În primele 4 luni ale anului 2022 Air France KLM România a înregistrat o creștere vizibilă de aproximativ 20% a traficului de pasageri care au călătorit în clasa Business și Premium Economy, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, înainte de Criza Covid-19.
„Observăm cu satisfacție o tendință ascendentă a traficului de pasageri din zona business premium. Ne bucurăm să vedem că numărul de rezervări pe rutele Intercontinentale în clasele Business și Premium Economy cu plecare din București a crescut cu aproximativ 20%, față de aceeași perioadă a anului 2019, înainte de Covid. Se pare că previziunile referitoare la stabilizarea acestei pieţe la început de an s-au adeverit”, declara Răzvan Raduț, Country Manager România, Bulgaria și Moldova.
Air France își continuă strategia de poziṭionare în zona premium, promovând călătoriile elegante și responsabile
Un nou standard de călătorie în cabina Business care combină rafinamentul și intimitatea urmează să fie lansat din această toamnă la bordul a 12 avioane Boeing 777-300. „Fontainebleau”, prima aeronavă echipată cu noile cabine va zbura din Paris către New York – JFK din această toamnă.
Air France își continuă strategia de poziționare în zona premium și introduce un nou model de scaun în Clasa Business pe zborurile intercontinentale reafirmând arta călătoriei elegante în stil francez.
Un nou fotoliu în Business și o ofertă de catering mai sustenabilă
În continuă evoluție pentru a oferi cel mai înalt nivel de confort, scaunul Business al companiei aeriene este acum reproiectat într-o versiune complet nouă, inedită.
Designul acestui scaun se bazează pe un concept „3F” – Full Flat, scaunul se transformă într-un
complet plan de aproape doi metri lungime, pentru un somn odihnitor; Full Access, oferind tuturor pasagerilor acces direct la culoar și Full Privacy, asigurând o intimitate optimă.
Noul panou glisant permite pasagerilor să creeze un spațiu total privat și protejat. Pentru a crea un sentiment mai mare de intimitate pasagerilor care călătoresc însoțiți, fotoliile situate în centrul cabinei sunt acum echipate cu un panou central care poate fi coborât, creând astfel un spațiu convivial în care aceștia pot profita la maximum de zborul împreună. Scaunul dispune de un ecran lat de 17,3”, cu o rezolutie 4K High-Definition și tehnologie antireflex și este de asemenea prevăzut cu un set de căşti pentru reducerea zgomotului, dar şi cu o conexiune Bluetooth care le permite pasagerilor să folosească propriile căști și să aiba acces la mai multe prize electrice.
Air France introduce astfel un nou standard în această cabină de călătorie. Noua cabină Business va fi introdusă progresiv pe 12 avioane Boeing 777-300 începând cu luna septembrie 2022, fiecare aeronavă fiind echipată cu 48 de locuri în Clasa Business.
Preocupată de confortul tuturor pasagerilor săi, Air France va instala și noi tipuri de scaune Premium Economy (48 de locuri) și Economy (273 de locuri).
Fiecare cabină este decorată elegant în culorile mărcii: bleumarin, alb pentru lumină și contrast și nuanțe de roșu.
Denumită „Fontainebleau”, prima aeronavă echipată cu aceste noi cabine și cu o conexiune WiFi va zbura către New York-JFK din această toamnă.
Premium Economy și Economy, pentru un confort optim
În cabina Premium Economy, Air France introduce cel mai recent model de scaun de rabatabil deja disponibil pe Airbus A350, îmbunătățind în același timp confortul acestuia. Fiecare scaun oferă un spațiu pentru picioare de 96 cm. Pernele scaunului au fost reproiectate, iar țesătura în formă de spic bleumarin adaugă acestuia mai multă delicateṭe. Spătarul scaunului se înclină la 124 de grade și a fost lărgit pentru a oferi un grad de intimitate mai mare. O nouă cască audio cu reducerea zgomotului este integrată în scaun și este ușor de utilizat în orice moment în timpul zborului. Scaunul are și porturi USB A și C.
În cabina Economy, scaunele îndeplinesc, de asemenea, cele mai înalte standarde de confort de pe piață. Fiecare scaun este lat de 43 cm, are o înclinare la 119 de grade și un spațiu pentru picioare de 79 cm. Spătarul este proiectat ergonomic, oferind sprijin lateral întărit. De asemenea, este echipat cu un port USB de tip A.
Scaunele din aceste două cabine sunt dotate cu un ecran de 13,3”, cu o rezolutie 4K High-Definition, cu conexiune Bluetooth, ideal pentru a vă bucura de peste 1.000 de ore de divertisment la cerere.
O ofertă de catering mai responsabilă
Fiind un punct culminant al călătoriei, ca un interludiu delicios în timpul zborului, Air France se angajează să ofere tuturor clienților săi de pe zborurile intercontinentale cu plecare din Paris un meniu de catering cu produse franțuzești din surse responsabile si echilibrate. În cabina Business, cei mai importanți bucătari cu stele Michelin din Franța propun pe rând o selecție de meniuri vegetariene, precum și mâncăruri rafinate din carne roșie, carne de pasăre și pește. În Premium Economy, clienții se bucură acum de un nou meniu dedicat, conceput special pentru ei. În cabinele Premium Economy și Economy, mesele sunt sistematic certificate având un Nutri-Score A sau B.
Până la sfârșitul anului 2022, pe toate zborurile cu plecare din Paris, compania se angajează să ofere în toate cabinele sale carne, produse lactate și ouă 100% de origine franceză, precum și numai pește din pescuit sustenabil. De asemenea, va fi oferit sistematic un preparat vegetarian și toate mesele vor fi pregătite integral în Franța. Meniurile pentru copii și bebeluși vor fi realizate din ingrediente complet organice.
În plus, în lupta sa împotriva risipei alimentare, Air France introduce progresiv și opțiunea clienților de a-și preselecta mâncarea caldă în clasa Business înainte de plecare. Acest serviciu îmbină garanția alegerii clientului cu un consum mai rațional și mai responsabil. Compania se angajează, de asemenea, să recicleze și să elimine 90% din articolele din plastic de unică folosință de la bordul aeronavelor sale până la începutul anului 2023. Pentru a atinge acest obiectiv, Air France continuă să dezvolte articole ecologice pentru zbor, care sunt fabricate din bio-materiale pe baza de carton reciclat și celuloză. În cele din urmă, produsele care nu mai pot fi folosite la bord sunt donate unor organizații de caritate.
Cateringul sustenabil face parte din foaia de parcurs a companiei Air France care promovează zi de zi călătoriile mai responsabile. Inițiativele companiei sunt grupate sub eticheta Air France ACT. Puteți descoperi acest ansamblu de acțiuni sustenabile pe site-ul dedicat airfranceact.airfrance.com.