Primăria Municipiului Bucureşti a integrat Calea 13 Septembrie şi Şoseaua Colentina în Sistemul de Management al Traficului Bucureşti (BTMS).
În acest sens, pe Calea 13 Septembrie, au fost efectuate lucrări la 10 intersecţii semaforizate, de la intersecţia cu Piaţa Francofoniei, până la intersecţia Bulevardului Ghencea cu Cimitirul Ghencea.
Printre lucrările efectuate se numără: montarea de automate de dirijare a circulaţiei (ADC), de semafoare cu LED, de dispozitive acustice pentru nevăzători şi push button pentru comandă pietoni. Totodată, intersecţiile sunt dotate cu senzori pentru detecţia vehiculelor, sunt schimbate cablurile electrice şi sunt montaţi stâlpi semaforici şi camere CCTV.
În perioada următoare, inginerii de trafic ai companiei vor calibra intersecţiile situate pe Calea 13 Septembrie, astfel încât softul care înregistrează valorile de trafic să optimizeze timpii semaforici pe toate direcţiile.
De asemenea, Compania Municipală Managementul Traficului Bucureşti S.A. a finalizat în luna iulie lucrările de modernizare şi integrare în Sistemul de Management al Traficului Bucureşti (BTMS) pe una dintre cele mai importante artere din Bucureşti: Şoseaua Colentina. Au fost efectuate lucrări la 13 intersecţii semaforizate, de la intersecţia cu Aleea Câmpul Moşilor, până la capătul liniei de tramvai numărul 21.
Totodată, până la sfârşitul anului, Compania Municipală Managementul Traficului Bucureşti S.A. va integra în BTMS alte trei artere principale, după cum urmează:
– Şoseaua Giurgiului (proiectarea a fost finalizată iar lucrările au demarat);
– Calea Griviţei (proiectarea a fost finalizată iar lucrările vor începe la sfârşitul lunii septembrie);
– Bulevardul Camil Ressu (proiectarea a fost finalizată iar execuţia e programată în luna septembrie).
Compania mai are în proiectare modernizarea altor 101 intersecţii semaforizate, urmând ca lucrările să fie încheiate până la finalul anului următor.
Integrarea intersecţiilor semaforizate din Capitală în BTMS înseamnă reducerea timpilor de deplasare, fluidizarea circulaţiei în zonele controlate de sistem, fiabilitate crescută a echipamentelor, consum redus de energie şi performanţe crescute, prioritizarea în intersecţii pentru mijloacele de transport în comun şi existenţa unui punct unic de control al întregului sistem.
Da, am observat asta pe Calea 13 Septembrie,o treabă bună.
Totuși ce facem cu mizeria din intersecția Sebastian, DrSarii, Sos Antiaeriana.