Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 1 din 4 români sunt mai interesați de asigurările de viață
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Asigurări

1 din 4 români sunt mai interesați de asigurările de viață

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 8 august 2022
Distribuie
Foto: www.freepik.com

30% dintre români spun că principalul motiv care i-ar determina să încheie o poliță de asigurare de viață îl reprezintă veniturile mai mari, arată cea mai recentă ediție a Barometrului UNSAR – IRES privind Percepția riscului și cultura asigurărilor din România. Pe locul secund în acest top se situează o mai bună informare despre beneficiile asigurărilor (25%), urmată de o experiență nefericită (18%). De altfel, asigurările de viață și cele de sănătate se află în topul polițelor de care românii au fost interesați în 2022. Conform aceluiași studiu, 1 din 4 români declară că evenimentele din ultimul an i-au crescut interesul pentru asigurările de viață.

Creșterea nivelului de educație financiară a românilor este un pilon strategic al activității UNSAR. Astfel, în ceea ce privește gradul de informare cu privire la asigurări, 4 din 10 români se declară acum a fi bine și foarte bine informați. Internetul reprezintă principala sursă de informare, urmat de televiziune, 60% dintre români declarând că folosesc paginile web și platformele de social media pentru a se interesa despre asigurări.

Din dorința de a fi și mai aproape de români, în contextul în care nevoia de informație privind soluțiile de protecție financiară rămâne în continuare una importantă, UNSAR lansează astăzi o nouă ediție a campaniei de educație financiară #gatapentruVIAȚĂ.

“Noua campanie #gatapentruVIAȚĂ este dedicată tinerilor între 18 și 35 de ani și are drept scop o mai bună conștientizare a riscurilor la care ne expunem și a beneficiilor pe care le aduc asigurările de viață, cât și cele de sănătate, în condițiile în care deficitul de protecție din România se situează la o valoare semnificativă”, a declarat Adrian MARIN, Președinte UNSAR.

Anul acesta, mesajul campaniei – “Bucură-te de bine, protejează-te de greu” – este susținut de vloggerul Marian IONESCU “Mariciu”, care s-a alăturat demersului UNSAR, împreună cu familia lui. Povestea lor poate fi descoperită pe pagina dedicată a acestei campanii, găzduită de platforma Asiguropedia.ro.

CITEȘTE ȘI

Asigurătorii se confruntă cu provocări legate de creștere și de profitabilitate în 2023
6 martie 2023
PAD – un pas necesar și obligatoriu în asigurarea locuinței
5 mai 2021

“Nu este ușor pentru nimeni să se gândească la situații neprevăzute cum ar fi un accident sau o boală care îți afectează viața de zi cu zi, cu atât mai mult pentru tineri. Ei sunt însă primii care trebuie să știe că, indiferent de vârsta pe care o avem, este important să fim alături de cei dragi și să știm ce soluții avem la îndemână pentru a ne proteja financiar”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.

Barometrul UNSAR – IRES a fost realizat în mai 2022, pe un eșantion format din 1.000 respondenți cu vârsta între 18-50 de ani, utilizând metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), cu o eroare maximă tolerată de ±3,1%, la un nivel de încredere de 95%.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Energia electrică cu livrare în primele luni din 2023 a ajuns la 2.500 lei/Mwh
Articolul următor Marile companii locale vor face investiţii pentru a se proteja de atacuri cibernetice şi impactul lor asupra datelor financiar-fiscale
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Cum supraviețuiește o piață de cărți veche de 475 de ani în centrul Parisului într-o lume digitală
Cultură și Educație
Volodimir Zelenski anunță o nouă întâlnire cu Donald Trump
Extern
Noi atacuri cu drone în Ucraina, la granița cu România. Armata a ridicat în aer două avioane F-16
Extern

RSS Știri Financiare

  • Ce program au magazinele din marile rețele de retail de Crăciun și Anul Nou
  • Brandul de produse premium de travel Harper Collective este disponibil și în România
  • McDonald’s a deschis la Mediaș după o investiție de aproape 9 milioane lei
  • Vrei să vezi cum se produce mobila românească? LEMET deschide porțile fabricii
Asigurări

Bilanț Allianz-Țiriac pentru inundațiile din nordul țării: cea mai mare despăgubire plătită depășește 900.000 de lei pentru o casă distrusă de viitură

4 minute
Asigurări

Cât vor plăti românii pentru asigurarea obligatorie RCA începând de acum și timp de încă 6 luni

1 minute
Presedintele COTAR Vasile Stefanescu
Asigurări

COTAR acuză o campanie cu „fake news” pentru a readuce haosul pe piața RCA

4 minute
Asigurări

ASF: Mai multe opțiuni pentru șoferii români. Scade concentrarea pe piața RCA

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?