Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ

Contributor
Autor Contributor
Publicat 9 ianuarie 2024
Distribuie
ECOPIATA

Societatea Comercială ECOPIATA S.A. asistată de expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL  anunță începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de Director General al Societăţii. Acest proces de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 187/2023 și Hotărârea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură și alcătuirea listei lungi.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor și întocmirea listei scurte. Interviul.

Condițiile generale minime obligatorii pentru pozitia de DIRECTOR GENERAL sunt următoarele:

  1. Studii superioare economice/ingineresti/juridice de lungă durată la o instituție de învățământ superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență;
  2. Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România;
  3. Minim 5 ani de experienta profesionala;
  4. Capacitate  deplină de exercițiu;
  5. Stare de sănătate corespunzatoare funcției pentru care candidează atestată pe baza de documente medicale;
  6. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
  7. Să nu fie incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii;
  8. Să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică, sa nu ii fi fost revocat contractul de mandat sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  9. Să nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sancţionarea spălării banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finanţării actelor de terorism, cu modificările si completările ulterioare, pentru infracţiunile prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările si completările ulterioare.

Condiții specifice:

  1. Studii superioare economice/ingineresti/juridice de lungă durată la o instituție de învățământ superior acreditată, absolvite cu diplomă de licență;
  2. Experienta relevantă in consultantă in management sau in activitatea de conducere a unor autoritati publice, intreprinderi publice ori societati din sectorul privat;
  3. Experiență în îmbunătățirea performanței societăților / departamentelor / organizațiilor pe care le-a administrat sau condus;
  4. Experiență în domeniile care privesc activitatea societății și anticipează provocările societății în anii următori;
  5. Cunoaşterea legislaţiei privind societăţile comerciale şi a ordonanţei privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Legea nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011).

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

          1. Dosarul de candidatură

          2. Matricea profilului de candidat

          3. Declaraţia de intenţie a candidatului

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae;
  • documente/adeverință în original din care rezultă experiența în administrarea /managementul unor societăți comerciale, inclusiv din sectorul privat.
  • copie carnet de muncă și extras revisal sau adeverință după caz.
  • cazierul judiciar;
  • cazier fiscal;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 1;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 2;
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr.3.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii ECOPIATA S.A. (www.ecopiataiasi.ro )

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 09.02.2024, ora 12.00, la Registratura Societății ECOPIATA S.A, Str. Anastasie Panu Nr. 48, Iasi Judetul Iasi în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director General al Societății ECOPIATA S.A” , precum și numele şi prenumele candidatului. Obligatoriu dosarul va fi depus și în format electronic pe adresa expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS, foxconsiliu@gmail.com

- Publicitate -

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului. Candidații vor fi anunţati personal prin intermediul postei electronice si telefonic cu privire la ora şi locul interviului. Relaţii suplimentare se pot obţine și expertul independent la telefon: 0799358582.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior tursib ANUNȚ
Articolul următor transport national Cum poți să gestionezi eficient transportul de marfă la nivel național pentru a asigura buna dezvoltare a companiei?
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

ANAT cere introducerea urgentă a unui mecanism obligatoriu de protecție împotriva insolvenței companiilor aeriene – Fondul de garantare a biletelor de avion, în contextul falimentului Air Belgium
Actualitate
Directorii generali se luptă cu incertitudinile comerciale și tarifare, dar își mențin apetitul pentru fuziuni și achiziții
Economie
Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
Companii

RSS Știri Fotbal

  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon

Citește și

Anunţ de participare la procedura achizitie: „Trecerea alimentarii la Sectia Sare solutie de la joasa tensiune la medie tensiune” la Salina Tg. Ocna

2 minute
Municipiul-Slatina
Anunțuri

ANUNȚ

10 minute
compania apa somes
Anunțuri

Anunț

1 minute

S.C. KBK KRAFT PROJEKT S.R.L.

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?