Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ

Contributor
Autor Contributor
Publicat 10 mai 2024
Distribuie
Compania de Apa Arad

Societatea COMPANIA DE APA ARAD S.A., asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL anunta începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru pozitia de Director General Adjunct al Societăţii Compania de Apă Arad S.A.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă.
  3. Interviul.

Condiţiile generale minime obligatorii ale procesului de selecţie pentru functia de Director General Adjunct sunt urmatoarele:

  1. Studii superioare tehnice de lungă durată  la o instituție de învățământ superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență.
  2. Experiență relevantă în domeniul managementului într-o societate comercială.
  3. Cel puțin 7 ani de experiență profesională  în domeniul management/ administrare/conducere din care cel puțin 3 ani într-o companie de anvergura COMPANIEI DE APĂ ARAD S.A.
  4. Cel putin 20 ani de vechime în muncă.
  5. Experiență profesională relevantă în domeniul managementului într-o societate comercială, din care cel puțin 3 ani într-o societate de anvergura COMPANIEI DE APĂ ARAD S.A. (cifra de afaceri, număr de salariați, utilități publice).
  6. Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România.
  7. Capacitate deplină de exercițiu.
  8. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar.
  9. Nu i-a fost revocat contractul de mandat sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani.
  10.  Stare de sanatate corespunzatoare funcției publice pentru care candidează, atestată pe baza de documente medicale.
  11. Nu este incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii.
  12.  Să nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă,abuz de încredere,fals, uz de fals, înșelăciune, delapidare,mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracțiunile prevăzute în Legea nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului cu modificările și completările ulterioare.
  13.  Cunoașterea legislației privind societățile comerciale și guvernanță corporativă a întreprinderilor publice ( Legea 31/1990, O.U.G. nr 109/2011,cu modificările și completările ulterioare ).
  14. Cunoașterea legislației privind societățile comerciale și guvernanță corporativă a întreprinderilor publice (Legea 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011,cu modificările și completările ulterioare ).
  15. Indepliește cerințele art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011.

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

          1. Dosarul de candidatură.

          2. Matricea profilului de candidat.

          3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • Copia actului de identitate.
  • Copia diplomelor de studii.
  • Copie documente care atesta vechimea în muncă ( extras Revisal / copie carnet de munca / copie contract mandat / adeverinte din partea angajatorilor, etc. ).
  • Curriculum vitae.
  • Cazierul judiciar / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1.
  • Cazier fiscal / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2.
  • Adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3.
  • Declaratie ca informatiile cuprinse in dosarul de candidatura corespund situatiei reale a candidatului – formular 4.
  • Declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr.5.
  • Declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 6.
  • Declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 7.

* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii COMPANIA DE APA ARAD S.A. (www.caarad.ro).

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 10.06.2024, ora 15.00 la Registratura Societatii COMPANIA DE APA ARAD S.A., Str. Sabin Dragoi Nr. 2-4, Arad, Judetul Arad, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat „Candidatura pentru funcţia de Director General Adjunct al Societății COMPANIA DE APA ARAD S,A” , precum numele şi prenumele candidatului. O copie a dosarului va fi trimisa obligatoriu si pe adresa de mail a expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL respectiv foxconsiliu@gmail.com.

- Publicitate -

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare. Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal fiecarui candidat. Relaţii suplimentare se pot obţine si la telefon: 0799.35.85.82.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Peng Liyuan, în vizită la școala bilingvă ungaro-chineză
Articolul următor Compania de Apa Arad ANUNȚ
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

40% dintre chiriași cer prezență fizică la birou, iar 1 din 8 își extinde spațiul. Costul și incertitudinea, factori-cheie în strategia imobiliară
Imobiliare
Cseke Attila: Ministerul Dezvoltării a virat peste 241 milioane lei pentru investiții finanțate prin PNRR
Actualitate
Despre bucuria lecturii și portret Alexandru Odobescu, în ”Constelații diamantine”
Cultură și Educație

RSS Știri Fotbal

  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!
  • La ce echipe de club evoluează tinerii de la Naționala U19? Patru au trecut pe la Steaua
  • Scoruri fluviu în manșa tur a barajului de promovare în Liga 3. Surpriză la Beiuș!
  • Remiză spectaculoasă pentru Rapid în primul amical din Slovenia
  • Victorie la limită pentru Dinamo în amicalul cu CS Afumați. Gol Caragea

Citește și

ANUNȚ

10 minute
HR

Se prelungesc mandatele boșilor CEO pentru că nu se reușește recrutarea de șefi noi

3 minute

CONVOCATOR

9 minute

ANUNȚ DE PARTICIPARE

8 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?