Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Employer branding: Cum se realizeaza un brand de angajator puternic si ce trebuie sa cuprinda acesta?
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

Employer branding: Cum se realizeaza un brand de angajator puternic si ce trebuie sa cuprinda acesta?

Contributor
Autor Contributor
Publicat 26 august 2022
Distribuie
intalnire afaceri
sursă foto: psk.ro

Nu mai este niciun secret faptul ca majoritatea companiilor din Romania intampina un deficit enorm in forta de munca. Acest lucru se intampla in special datorita faptului ca multe branduri au o reputatie inexistenta sau perceputa gresit pe piata, care duce la atragerea persoanelor nepotrivite. Aceeasi problema poate fi insa rezolvata printr-o strategie de employer branding bine pusa la punct. Iata ce trebuie sa stii despre asta!

De ce este atat de important brandul de angajator?

La momentul actual, exista o competitie enorma in toate sectoarele de activitate. Drept urmare, cei care vor un loc de munca au adesea multe optiuni si cauta informatii despre companie diferite de cele prezentate in anuntul de angajare. Ei sunt curiosi sa afla informatii despre mediul de lucru, programul existent, beneficiile extra-salariale, oportunitatile de dezvoltare si parerea celor ce fac deja parte din echipa.

Un brand de angajator bine definit ajuta in recrutarea si pastrarea celor care sunt talentati in ceea ce fac. Companiile renumite din intreaga lume dezvolta constant aceasta perceptie, deoarece asta le ajuta sa-si imbunatateasca rezultatele. De asemenea, managerii din HR sunt constienti de impactul pe care-l aduce un employer branding de calitate. Mai exact, poate fi redus costul de angajare, va creste numarul de aplicanti inclusiv calitativ si se va spori motivatia celor care vor sa intre in companie.

Ce include o strategie de employer branding?

In primul rand, este necesara o analiza a imaginii publice din prezent. Perceptia actuala nu reflecta neaparat realitatea, astfel incat vor fi necesare ajustari. Este important sa fie stabilite nevoile companiei in materie de recrutare si retentie, precum si sa existe o analiza a publicului tinta. In functie de profilul care va fi creat pentru fiecare rol, se vor putea stabili apoi mesajele potrivite. Pentru a avea un punct de plecare, observa ce fac competitori si identifica punctele lor slabe. Este esential sa conturezi un Employee Value Proposition (EVP, deoarece aceasta abordare exprima valoarea adaugata pentru viitorii angajati si va atrage atentia. Pentru a realiza o schimbare, este important sa existe monitorizari ale rezultatelor si modificari la intervale bine stabilite.

Ce greseli poti face cand vrei sa creezi un brand de angajator?

Prima si cea mai frecventa greseala este cea de a incerca sa imiti alta organizatie. Aceasta idee nu este potrivita, deoarece exista o sansa mare sa nu poti livra ceea ce ai promis sau sa ajungi prea asemanator cu competitia. Scopul tau este cel de a te diferentia, astfel incat ar fi mai bine sa aduci ceva ce nu este disponibil in alte parti. O alta greseala este cea de a nu gandi pe termen lung si de a alege o strategie de employer branding care va necesita schimbari masive in viitor.

CITEȘTE ȘI

Automatizare
Importanța automatizării în cadrul agențiilor de digital
13 martie 2022
laptop
TOP 4 aspecte cheie care te vor ajuta să prelungești durata de viață a calculatorului tău
29 octombrie 2021

Ar fi mai bine sa lasi doar putin spatiu pentru imbunatatiri si sa te gandesti la o identitate care va ramane la fel ani de zile de acum incolo. Daca nu stii exact de unde sa incepi, iti poti intreba angajatii actuali ce nemultumiri au si ce le place la locul de munca. Astfel, printr-o strategie de comunicare eficienta vei putea forma un brand de angajator cat mai solid, o solutie ar fi sa apelezi la echipa exploratist si sa lasi acest proces in mana cuiva cu experienta in domeniu.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior monede Istoria de 350 de ani a primului asigurător din lume: de la scufundarea Titanicului, la atacurile de la 11 septembrie. Cum poți cumpăra asigurări Lloyd’s în România
Articolul următor mutari mobila Cum procedezi atunci când trebuie să muți mobilă?
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Papa Leon, apel la solidaritate cu săracii și străinii în mesajul de Crăciun
Extern
Mesajul preşedintelui Nicușor Dan de Crăciun. „Sunt cele mai prețioase daruri”
Actualitate
Bombardiere rusești în nordul Scandinaviei. Moscova spune că a fost un zbor „planificat”
Extern

RSS Știri Financiare

  • Ce program au magazinele din marile rețele de retail de Crăciun și Anul Nou
  • Brandul de produse premium de travel Harper Collective este disponibil și în România
  • McDonald’s a deschis la Mediaș după o investiție de aproape 9 milioane lei
  • Vrei să vezi cum se produce mobila românească? LEMET deschide porțile fabricii
Advertorial

Cadouri inedite pentru asezat sub brad

2 minute
Cum alegem tipul de licenta potrivit in functie de activitate si necesitati
Advertorial

Cum alegem tipul de licenta potrivit in functie de activitate si necesitati

5 minute
harta turistica
Advertorial

Călătorește relaxat: Iată 3 lucruri care îți fac vacanța mai confortabilă și plăcută

5 minute
femeie obosita birou
Advertorial

Drepturile angajaților în caz de concediere abuzivă

9 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?