Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ

Contributor
Autor Contributor Publicat 8 martie 2023
Distribuie
SAPE
Distribuie

SOCIETATEA DE ADMINISTRARE A PARTICIPATIILOR IN ENERGIE S.A prin Comitetul de Nominalizare si Remunerare, asistat de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru 3 (trei) poziţii de membru în cadrul Directoratului Societăţii.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  • Candidatii care aplica pentru un post de Membru in Directoratul Societatii de Administrare a Participatiilor in Energie S.A trebuie sa se asigure ca pot îndeplini cu succes rolul pentru care candidează. Componenta Directoratului este alcatuita astfel incat membrii sa poata actiona independent si critic, iar in cadrul Directoratului sa poata forma o echipa omogena. Este recomandabil ca echipa de membri ai Directoratului sa fie mixta si echilibrata in privinta experientei profesionale asigurand o diversitate a experientei profesionale la nivelul intregului Directorat si aducand plus-valoare prin aceasta diversitate.  De aceea nu este necesar ca toti membrii Directoratului sa aiba experienta directa in domeniul in care activeaza societatea intrucat multitudinea experientelor individuale este cea care poate aduce valoare adaugata, dar este indicat ca cel putin un membru al Directoratului sa aiba experienta directa in industria / ramura / sectorul de activitate al Societatii. Este necesar ca toti membrii Directoratului sa aiba o educatie academica secondata de experienta care sa le permita intelegerea mediului de afaceri, terminologia specifica tehnica si economica proprii conducerii unei companii.
  • Toti membrii trebuie sa aiba studii superioare absolvite cu diploma de licenta.
  • Toti membrii trebuie sa aiba o experienta profesionala relevanta si adecvata functiei pentru care candideaza.
  • Toti membrii trebuie sa aiba o experiență relevantă în consultanță în management sau în activitatea de conducere a unor întreprinderi publice ori societăți din sectorul privat.
  • Toti membrii trebuie sa aiba o vechime in munca de cel putin 10 ani.
  • In mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi.
  • Mandatul membrilor Directoratului este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăşi 4 ani;
  • Un candidat nu poate detine mai mult de 3 mandate de administrator  în consilii de administraţie ale întreprinderilor publice; 
  • Selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
  • Candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o Declaraţie de intenţie realizată conform prevederilor HG 722/2016 si in concordanta cu Scrisoarea de aşteptări.

Conditiile generale minime obligatorii care vor fi indeplinite de membrii Directoratului sunt urmatoarele:

1. Studii superioare absolvite cu diploma de licenta sau echivalent;

2. Experienta profesionala relevanta si adecvata functiei pentru care candideaza de minim 10 ani;

3. Vechime in activitatea de conducere de minim 5 ani;

4. Experienta relevanta de conducere / administrare in domeniul public sau privat;

5. Cunoasterea limbii romane (scris si vorbit) si cetatenia romana sau cetatenia altor state UE, cu conditia sa aiba domiciliul in Romania;

6. Capacitatea deplina de exercitiu;

7. Stare de sanatate corespunzatoare functiei pentru care candideaza;

8. Nu au cazier judiciar;

- Publicitate -

9. Nu au cazier fiscal;

10. Sa nu se afle in conflict de interese care sa il/o faca incompatibil/a cu exercitarea functiei de Membru in Directoratul S.A.P.E S.A

11. Să nu fie destituit/ă dintr-o funcţie publică, sa nu ii fi fost revocat contractul de mandat pentru neindeplinirea indicatorilor cheie de performanta sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;

12. Nu se afla in situatia inceperii urmaririi penale pentru infractiunile prevazute la Art. 6 din Legea Societatilor nr. 31/1990.

Candidatii selectati conform conditiilor minime de mai sus vor fi evaluati in baza matricei Directoratului. Directoratul trebuie sa fie compus in asa fel incit sa existe o experienta in domeniile care oglindesc activitatea companiei si anticipeaza provocarile companiei in anii urmatori.

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

          1. Dosarul de candidatură.

          2. Matricea profilului de candidat.

          3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae
  • cazierul judiciar / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind statutul de independent conform formular nr. 4;
  • declaraţie pe proprie răspundere că informatiile cuprinse in curriculum vitae si dosarul de candidatura sunt reale si corespunzatoare activitatii candidatului conform formular nr.5
  • declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în consilii de administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit conform formular nr. 6;
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 7;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 8;
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 6 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr. 9.

* Candidaţii propusi pentru nominalizare vor avea obligatia de a depune cazierul fiscal, cazierul judiciar si adeverinta medicala, toate in original, inainte de semnarea contractului de mandat.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a S.A.P.E S.A    ( www.sape-energie.ro).

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 07.04.2023, ora 12.00 in format electronic pe adresa office@sape-energie.ro . In subiectul mesajului va fi mantionat  “Candidatura pentru funcţia de membru în cadrul Directoratului S.A.P.E S.A” , precum numele şi prenumele candidatului. Candidatii vor transmite obligatoriu o copie a dosarului de candidatura si pe adresa expertului independent, foxconsiliu@gmail.com pana la aceeasi data si ora.

Candidaturile depuse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.           Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a le fi comunicata personal printr-o comunicare scrisa. Relaţii suplimentare se pot obţine si pe adresa de mail a societatii, office@sape-energie.ro

Contributor 8 martie 2023
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior A început campania electorală?
Articolul următor Poezia este o inexplicație!
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Papa Francisc va vizita Mongolia la începutul lunii septembrie
Extern
Regele Charles scoate la picnic 50 de locuitori din Valea Zălanului
Actualitate
Recep Tayyip Erdogan a fost confirmat de parlament președintele Turciei
Extern

RSS Stiri Economice

  • Cum motivezi angajații în 2023 – 4 strategii care funcționează cu succes 1 iunie 2023
  • Festivalul IntenCity: Program Mainstage 1 iunie 2023
  • Piața jucăriilor din România, nivel record de peste 1,7 miliarde lei în 2022 31 mai 2023

Trebuie să citești

ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ

Municipiul Deva, prin Serviciul Baze Agrement din cadrul Primăriei Municipiului Deva, cu sediul în str. Axente Sever, nr.34 , telefon…

3 minute

Invitație de Participare la Licitație

ROMÂNIA PROIECTUL PRIVIND ÎMBUNĂTĂȚIREA MANAGEMENTULUI RISCURILOR LA DEZASTRE Titlul Contractului:Lucrări pentru obiectivul de investiții „Consolidare, mansardare și refuncționalizare sediul  Inspectoratului…

4 minute

Invitație de Participare la Licitație

ROMÂNIA PROIECTUL PRIVIND ÎMBUNĂTĂȚIREA MANAGEMENTULUI RISCURILOR DE DEZASTRE Titlul Contractului:Execuție lucrări de construire pentru obiectivele de investiții: LOT 1 -…

5 minute

ANUNȚ PREALABIL PRIVIND AFIȘAREA PUBLICĂ A DOCUMENTELOR TEHNICE ALE CADASTRULUI

ROMANIA JUDEȚUL TELEORMAN         COMUNA UDA CLOCOCIOV Nr. 1106 din 17. 05. 2023 ANUNȚ PREALABIL PRIVIND AFIȘAREA PUBLICĂ A DOCUMENTELOR…

1 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?