Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Aspectele importante de care să ții cont când vrei să devii antreprenor
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Aspectele importante de care să ții cont când vrei să devii antreprenor

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 12 aprilie 2021
Distribuie
birouri

Un business poate fi o oportunitate care să îți asigure confort din toate punctele de vedere, mai ales financiar, dar implică și numeroase riscuri. Așa că, dacă ai de gând să îți investești economiile într-o afacere și să mergi pe drumul antreprenoriatului, atunci trebuie să te pregătești din toate punctele de vedere. Iată câteva dintre cele mai importante aspecte de care să ții cont, când îți dorești să fii propriul tău șef. 

Planul de afaceri

În primul și în primul rând, când pornești pe calea antreprenoriatului, trebuie să îți întocmești planul de afaceri. Drept urmare, de la bun început trebuie să îți stabilești strategia financiară, pe cea de marketing, bugetul și obiectivele companiei. Mai precis, ia în considerare aspectele importante aferente businessului. De exemplu, gândește-te cu ce produse și servicii vei ieși pe piață, ce domeniu de activitate vei avea, dacă ai deja potențiali clienți, câți competitori o să aibă afacerea ta sau care sunt riscurile financiare pe care ești dispus să ți le asumi. Trebuie să fii pregătit din toate punctele de vedere și să ai un plan pe termen lung, cu ajutorul căruia să îți dezvolți businessul și să obții profit. 

Orice firmă are nevoie de un sediu

Indiferent de domeniul de activitate al firmei tale, vei avea nevoie de un sediu, acesta fiind locul unde îți vei desfășura activitatea. În consecință, în funcție de serviciile pe care le vei oferi, o să fii nevoit fie să cumperi sau să închiriezi un apartament, un etaj sau chiar o întreagă clădire. De asemenea, ia în considerare faptul că angajații vor avea nevoie de cele mai bune condiții, ca să lucreze într-un mediu relaxant și sigur, pentru a avea parte de o productivitate sporită. Drept urmare, va trebui să instalezi camere de supraveghere Spy-Shop, atât în interiorul firmei, cât și în afara ei, ca să monitorizeze constant fiecare mișcare, iar angajații să se simtă în siguranță. În plus, ideal ar fi ca accesul în cadrul companiei să fie realizat prin intermediul cartelelor, iar sediul să fie păzit pe tot parcursul zilei de către o firmă de securitate. 

Apelează la un contabil

Odată ce deții un business, trebuie să iei în calcul toate aspectele financiare. De aceea, apelează la serviciile unui contabil experimentat, care să țină gestiunea. O să fii nevoit să achiți taxe și impozite către stat, să calculezi salariul net al angajaților sau să afli câți bani vor intra și vor ieși din firmă. Contabilul îți va oferi rapoarte constante, în timp real, ca să ai o viziune clară asupra evoluției companiei tale din punct de vedere financiar. În plus, vei face economie, atât de timp, dar mai ales de bani, pentru că ție îți va fi mult mai greu să te ocupi de aceste sarcini, mai ales dacă nu ai pregătire în domeniul economic. 

Bonusuri și beneficii 

Dacă îți dorești să atragi angajați competenți, care să fie motivați zi de zi și, astfel, să ai parte de o productivitate crescută care să asigure dezvoltarea businessului din toate punctele de vedere, atunci va trebui să le oferi anumite bonusuri și beneficii. De exemplu, poți începe cu trimiterea acestora la cursuri și traininguri de specializare, ca să dobândească cunoștințe noi în domeniul de activitate și să se perfecționeze profesional. De asemenea, ca să dea randament maxim și să nu își dorească să aplice pentru un alt job, le poți oferi bonusuri de performanță, măriri salariale, vouchere de vacanță, abonamente la clinici private, asigurare medicală, abonamente la săli de fitness sau la librării. O altă variantă ar fi oferirea de zile suplimentare de concediu sau posibilitatea de a își exercita activitatea profesională din confortul propriei locuințe.  

Deci, analizează toate aspectele, atât avantajele, cât și dezavantajele deschiderii unui business. 

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior planta Idei de a fi eficient după ce închizi laptopul și termini programul de muncă
Articolul următor Comunicat_de_Presa_MASURA-2-x-BPS-v2 Comunicat de presă privind Măsura 2 „Granturi pentru capital de lucru”
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

ANAT cere introducerea urgentă a unui mecanism obligatoriu de protecție împotriva insolvenței companiilor aeriene – Fondul de garantare a biletelor de avion, în contextul falimentului Air Belgium
Actualitate
Directorii generali se luptă cu incertitudinile comerciale și tarifare, dar își mențin apetitul pentru fuziuni și achiziții
Economie
Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
Companii

RSS Știri Fotbal

  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon

Citește și

Companii

Andrzej Wronski preia rolul de Managing Director al P3 România

3 minute
Companii

Tailent și Crayon anunță un parteneriat pentru accelerarea transformării digitale a companiilor

4 minute
Companii

Cum au evoluat companiile din Top 500 ECE pe durata pandemiei?

9 minute
Companii

Artego a plătit dividende și de 100.000 de lei foștilor salariați

3 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?