Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Anunţ: Cumpărăm date cu caracter personal la kilogram!
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Actualitate

Anunţ: Cumpărăm date cu caracter personal la kilogram!

Lilia Mosoreti-Panait
Autor Lilia Mosoreti-Panait
Publicat 18 februarie 2019
Distribuie
Lilia Mosoreti Panait
Lilia Mosoreti Panait

Cu siguranţă, mulţi dintre noi, nu suntem conştienţi de importanţa datelor noastre cu caracter personal, de profitul uriaş al autorităţilor publice, sau al companiilor private, obţinut din exploatarea datelor noastre  personale şi de valoarea lor reală, materială sau sentimentală.

Aşa cum petrolul a fost supranumit „aurul negru” după descoperirea lui, unii analişti au supranumit datele personale ca fiind „noul petrol.” Cu toate acestea, dacă la prima vedere pare tentantă o tranzacţie cu datele personale, suntem noi oare conştienţi de impactul pe care l-ar putea crea această operare asupra vieţii noastre personale, sociale sau profesionale?

Pentru a răspunde la această întrebare, Asociaţia Specialiştilor în Confidenţialitate şi Protecţia Datelor (ASCPD), în parteneriat cu Asociaţia pentru Protecţia Vieţii Private din Republica Moldova, au lansat un studiu privind gradul de conştientizare în rândul persoanelor fizice a importanţei datelor cu caracter personal, atât în România cât şi în Republica Moldova.

Este primul proiect de cercetare desfăşurat simultan în ambele state şi devenit posibil în urma semnării unui Acord de Cooperare dintre cele două entităţi la Târgul Mureş în ianuarie anul 2019. Vă invit să ,,batem fierul cât e cald”, prin participarea la realizarea acestui studiu din cadrul proiectului de cercetare demarat pentru România şi pentru Republica Moldova, completând chestionarul disponibil la următorul link:

https://goo.gl/forms/Pfgxbd7QzfkpHc4C3 .

Ceea ce ar trebui să înţelegem, este că prin completarea chestionarului nu venim în sprijinul asociaţiilor implicate în această cercetare, ci în sprijinul nostru. Cum anume? Prin conştientizare. Conştientizarea importanţei datelor este primul pas spre crearea unei culturi solide privind GDPR în România şi avem nevoie de acest pas. Este cunoscut faptul că ,,Viața conține 10% din ceea ce se întâmplă și 90% din modul în care reacționăm la cele întâmplate”.  

Prin realizarea acestui studiu nu se face colectare de date personale, fiecare respondent completand formularul anonim.

Rezultatele studiului vor fi publicate pe site-ul Asociaţiilor (www.ascpd.ro şi www.privacy.md) la data de 01.03.2019.

Sursa: www.impactdata.ro

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Ce se întâmplă cu 530.296 de autovehicule. Îi privește pe toți șoferii români!
Articolul următor pensionari Vârsta de pensionare, schimbată oficial: Revoltă fără precedent, toți pensionarii sunt în stradă
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

Actualitate

Doar 1% dintre români consideră că femeia ar trebui să plătească nota unei cine romantice

9 minute
Actualitate

Filmul complet al evenimentelor privind situația de la acumularea Paltinu și întreruperea alimentării cu apă în județele Prahova și Dâmbovița

7 minute
04_muzeu
Actualitate

Muzeul Naţional Cotroceni, deschis publicului de Ziua Naţională a României

2 minute
Actualitate

Planul de acțiuni pentru 2022 al ANCOM, în consultare publică

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?