Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ

Fox Management Consultants
Autor Fox Management Consultants
Publicat 8 noiembrie 2024
Distribuie
urbanserv

Societatea URBAN SERV S.A, asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL anunta începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru pozitia de Director Economic al Societăţii. Aceasta procedura de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 187/2023 și Hotărârea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Durata contractului de mandat al Directorului Economic se coreleaza cu durata mandatelor membrilor consiliului de administratie.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale minime obligatorii ale procesului de selecţie pentru functia de Director Economic sunt urmatoarele:

  1. studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență in domeniul economic;
  2. experienta relevanta in domeniul managementului / consultantei intr-o companie de utilitati sau servicii publice;
  3. cel putin 4 ani de experienta de conducere;
  4. cel putin 10 ani de vechime in munca;
  5. cunostinte despre managementul investitiilor cu fonduri europene;
  6. experienta in elaborarea Bugetelor de venituri si cheltuieli;
  7. experienta in relationare si negociere cu institutii financiare si autoritati publice;
  8. experienta in negociere, dialog social, comunicare institutionala si interpersonala;
  9. cunostinte despre derularea programelor de ressponsabiltate sociala si de mediu;
  10. cunoașterea limbii române (scris și vorbit);
  11. capacitate deplină de exercițiu;
  12. să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
  13. nu a fost destituită dintr-o funcție public, nu i-a fost revocat contractul de mandate pentru neindeplinirea indicatorilor cheie de performanta sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  14. stare de sanatate corespunzatoare functiei publice pentru care candideaza, atestata pe baza de examen medical de specialitate.

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

CITEȘTE ȘI

modern-calor
ANUNȚ
17 decembrie 2025
CONVOCATOR
5 mai 2025

          1. Dosarul de candidatură.

          2. Matricea profilului de candidat.

          3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

CITEȘTE ȘI

ADI Buzau
ANUNȚ
6 septembrie 2023
ANUNȚ
16 octombrie 2025
  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae
  • cazierul judiciar / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
  • declaratie ca informatiile cuprinse in dosarul de candidatura corespund situatiei reale a candidatului – formular 4
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art.4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr.5.
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 6;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 7;

* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii URBAN SERV S.A. (www.urbanserv.ro).

- Publicitate -

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 09.12.2024, ora 12.00 la Registratura Societatii URBAN SERV S.A, Str. 1 Decembrie Nr. 19, Botosani, Judetul Botosani în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director Economic al Societatii URBAN SERV S.A” , precum numele şi prenumele candidatului. O copie a dosarului va fi trimisa obligatoriu si pe adresa de mail a expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL respectiv foxmanagement109@gmail.com 

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui candidat. Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon: 0799.35.85.82.

CITEȘTE ȘI

ancom header
ANUNȚ DE PUBLICITATE PRIVIND CUMPĂRAREA UNUI IMOBIL CU DESTINAȚIA DE SEDIU PENTRU AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU ADMINISTRARE ȘI REGLEMENTARE ÎN COMUNICAȚII
2 iulie 2020
ANUNȚ
24 septembrie 2025
Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior România își consolidează poziția în turismul internațional prin participarea la World Travel Market – Londra
Articolul următor tv Alegerea televizorului perfect pentru serile de Netflix cu cei dragi
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Papa Leon, apel la solidaritate cu săracii și străinii în mesajul de Crăciun
Extern
Mesajul preşedintelui Nicușor Dan de Crăciun. „Sunt cele mai prețioase daruri”
Actualitate
Bombardiere rusești în nordul Scandinaviei. Moscova spune că a fost un zbor „planificat”
Extern

RSS Știri Financiare

  • Ce program au magazinele din marile rețele de retail de Crăciun și Anul Nou
  • Brandul de produse premium de travel Harper Collective este disponibil și în România
  • McDonald’s a deschis la Mediaș după o investiție de aproape 9 milioane lei
  • Vrei să vezi cum se produce mobila românească? LEMET deschide porțile fabricii

ANUNŢ privind selecția unui candidat pentru poziția de membru al Consiliului de Administrație al SC Citadin Salubrizare SRL

9 minute
online-25-aprilie-asf
Anunțuri

Notificare publică privind finalizarea procesului de preluare a Fondului de Pensii Facultative BRD MEDIO (redenumit: Fondul de Pensii Facultative PENSIA MEA PLUS)

ANUNȚ DE PARTICIPARE

2 minute

ANUNȚ

9 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?