Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a extins verificările la camerele Hotelului Radisson Blue din București și pe 11 februarie 2022, pentru a vedea modul în care sunt respectate drepturile consumatorilor de către operatorul economic S.C. Nemo Investement Vehicle S.A., deținătorul acestuia, dat fiind cele constatate cu o zi în urmă, în unitatea de cazare de 5 stele.
Au fost controlate alte 94 de camere, la 46 dintre ele înregistrându-se nereguli importante, respectiv, la aproape jumătate din totalul celor verificate în aceeași zi.
” Altă zi, altă stea care cade!
Dacă o ținem tot așa, ajungem să aducem stele de pom de iarnă, de acasă.
Este de toată jena!
Vom face adresă către autoritățile competente, pentru a fi reevaluată clasificarea acestui hotel, poate va rămâne cu o stea și jumătate. Restul le va găsi pe cer, în prima noapte senină!” – Horia Constantinescu, președintele ANPC.
În urma verificărilor, comisarii ANPC au aplicat încă o amendă contravențională, în valoare de 10.000 lei, și au dispus oprirea temporară a prestarii serviciilor pentru cele 46 de camere cu deficiențe, până la remedierea acestora.
Neregulile constatate au fost:
– existența unor pereți murdari
– utilizarea unor piese de mobilier cu porțiuni exfoliate, pătate sau rupte.