Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Biofarm înregistrează un profit net de 65,7 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 20%
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Biofarm înregistrează un profit net de 65,7 milioane de lei în primele nouă luni ale anului, în creștere cu 20%

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 16 noiembrie 2022
Distribuie

Biofarm (simbol bursier BIO), unul dintre cei mai importanți producători de medicamente din România, raportează o creștere importantă pentru primele nouă luni ale anului comparativ cu aceeași perioadă din 2021.

Biofarm a înregistrat o cifră de afaceri de 208,9 milioane lei, în creștere cu 17% și un profit net de 65,7 milioane lei, în creștere cu 20%, față de aceeași perioadă a anului trecut. În același timp, Biofarm a înregistrat EBITDA de 89,4 milioane lei, cu 18% mai mult comparativ cu primele nouă luni ale anului precedent.

„Rezultatele foarte bune înregistrate în ultimele nouă luni, validează strategia noastră de a oferi clienților produse inovative care să contribuie la starea lor de bine. La începutul acestui an ne-am propus să introducem pe piață produse noi care se devină lider în categoria lor și am reușit acest lucru cu Biofen Extra, care domină categoria de management al durerii, în segmentul ibuprofen și paracetamol. Biofarm va continua să își dezvolte portofoliul prin extensii de linie sau lansări de produse noi și vizăm extinderea pe noi piețe”, a declarat Cătălin Vicol, director general Biofarm.

Cătălin Vicol

Aria terapeutică care a înregistrat cea mai mare creștere în categoria Consumer Healthcare (CHC) în ultima perioadă a fost cea de Răceală & Gripă. Brandurile Biofarm care acoperă acestă arie terapeutică, precum Carmol, Bixtonim Xylo, Septsosol, Bioflu au înregistrat creșteri de două cifre.

Biofen Extra continuă să domine categoria de managementul al durerii din CHC, în segmentul combinații de paracetamol & ibuprofen. Recent a fost adăugat în portofoliul Biofarm o nouă formulă Biofen capsule moi în variante de 200 mg și 400 mg.

În primele nouă luni ale anului 2022, Biofarm a ocupat locul 3 pe segmentul Consumer Healthcare (CHC), în ceea ce privește numărul de unități vândute.

Biofarm și-a propus să își dezvolte portofoliul de produse cu medicamente inovatoare, fabricate la cele mai înalte standarde și să contribuie semnificativ la dezvoltarea pe termen lung a industriei farmaceutice din România.

Portofoliul Biofarm acoperă cele mai importante arii terapeutice din divizia Consumer Healthcare-digestiv & metabolic, respirator & ORL, cardiovascular & circulator, sistem nervos, multivitamine, cu peste 20 de branduri reprezentative.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Electrica, explozie a profitului net: peste jumătate de miliard de lei la nivel de grup, după nouă luni
Articolul următor Consiliul Concurenței a finalizat regulamentul privind practicile comerciale neloiale din lanțul de aprovizionare
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Câteva ore la Florenţa
Cultură și Educație
 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

Companii

Vara 2025 în eCommerce: 10,9% mai multe comenzi la final de iunie prin platforma easySales; Trendyol și FashionDays, cele mai rapide creșteri

4 minute
Companii

Italia: Netflix, vizată de o investigație pentru o presupusă evaziune fiscală

1 minute
Companii

EY a asistat Morphosis Capital în achiziționarea unei participații minoritare în EnduroSat

3 minute
Companii

Wizrom Software preia compania Co-Factor și își extinde portofoliul cu soluții strategice pentru resurse umane

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?