Consiliului de Administrație al Companiei de Apă Arieș SA, prin expertul independent în resurse umane, ARC Consulting SRL, anunță selecția pentru ocuparea a trei posturi de director în cadrul societății, conform O.U.G. nr. 109/2011, privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023, pentru o perioadă a mandatului de maxim 4 ani.
Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive, conform calendarului:
- Etapa I – selecţia dosarelor candidaților, analiza pentru stabilirea gradului de îndeplinire al criteriilor minime de selecție stabilite. (minim 30 de zile de la publicare)
- Etapa a II-a –interviu final pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I (14 zile de la încheierea primei etape) și după transmiterea declarației de intenție (15 zile de la comunicare).
- Director general (1 post)
Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare finalizate cu diploma de licență, în domeniul fundamental al ştiinţelor inginereşti, economice, juridice sau sociale,
- Experiență profesională generală de minim 10 ani.
- Experiență profesională relevantă de minim 4 ani în consultanţă în management sau în activitatea de conducere a unor autorităţi publice, întreprinderi publice, societăţi sau regii, cu minim 250 de angajați.
Condiție opțională de participare:
- Experiență anterioară în domeniul principal de activitate al societății.
- Director financiar (1 post)
Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare finalizate cu diploma de licență, în domeniul fundamental al ştiinţelor economice;
- Experiență profesională general de minim 10 ani.
- Experiență profesională relevantă de minim 4 ani în activitatea de conducere pe posturi din domeniul economic, în cadrul unor autorităţi publice, întreprinderi publice, societăţi sau regii.
Condiție opțională de participare:
- Experiență anterioară în domeniul principal de activitate al societății.
- Director producție, dezvoltare si exploatare rețele (1 post)
Condiții obligatorii de participare:
- Studii superioare finalizate cu diploma de licență, în domeniul fundamental al ştiinţelor inginerești;
- Experiență profesională generală de minim 10 ani.
- Experiență profesională relevantă de minim 4 ani în consultanţă în management sau în activitatea de conducere unor autorităţi publice, întreprinderi publice, societăţ isau regii.
- Condiție opțională de participare:
- Experiență anterioară în domeniul principal de activitate al societății.
Condiții obligatorii de participare comune tuturor posturilor:
- Fără înscrisuri în cazierele judiciar și fiscal.
- Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
Condiții eliminatorii din selecție:
- Neîndeplinirea condițiilor minime obligatorii de participare și evaluare.
- Necunoașterea limbii române – nivel avansat.
- Existența înscrisurilor în cazierele judiciar și fiscal.
- Stare de sănătate necorespunzătoare postului.
- Existența unei inaptitudini pentru ocuparea postului.
- Existența oricărei condiții enumerate la articolele 4 și 36, din OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare.
Dosarul de candidatură va conține în mod obligatoriu următoarele documente:
- Opis dosar de candidatură;
- Curriculum vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
- Copie act de identitate;
- Copie documente care atestă pregătirea profesională;
- Copie documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare (carnet de muncă sau adeverință, după caz);
- Copie cazier judiciar;
- Copie cazier fiscal;
- Copie adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- Formulare specifice procedurii:
- Formularul 1 – nota de prelucrare a datelor cu caracter personal
- Formularul 2 – declarație privind conflict de interese și/sau incompatibilități și falsul în declarații
- Formularul 3 – opțiunea privind postul
- Formularul 4 – declarație privind evaluarea
Formularele se pot solicita anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau descărca de pe site-ul societății www.CAARIES.ro
Criteriile de evaluare/selecţie sunt:
Criterii de evaluare obligatorii: Competențe specifice sectorului de activitate; Competențe profesionale de importanță strategică; Cunoștințe de Guvernanță corporativă; Competențe sociale și personale; Reputație personală și profesională; Integritate și independents; Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a APT – conform postului pentru care candidează. | Criterii de evaluare opționale: Experiență anterioară în domeniul principal de activitate al societății. |
Bibliografie:
- Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernața corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, inclusiv Legea nr. 187/2023
- Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
- Legea nr.51/2006 a serviciilor comunitare de utilităţi publice
Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro.
Informaţii suplimentare puteţi obţine la adresa office@arc-consulting.ro.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 7.10.2024 Președintele Consiliului de Administrație