
Cultură și Educație
FPTR nu poate înțelege de ce se dorește eliminarea de pe piața concurențială a întreprinderilor mici și mijlocii, cu capital autohton
Economie

RSS Știri Fotbal

  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!
  • La ce echipe de club evoluează tinerii de la Naționala U19? Patru au trecut pe la Steaua
  • Scoruri fluviu în manșa tur a barajului de promovare în Liga 3. Surpriză la Beiuș!
  • Remiză spectaculoasă pentru Rapid în primul amical din Slovenia
  • Victorie la limită pentru Dinamo în amicalul cu CS Afumați. Gol Caragea

Citește și

Actualitate

Sfatul unei mame din Ucraina către alte mame: Nu le spuneți copiilor că un popor este mai rău decât altul

9 minute
salariu
Actualitate

Activitatea de cercetare‐dezvoltare în anul 2017

3 minute
Actualitate

Calendar

2 minute
coronacriza
Actualitate

Termenul de obţinere a Certificatelor de Situaţie de Urgenţă a fost prelungit

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?