50% dintre toate postările create în platforma Planable în T3 au fost pentru platformele Facebook și Instagram
Peste jumătate de milion de postări au fost create în Planable în trimestrul al treilea (606.000), o creștere de 14% față de T2, iar 50% dintre toate postările create au fost pentru platformele Facebook și Instagram, potrivit celui mai recent raport realizat de platforma de colaborare pentru echipele de social media.
În trimestrul al treilea al acestui an, numărul de postări de tip video în social media a fost în creștere cu 20% față de trimestrul anterior și cu 55% față de T1. De asemena, numărul de story-uri Instagram create în Planable în T3 a crescut cu 21% față de T2.
O rețea socială care a înregistrat o evoluție remarcabilă în al treilea trimestru a fost Google My Business, pentru care numărul total de postări create a fost cu 47,94% mai mare față de T2.
Experții Planable se așteaptă ca în următoarele luni să apară noi forme de conținut, iar, în contextul actual în care companiile continuă munca și colaborarea la distanță, atât între membrii echipelor, cât și între departamente diferite, va crește presiunea pe echipele de creare de conținut pentru a pregă mai multe materiale de marketing și mai calitative, pe măsură ce spațiul devine unul mai competitiv.
“Ne așteptăm ca, gradual, din ce în ce mai multe branduri să tranziționeze TikTok de la un canal cu care experimentăm, la un canal integrat în totalitate în strategiile lor de conținut și social media. Observăm acest lucru din gradul de adopție a noilor funcționalități TikTok din platforma noastră: aproape 1.000 de pagini TikTok au fost conectate în Planable pentru pregătirea conținutului de către companii,” a declarat Miruna Dragomir, director de marketing în cadrul Planable.
“Pe măsură ce activitatea devine mai complexă și apar platforme noi de comunicare în social media, cel mai probabil echipele de marketing vor crește și ele. Toate aceste schimbări continue vor face ca părțile ineficiente din procesele actuale ale echipelor să creeze burnout, rezultate sub așteptări, și greșeli care pot pune brandurile în pericol. Recomandarea noastră în această perioadă pentru departamentele de marketing este să dedice timp în acest final de an pentru a performa un audit de productivitate și eficiență în echipa lor. Dacă reușesc să implementeze un proces de colaborare și planificare eficient, lin și scalabil, dinamica industriei social media nu va mai fi copleșitoare, ci una primită cu entuziasm,“ a explicat Miruna Dragomir. “Echipele pot face acest audit prin a discuta pur și simplu și a identifica intuitiv părțile ineficiente din procesele lor. Pentru că suntem pasionați de eficientizare, echipa noastră a pregătit un șablon de astfel de audit de procese, numit Content Marketing Canva.“