Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ

Fox Management Consultants
Autor Fox Management Consultants
Publicat 14 iulie 2025
Distribuie

JUDEȚUL BOTOȘANI, în calitate de Autoritate Publică Tutelară, asistată de expert independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L., anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru 5 (cinci) poziţii de membru în Consiliul de Administrație al Societăţii NOVA APASERV S.A. BOTOȘANI.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură care alcătuiesc Lista lungă.
  2. Evaluarea finală a Candidaţilor selectaţi în Lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  1. Fiecare membru al Consiliului de Administrație trebuie să aibă studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani;
  2. Membrii Consiliului de Administratie sunt persoane fizice sau juridice, cu experienţă în conducerea Societăţilor sau regiilor autonome;
  3. Selecția membrilor Consiliului de Administrație se realizează cu respectarea principiilor prevăzute de Legea nr. 202/2002, cu modificările și completările ulterioare. În măsura în care nu este afectat clasamentul întocmit potrivit dispozițiilor art. 29 alin. (1), cel puțin o treime din totalul administratorilor aparțin genului subreprezentat;
  4. Cel puțin un membru trebuie să dețină calificarea de auditor financiar sau să aibă experiență de cel puțin 3 ani dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveția sau în Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de Administrație/ Supraveghere ale unor Societăți/ entități de interes public, în conformitate cu Ordinul nr. 392/2022 pentru modificarea Ordinului preşedintelui Autorităţii pentru Supravegherea Publică a Activităţii de Audit Statutar nr. 123/2022 privind componenţa Comitetului de audit;
  5. În cazul Consiliilor de Administraţie al căror număr de membri se încadrează în prevederile art. 28, alin. (2) al O.U.G. nr. 109/2011, nu pot fi mai mult de 2 membri din rândul funcţionarilor publici sau altor categorii de personal din cadrul Autorităţii Publice Tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice;
  6. În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.
  7. majoritatea membrilor Consiliului de Administrație este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în sensul art. 138, alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  8. mandatul administratorilor este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
  9. o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în Societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
  10. selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
  11. candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe Lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie realizată conform Scrisorii de Aşteptări.

Condiţiile generale de participare sunt:

  • studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice minimum 7 ani;
  • experiență de conducere/ administrare a unor Societăți sau regii autonome;
  • cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit) şi cetăţenia română sau cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiţia să aibă domiciliul în România;
  • capacitate deplină de exerciţiu;
  • stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
  • să nu fie destituit/ă dintr-o funcţie publică, să nu îi fi fost revocat contractul de mandat sau să nu îi fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  • nu au înscrieri în cazierul judiciar;
  • nu au înscrieri în cazierul fiscal;
  • nu se află în conflict de interese care să îl/o facă incompatibil/ă cu exercitarea funcției de membru în Consiliul de Administrație al Societății;
  • îndeplinește criteriile conform prevederilor art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizată.

Criteriile minime de selecție sunt:

  • cunoștințe despre obiectul de activitate al Societății, cunoașterea proceselor tehnologice și operaționale, cunoașterea pieței în care acționează Societatea;
  • gândire strategică și previziuni;
  • finanțe și contabilitate;
  • managementul proiectelor;
  • tehnologia informației;
  • legislație;
  • cunoștințe de guvernanță corporativă a întreprinderii publice;
  • competențe sociale și personale: luarea deciziilor, relații interpersonale, negociere, capacitate de analiză și sinteză;
  • participarea în organizații profesionale naționale și internaționale relevante pentru obiectul de activitate;
  • trăsături: reputație, integritate, independență, abilități de comunicare interpersonală.

