- Cele două magazine se află în Craiova și Sfântu Gheorghe, iar investiția s-a ridicat la 200.000 euro, pentru fiecare
- Agroland a inaugurat cinci unități de tip MEGA, în primul trimestru din 2021 și are în plan alte 3-5, până la finele anului
Grupul Agroland (indice bursier AG) a inaugurat în martie două noi magazine MEGA, în Craiova și Sfântu Gheorghe, cu o investiție de 200.000 de euro în fiecare unitate, sume în care nu sunt incluse stocurile de marfă. Compania își continuă astfel principala direcție a strategiei de dezvoltare pentru perioada următoare, deschiderea a cel puțin unui Agroland MEGA în apropierea fiecărui oraș mare din țară. Conceptul Agroland MEGA a fost lansat în 2017 și a trecut printr-un proces constant de îmbunătățire. În prezent, există 11 unități de tip MEGA la nivelul întregii rețele. Agroland MEGA sunt magazine specializate, cu produse dedicate grădinăritului, îngrijirii animalelor de companie și hobby farming-ului, care ocupă o suprafață mai mare cu 300% decât magazinele Agroland tradiționale.
Ambele magazine sunt localizate în centre comerciale, iar reprezentanții Agroland estimează o medie anuală de peste 250 de clienți pe zi, pentru fiecare dintre ele. Agroland MEGA Craiova ocupă o suprafață de 432 mp și este situat în incinta Electroputere Mall, iar unitatea recent inaugurată în Sfântu Gheorghe se află în Sepsi Value Centre și are 500 mp. Cele două magazine au o ofertă de peste 3.000 de produse, la fel ca celelalte unități MEGA, iar gamele includ cele trei segmente consacrate: (1) produse pentru grădină – material săditor, îngrășământ și echipamente pentru întreținere; (2) produse destinate animalelor de companie, de la hrană, la suplimente și accesorii; (3) produse pentru hobby farming, precum și alte produse pentru casă și gospodărie.
„În 2021, ne-am propus să accelerăm extinderea rețelei prin magazine de tip MEGA, pentru a reuși ca, într-un interval cât mai scurt, să putem deservi toate marile centre urbane din România. În următoarele luni, avem în plan să deschidem astfel de unități în proximitatea Bucureștiului, în Mogoșoaia și Bolintin Deal, precum și în zona Moldovei, în Botoșani și Iași, precum și în Oltenia, în Caracal și Balș. Preocuparea clienților noștri pentru amenajarea gospodăriilor și a caselor de vacanță a crescut în mod semnificativ în ultimul an și, după toate estimările, va continua în acest ritm, astfel că ne dorim să le fim alături câtmairapid și cu o ofertă adaptată nevoilor!”, a punctat Horia Cardoș, fondator și director general al rețelei Agroland.
Agroland este celmaimarelanț de magazine din România, specializate pe segmentele de grădinărit, îngrijirea animalelor de companie și hobby farming. Recent, reprezentanții companiei au anunțat datele financiare aferente anului trecut, când s-a înregistrat o cifră de afaceri de 38,4 milioane de euro, în creştere cu 33% faţă de 2019, când a avut 28,92 milioane de euro. Profitul net s-a situat la 2,1 milioane de euro, o valoare de 4 orimaimarefaţă de anul anterior, când se ridicase la peste 530.000 de euro.