Lansarea unui proiect online, mai exact a unui magazin online presupune luarea a numeroase decizii care mai de care mai importante si care au un impact major asupra modului in care evolueaza o astfel de afacere. Comertul electronic s-a dezvoltat foarte bine in ultimii ani, astfel ca numeroase magazine online se bucura astazi de un real succes avand in vedere ca din ce in ce mai multi oameni constientizeaza care sunt avantajele realizarii de cumparaturi online. Comercializarea online de produse nu este un lucru atat de simplu avand in vedere ca administratorii acestor magazine sunt pusi in situatia de a gasi cele mai bune servicii de curierat, prin intermediul carora, coletele sa ajunga intotdeauna in timp util la clienti. Din acest punct de vedere am putea chiar spune ca serviciile de curierat sunt indispensabile pentru succesul unui magazin online.
Oferta serviciilor de curierat este una foarte generoasa, astfel ca un administrator de magazin online are la dispozitie numeroase companii pentru care poate opta atunci cand vine vorba despre firme de curierat care pot oferi servicii adaptate pentru nevoile lor. Alegerea nu este una usoara, chiar daca intr-o prima instanta, lucrurile ar putea parea asa. Cand identificam cel mai bun curier si cand alegem acele servicii de curierat potrivite pentru nevoile noastre trebuie sa realizam acest e lucruri in functie de cateva criterii stricte precum:
Preturile practicate in functie de timpul coletelor.
O companie de curierat care se respecta si care isi respecta la randu-i clientii, va avea intotdeauna in vedere practicarea unor preturi cat mai echilibrate. Mai mult decat atat, este important ca o companie de acest gen sa faca o distinctie foarte clara a costurilor, in functie de tipul de marfa de trimis. Pretul trimiterii unui plic, nu ar trebui sub nicio forma sa fie echivalent cu cel al trimiterii unui colet. In plus, preturile ar trebui stabilite si negociate astfel incat acestea sa fie avantajoase atat pentru compania furnizoare de servicii de curierat, precum si pentru client.
Gradul de acoperire al serviciilor la nivel national.
Acoperirea serviciilor este un lucru caruia multi administratori de magazine online nu ii acorda atentie, astfel ca nu dupa mult timp constata faptul ca costul transmiterii unui colet in zonele neacoperite de servicii sunt mult prea ridicate. Acest lucru reprezinta un inconveninet atat pentru cel care trimite, precum si pentru cwel care il primeste ( daca costul de transport trebuie suportat de catre destinatar). Xcurier este o companie care dispune de o acoperire nationala a serviciilor de 100%, acest lucru insemnand ca indiferent de destinatia coleteului, niciodata nu vor trebui suportate costuri aditionale din acest punct de vedere.
Punctualitatea livrarilor.
In conditii normale, un colet nu ar trebui sa ajunga la un client mai tarziu de 24h-48h, insa pot aparea situatii neprevazute cand acest interval se poate decala, perioade precum sunt marile sarbatori de pe parcursul anului. O companie de curierat care se respecta, va incerca sa intotdeauna sa livreze punctual toate coletele catre destinatari.