Dacă ai o afacere în domeniul ospitalității și deții un spațiu în care oferi diverse tipuri de servicii, atunci trebuie să acorzi atenție câtorva aspecte care țin de siguranța spațiului. Cu atât mai mult, în vremurile pe care le trăim, este esențial să te preocupi pentru experiențele pe care le au clienții tăi. Indiferent că este vorba despre o cafenea, un magazin sau o pensiune, investește resurse și energie în afacerea ta și te vei bucura de respectul și aprecierea celor care îți trec pragul.
Iată 3 lucruri de care trebuie să ții cont pentru siguranța ta și a clienților tăi:
- Asigură-te că nivelul de umiditate este optim. Umiditatea poate fi o adevărată problemă pentru orice spațiu, mai ales dacă este vorba despre o construcție relativ nouă. Umiditatea ridicată poate determina creșterea și replicarea sporilor de mucegai, creând probleme periculoase pentru sănătate. Nu este nevoie să faci o investiție prea mare într-un astfel de aparat de care nu este nevoie tot timpul. Poți apela oricând la închirierea unui dezumidificator profesional de Fral. În acest fel, vei putea sta liniștit că nivelul de umiditate este unul potrivit pentru spațiul în care îți desfășori activitatea.
- Acordă prioritate maximă curățeniei. În zilele noastre, mai mult decât oricând, este foarte important să pui accentul pe o curățenie desăvârșită, realizată cât mai des și cât mai bine. Folosește produse pentru dezinfectarea profesională a mai multor tipuri de suprafețe. De asemenea, pune la dispoziția clienților soluții de dezinfectare a mâinilor, săpunuri și prosoape de hârtie. Poți pune în băi informații despre spălarea corectă a mâinilor. S-ar putea să nu ți se pară atât de important, dar aceste aspecte nu mai țin doar de ospitalitate, ci de siguranța sanitară.
- Folosește produse alimentare de calitate. Nu numai că este important să utilizezi legume și fructe proaspete, lactate și cărnuri din surse de încredere, dar este esențial din punct de vedere sanitar. Eliminarea ingredientelor artificiale, folosirea unor produse locale și de sezon, atenția pentru reducerea risipei alimentare, toate aceste lucruri dau încredere clientului pentru a reveni întotdeauna într-un loc în care se simte bine și în siguranță. În plus, nu vei avea niciodată probleme care țin de alimentelele folosite.
Aceste sfaturi sunt lucruri pe care trebuie să le iei în calcul atunci când ai o afacere în domeniul ospitalității. Încearcă să te gândești la toate aspectele care țin de ospitalitate și din punct de vedere sanitar. Până la urmă, ceea ce crează o experiență completă a clientului este, dincolo de serviciile în sine oferite de afacerea ta, este felul în care se simte, în care interacționează cu personalul tău, precum și atenția pe care o acorzi siguranței sale.
Toate aceste lucruri contează astăzi mai mult decât oricând când clientul alege cu mai multă atenție unde să iasă din casă și pe ce anume să-și cheltuie banii. Asigură-te că îi oferi cel mai bun context pentru o experiență minunată