Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ

Fox Management Consultants
Autor Fox Management Consultants
Publicat 19 mai 2025
Distribuie
CTP Arad

Asociația de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad, în calitate de Autoritate Publică Tutelară, asistată de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., anunță începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru 7 (șapte) poziții de membru în Consiliul de Administrație al Societăţii “COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC” S.A. ARAD.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
  2. Evaluarea finală a Candidaţilor selectaţi în Lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  1. Fiecare membru al consiliului de administrație trebuie să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani;
  2. Membrii Consiliului de Administraţie sunt persoane fizice sau juridice, cu experienţă în conducerea Societăţilor sau regiilor autonome;
  3. Selecția membrilor Consiliului de Administrație se realizează cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de șanse și de tratament între femei și bărbați, republicată, cu modificările și completările ulterioare. În măsura în care nu este afectat clasamentul întocmit potrivit art. 29 alin. (1) din O.U.G. nr. 109/2011, cel puțin o treime din totalul administratorilor aparțin genului subreprezentat.
  4. Cel puțin un membru trebuie să dețină calificarea de auditor financiar şi înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spaţiul Economic European sau din Elveția ori să deţină experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entități de interes public, dovedită cu documente justificative în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de Administrație/Supraveghere ale unor Societăți/entități de interes public, în conformitate cu prevederile art. 65, alin. (31) din Legea nr. 162/2017, astfel cum a fost modificată prin art. VII din O.G. nr. 10/2025 și ale Ordinului nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului preşedintelui Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenţa Comitetului de audit;
  5. În cazul Consiliilor de Administraţie ale societăților administrate în sistem unitar la care se face referire în prevederile art. 28, alin. (2) al O.U.G. nr. 109/2011, nu pot fi mai mult de 2 membri din rândul funcţionarilor publici sau altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice;
  6. În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.
  7. majoritatea membrilor Consiliului de Administrație este formată din administratori neexecutivi şi independenți, în sensul art. 138, alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
  9. o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în Societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
  10. selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
  11. candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe Lista scurtă vor fi ulterior înștiințați să depună o Declaraţie de intenţie realizată conform Scrisorii de Aşteptări.

Condiţiile generale de participare sunt:

  • studii superioare şi experienţă în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani;
  • experiență de conducere/administrare a unor Societăți sau regii autonome;
  • cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit) şi cetățenia română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiţia să aibă domiciliul în România;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
  • să nu fie destituit/ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau să nu îi fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  • nu au înscrieri în cazierul judiciar;
  • nu au înscrieri în cazierul fiscal;
  • nu se află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al Societății;
  • îndeplinește criteriile conform prevederilor art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizată.

Criteriile minime de selecţie sunt:

  • cunoștințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea;
  • gândire strategică și previziuni;
  • finanțe și contabilitate;
  • managementul proiectelor;
  • tehnologia informației;
  • legislație;
  • cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice;
  • competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză;
  • participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate;
  • trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală.

Criteriile de evaluare/selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea Profilului de Candidat.
  3. Declaraţia de intenţie a Candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • Curriculum Vitae;
  • Copie act identitate;
  • Copie documente care atestă educația și pregătirea profesională (carnet de muncă, extras Revisal, contract de mandat, adeverințe angajator);
  • Cazier judiciar/completare Formular Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 1;
  • Cazier fiscal/completare Formular Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 2;
  • Adeverință medicală din care rezultă starea de sănătate corespunzătoare/completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 3;
  • Declarație pe proprie răspundere privind statutul de “independent” – conform Formular 4;
  • Declaraţie pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale – conform Formular 5;
  • Declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în Consilii de Administrație ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit – conform Formular 6;
  • Declaraţie de consimțământ prin care Candidatul îşi exprimă acordul de a i se procesa datele personale, în scopul Procedurii de recrutare şi selecţie – conform Formular 7;
  • Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese – conform Formular 8;
  • Declaraţie pe proprie răspundere prin care Candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracțiune legată de conduita profesională – conform Formular 9;
  • Declarație privind atragerea răspunderii în cazul falimentului/insolvenței Societăților administrate sau conduse – conform Formular 10.

* Candidaţii incluși pe Lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverință medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu. Documentele necesare în procesul de recrutare/selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad (https://www.aditpa.ro) şi pe pagina de internet a Societăţii „COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC” S.A. ARAD. (https://ctparad.ro/)

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 20.06.2025, ora 12:00 la registratura Asociației de Dezvoltare Intercomunitară de Transport Public Arad din Bulevardul Revoluției, Nr. 50, etaj 1, Apartamentul 2, Municipiul Arad, Județul Arad, în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menționat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administrație al Societăţii “COMPANIA DE TRANSPORT PUBLIC” S.A. ARAD”, precum și numele şi prenumele Candidatului.

Obligatoriu o copie a dosarului în format electronic, va fi transmisă pe adresa expertului independent, respectiv foxmanagement109@gmail.com.

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

- Publicitate -

Candidaţii declarați admiși la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe Lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfășurării acestuia urmând a le fi anunțate personal prin intermediul poștei electronice.

Relaţii suplimentare se pot obține la expertul independent Societatea FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. la Telefon 0799-358.582.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior femeie-telefon Beneficiile onboardingului la distanță în obținerea unui card de credit
Articolul următor curs IT De ce 2025 este anul perfect pentru a începe o carieră în tech?
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

„Gambitul din Antalya”: O poveste captivantă pe Riviera turcească
Cultură și Educație
IMM România: Nu poate exista solidaritate doar din partea antreprenorilor corecți
Actualitate
Grupul BEI își majorează plafonul de finanțare pentru 2025 la valoarea record de 100 miliarde euro
Finanțe și Bănci

RSS Știri Fotbal

  • România U19 în semifinale la EURO! Victorie spectaculoasă cu Danemarca
  • Prea mici pentru Austria! Fără voință, naționala s-a făcut de râs la Viena
  • Steaua București deține tot palmaresul! Fotbal Club FCSB nu are istorie!
  • Metaloglobus face istorie: Promovare dramatică în Superliga după un retur eroic cu Poli Iași!
  • VIDEO | Ce salarii au sportivii de la secția de fotbal a Stelei

Citește și

Extern

Deși rebeliunea grupului Wagner a eșuat, centrele de recrutare a noi combatanți în Rusia își continuă din plin activitatea

2 minute
urban serv
Anunțuri

ANUNȚ

6 minute
denisson-arad
Anunțuri

Anunț de participare la procedura de achiziții publice

1 minute
Anunţ selecţie DG si DFE pt presa scrisă (1)-1
Anunțuri

ANUNȚ

favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?