Altex România, cel mai mare retailer electro-IT de pe piața locală, continuă şi în 2021 eforturile de digitalizare și tehnologizare, prin implementarea integrală a etichetelor electronice în magazinele Altex și Media Galaxy din toată țara. Până în acest moment, 50 de magazine Altex si Media Galaxy au deja prețurile semnalizate exclusiv prin etichete electronice.
Introducerea integrală a etichetelor electronice, precum și a display-urilor digitale profesionale, asigură o vizibilitate crescută a produselor și ofertelor la raft dar și o schimbare rapidă și conformă a prețurilor, îmbunătățind automat experiența de cumpărare. Decizia de a înlocui etichetele de hârtie și afișajul clasic cu tehnologia LED este conformă misiunii Altex de a redefini standardele retail-ului românesc când vine vorba de o experiență completă în magazin, dar și a strategiei grupului de a adopta și promova un comportament sustenabil și responsabil față de mediu.
„Ne-am asumat, în calitate de lider al retailului românesc electro-IT, misiunea de a redefini experiența clientului în magazin. Avem grijă ca aceștia să experimenteze toate beneficiile unei interacțiuni omnichannel eficiente – cea mai importantă fiind actualizarea prețurilor la online în timp real, posibilă acum datorită etichetelor electronice – să îmbine cât mai bine toate experiențele virtuale și fizice și să găsească noi modalități prin care magazinul rămâne un loc proaspăt, atrăgător și plin de satisfacție”, a declarat Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.
Etichetele electronice permit afișarea prețurilor în timp real prin intermediul unui software pentru gestionarea datelor care elimină orice posibilă greșeală de afișare sau diferență între prețul de la raft și cel de la casa de marcat. Totodată, noua tehnologie asigură actualizarea promoțiilor și a campaniilor de reduceri conformă informațiilor din magazinul online, oferind garanția celui mai mic preț.
Nu în ultimul rând, implementarea etichetelor electronice elimină în totalitate consumul de hârtie pentru afișajul de preț la raft, o decizie importantă în efortul Altex de a adopta măsuri exclusiv sustenabile și prietenoase cu mediul.
De la decizia de a consolida toate magazinele proprii în direcția energiei regenerabile, prin instalarea de panouri fotovoltaice, la adopția integrală a etichetelor electronice, a sistemelor de iluminare cu LED in magazine care au un consum redus de energie și a display-urilor digitale, Altex dovedește că tehnologia poate fi accesibilă tuturor într-o manieră responsabilă și sustenabilă.