Echipamentele de birou nu sunt altceva decât lucruri care ajută la efectuarea sarcinilor sau a muncii legate de birou. Acestea servesc ca un activ de lungă durată pentru companie, atâta timp cât sunt utilizate în condiții normale și pentru scopul pentru care au fost concepute.
Dotarea și amenajarea unei clădiri de birouri nu este atât de ușoară, chiar dacă banii joacă un rol crucial în aceste operațiuni. Iată o listă scurtă cu tot ce-ți trebuie pentru amenajarea unei clădiri de birouri:
Mobilier de birou
Alegerea mobilierului de birou potrivit este importantă. Un spațiu de birou confortabil și ergonomic nu numai că promovează bunăstarea angajaților, ci afectează și productivitatea clădirii, atrăgând potențiali clienți.
Gândește-te la modul în care angajații tăi își vor petrece ziua la birou. Un mediu de lucru dinamic va necesita birouri de stand-up, canapele confortabile pentru zonele comune, mese, pupitre și scaune în sălile de conferințe, boards pentru brainstorming-ul de echipă, dulapuri multifuncționale și piese decorative pentru îmbunătățirea stării generale.
Ia în considerare acești trei factori pe măsură ce evaluezi mobilierul și echipamentele de birou:
- Dimensiunea – achiziționează echipamente proporționale cu spațiul de birou;
- Estetica – alegerea mobilierului de birou ar trebui să reflecte cultura și stilul de lucru al companiei tale;
- Durabilitatea – fii dispus să investești mai mulți bani pentru a obține echipamente și accesorii de înaltă calitate care nu se vor deteriora după primul an de utilizare.
Tehnologie
Acordă o atenție deosebită echipamentelor de birou care permit colaborarea cu eficiența tehnologică. O infrastructură IT eficientă va menține totul să funcționeze fără probleme, inclusiv benzile de alimentare, routerele Wi-Fi și software-ul de Cloud pentru stocarea de rezervă a documentelor.
Deoarece o mare parte din operațiunile esențiale ale oricărei întreprinderi actuale se desfășoară prin intermediul tehnologiei, va fi crucial să investești în infrastructura IT a companiei tale.
Elemente esențiale pentru birou
Consumabilele și produsele esențiale pentru birou sunt lucruri de care vei avea nevoie zi de zi. Gândește-te la elementele de birotică de bază, cum ar fi: hârtia, caietele, tonerul, folderele, consumabilele de corespondență, instrumentele de scris și orice altceva vei avea nevoie pentru a lucra eficient și pentru a rămâne organizat.
În plus, ia în considerare amenajarea și dotarea tuturor încăperilor din clădirea de birouri. De exemplu, în unitățile sanitare, vor fi necesare dozatoare pentru hârtie și săpun lichid. Toate încăperile din clădirea de birouri trebuie să includă dozatoare pentru dezinfectantul de mâini, astfel încât să asiguri sănătatea angajaților.
Consumabile pentru camera comună (breakroom)
O cameră comună bine aprovizionată te poate ajuta sa menții angajații fericiți si implicați. Iată o listă de produse de care vei avea nevoie pentru camera comună:
- Gustări;
- Cafea și ceai;
- Espressor de cafea;
- Fierbător de apă;
- Produse din hârtie și de unică folosință;
- Trusă de prim ajutor;
- Produse de curățenie și soluții dezinfectante;
- Extinctoare și butoane de urgență.
Pe măsură ce pui la punct lista de materiale obligatorii pentru amenajarea clădirii de birouri, reține că fiecare afacere este diferită. Tipurile de produse de care vei avea nevoie pot varia foarte mult de la o industrie la alta.