Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU POSTUL DE DIRECTOR GENERAL AL SERVICII CL SALISTE SRL
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ PRIVIND SELECȚIA CANDIDAȚILOR PENTRU POSTUL DE DIRECTOR GENERAL AL SERVICII CL SALISTE SRL

Arc Consulting
Autor Arc Consulting
Publicat 11 decembrie 2025
Distribuie

Consiliului de Administrație al Societății SERVICII CL SALISTE SRL, prin Comitetul de Nominalizare și Remunerare și expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea unui post de director general, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maximum 4 ani.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:

  1. Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și interviu preliminar pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)
  2. Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare). 

Director general

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare finalizate cu diploma de licență în domeniile fundamentale ale științelor inginerești, economice, juridice sau sociale,  sau echivalente,
  • Experiență profesională generală de minim 7 ani.
  • Experiență profesională relevantă, în activitatea de consultanță în management sau în activitatea de conducere a unor autorități publice, întreprinderi publice ori societăți din sectorul privat.

Condiție opțională de participare: 

  • Experiență anterioară în sectorul de activitate al societății.

Condiții eliminatorii din selecție:

  • Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
  • Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
  • Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal. 
  • Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
  • Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului. 
  • Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.  

Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:

  1. Opis dosar de candidatură;
  2. Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
  3. Copie act de identitate;
  4. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
  5. Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
  6. Copie cazier judiciar;
  7. Copie cazier fiscal;
  8. Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  9. Formulare specifice procedurii: 
  1. Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
  2. Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații 
  3. Formularul 3 – opțiunea privind postul
  4. Formularul 4 – declarație privind evaluarea

Formularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul societății https://scservicii.ro 

Criteriile de evaluare/selecţie sunt:

Criterii de evaluare obligatorii: Competențe specifice sectorului de activitate; Competențe profesionale de importanță strategică; Cunoștințe de Guvernanță corporativă; Competențe sociale și personale; Reputație personală și profesională; Integritate și independență; Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT – conform postului pentru care candidează. Criterii de evaluare opționale: Experiența anterioară în domeniul de activitate al societății

Bibliografie: 

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
  • Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
  • HG 639/2023 pentru aprobarea normelor metodologice de aplicare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice
  • Orice alte documente publice despre societate. 

Dosarul în format letric (pe suport de hârtie)

Dosarul de candidatură pe suport de hârtie va fi depus personal sau poate fi trimis prin intermediul Poștei cu confirmare de primire sau curier, în plic închis şi sigilat, la registratura Societății SERVICII CL SRL, SALISTE. 

- Publicitate -

 Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de director general ”, precum și numele şi prenumele candidatului. 

Dosarul electronic

Transmiterea dosarului de candidatură și în format electronic este obligatorie și se va face la fiecare dintre adresa de e-mail office@arc-consulting.ro 

Dosarele în format electronic vor fi transmise până la aceeași dată și oră stabilite pentru depunerea dosarului de candidatură în format fizic la registratura societății, conform programului de activitate al societății.

Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733661233, persoană de contact Elena Căprar.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 12 ianuarie 2026 

Președintele Consiliului de Administrație

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Comunicat/Anunț de presă privind finalizarea proiectului „Îmbunătăţirea calităţii vieţii locuitorilor Municipiului Roşiorii de Vede, judeţul Teleorman”
Articolul următor comunicat-finalizare-CRIS EURO PROIECT SRL Anunț privind finalizarea implementării proiectului cu titlul „Digitalizare Cris Euro Proiect SRL”
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate
Raportul despre utilizarea Copilot Microsoft, în 2025 – o cale către interacțiunea om-AI
IT

RSS Știri Financiare

  • Cât plătesc anual pentru spațiile de birouri cele mai mari companii din România
  • Flip.ro a plătit peste 100 milioane de euro vânzătorilor de dispozitive
  • Compania spaniolă de insurtech Heymondo intră pe piața locală
  • Investiții de 3 milioane de euro pentru City Grill pe parcursul anului 2025

Citește și

UMM
Anunțuri

ANUNȚ

13 minute
logo fondul proprietatea
Anunțuri

ANUNȚ

18 minute
APA Oltenia
Anunțuri

ANUNȚ

7 minute
APA CANAL SIBIU
Anunțuri

ANUNȚ

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?