 Criteriile de evaluare/ selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură.
  2. Matricea Profilului de Candidat.
  3. Declaraţia de intenţie a Candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • Curriculum Vitae;
  • Copie act identitate;
  • Copie documente care atestă educația și pregătirea profesională (copie diplome de studii);
  • Copie documente care atestă experiența profesională (carnet de muncă, extras Revisal, contract de mandat, adeverințe angajator,);
  • Copie documente care atestă calificarea/experiența de auditor financiar (carnet de membru CAFR vizat la zi sau adeverința din partea unei societăți privind calitatea de membru în Comitetul de audit constituit la nivelul consiliului de administrație al unei societăți sau regii autonome pentru minim 3 ani).
  • Cazier judiciar / completare Formular Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 1;
  • Cazier fiscal / completare Formular Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 2;
  • Adeverință medicală din care rezultă starea de sănătate corespunzătoare / completare Declarație pe proprie răspundere – conform Formular 3;
  • Declarație pe proprie răspundere privind statutul de “independent” – conform Formular 4;
  • Declaraţie pe proprie răspundere că datele cuprinse în dosarul de candidatură corespund experienței profesionale – conform Formular 5;
  • Declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în Consilii de Administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit – conform Formular 6;
  • Declaraţie de consimţământ prin care Candidatul îşi exprimă acordul de a i se procesa datele personale, în scopul Procedurii de recrutare şi selecţie  – conform Formular 7;
  • Declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese – conform Formular 8;
  • Declaraţie pe proprie răspundere prin care Candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională – conform Formular 9;
  • Declarație privind atragerea răspunderii în cazul falimentului/ insolvenței Societăților administrate sau conduse – conform Formular 10.

* Candidaţii incluşi pe Lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi prezentate comisiei, la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare/ selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a CONSILIULUI JUDEȚEAN BOTOȘANI (https://www.cjbotosani.ro/) şi pe pagina de internet a SocietăţiiNOVA APASERV S.A. BOTOȘANI (https://www.apabotosani.ro/).

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 14.08.2025, ora 12:00, la registratura CONSILIULUI JUDEȚEAN BOTOȘANI din Str. Calea Națională, Nr. 28 A, Municipiul Botoșani, Județul Botoșani, Cod Poștal 710236, în format letric,  în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Pe plic se va menționa următorul text: “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administrație al Societăţii NOVA APASERV S.A. BOTOȘANI”, precum și  numele şi prenumele candidatului.

Obligatoriu,  până la data de 14.08.2025, ora 12:00, o copie a dosarului, va fi transmisă în format electronic, pe adresa de mail a expertului independent, respectiv foxmanagement109@gmail.com, cu mențiunea în subiectul mesajului a următorului text: “Candidatura pentru funcția de  membru în Consiliul de Administraţie al Societății NOVA APASERV S.A. Botoșani”, Numele și prenumele candidatului.

- Publicitate -

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe Lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a le fi anunţate personal prin intermediul postei electronice.

Relaţii suplimentare se pot obţine de la expertul independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L.  la Telefon 0799-358.582.

Informații suplimentare referitoare la procedură se regăsesc pe site-ul Consiliului Județean Botoșani disponibil la linkul https://www.cjbotosani.ro/informatii-publice/guvernanta-corporativa/

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Nova ApaServ ANUNȚ
Articolul următor garantie-onlaptop-protect-plus Garanție pentru laptopul tău, chiar și după ce a expirat cu OnLaptop Protect+
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Johnson&Johnson, obligată să plătească 40 de milioane $ despăgubiri la două femei care au spus că pudra de talc le-a cauzat cancer ovarian
Extern
UGIR – invitat la ședința Comisiei de dialog social din cadrul Instituției Prefectului, Județul Maramureș
Actualitate
Donald Trump, dat în judecată pentru că a demolat o aripă a Casei Albe ca să construiască o sală de bal
Extern

RSS Știri Financiare

  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta
  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România

Citește și

CONVOCATOR

2 minute

ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU UN POST DE MEMBRU ÎN CONSILIUL DE ADMINISTRAȚIE AL SOCIETĂȚII ECO – SAL S.A. MEDIAȘ

8 minute

Invitație de Participare la Licitație

5 minute
Aquatim
Anunțuri

Anunț recrutare și selecție AQUATIM SA

6 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?