- Având în vedere cererea foarte mare, ofertele au fost suplimentate
- Comenzi de 312 milioane de lei de la startul evenimentului
- 170.000 de produse din categoriile produse pentru casă, înfrumusețare și îngrijire personală cu o creștere importantă
- București, Cluj și Sibiu conduc topul comenzilor pe localități
După primele trei ore de la startul campaniei, clienții au cumpărat deja de peste 312 milioane lei, în creștere față de anii anteriori. Peste 150.000 de produse au fost vândute de sellerii din Marketplace, în creștere cu 20% comparativ cu anul anterior. Clienții pun în coș, în medie, două produse, din care unul cu o valoare mai mare, iar celălalt din categorii precum fashion, obiecte de decor pentru acasă, băuturi sau cadouri de Crăciun. Astfel, ofertele au fost suplimentate pentru a susține cererea mare.
„Black Friday este o zi în care mulți clienți își fac cumpărăturile importante, dar și cumpărăturile pentru sărbători, pe care acum se pregătesc să le petreacă acasă. Probabil acesta este motivul pentru care vânzările de produse pentru casă și îngrijirea casei, precum și produsele pentru înfrumusețare și îngrijire personală au atins un nivel record în istoria zilei: în primele două ore, clienții au comandat 170.000 de produse din cele două categorii”, a declarat Tudor Manea, director general eMAG România.
Anul acesta, clienții au optat în special pentru livrarea în easybox și 44% dintre clienții care au opțiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. Aproape 54% dintre comenzi au fost plătite cu cardul și 83% dintre vizite au fost de pe dispozitive mobile.
Recorduri la start de Black Friday la eMAG
- 1,7 milioane vizite au fost înregistrate în primele 10 minute de la pornire
- Secunda de aur 07:37:42 – 333 produse vândute pe secundă
- Minutul de aur 7:38 – 8.503 produse comandate în valoare de 5,6 milioane de lei
- 8.260 de produse în valoare de 4,7 milioane de lei au fost comandate în primul minut de la start
Produse vândute rapid, în primul minut de la start
- În 36 secunde 1.000 bucăți – Telefon mobil Oppo A12, Dual SIM, 32GB, 4G, Black, la prețul de 199,99 lei, redus de la 499,99 lei (reducere 60%)
- În 39 secunde 500 bucăți – Apă de toaletă Hugo Boss The Scent, Bărbați, 100 ml, la prețul de 99,99 lei, redus de la 219,99 lei (reducere 54%)
- În 40 secunde 500 bucăți – Set 6 piese Tefal Ingenio Elegance, la prețul de 149,99 lei, redus de la 399,99 lei (62% reducere)
- În 52 secunde 1.000 bucăți – Televizor Samsung 43TU7092, 108 cm, Smart, 4K Ultra HD, LED, Clasa A, la prețul de 999,99 lei, redus de la 1.399,99 lei (reducere 28%)
Peste 150.000 de produse au fost comandate la IMM-urile listate pe eMAG Marketplace. Clienții eMAG Genius pot comanda astăzi cu livrare gratuită o gamă extinsă de produse care cuprinde în premieră 4 milioane de produse eligibile și semnalizate din marketplace eMAG.
Peste 95% din comenzile înregistrate de eMAG în primele 10 minute au fost plasate de pe telefoanele mobile, ceea ce reprezintă un record al celor 10 ediții. Tot în primele 10 minute ponderea plăților cu cardul a ajuns la 86%, un record al tuturor edițiilor de Black Friday.
Produse speciale vândute:
- Cea mai mare comandă înregistrată este 37.100 euro redus de la 47.150 (reducere 10.050 euro), un Ford Kuga
- Peste 11.000 de produse de protecție, echipamente medicale și servicii medicale
- 3 kg de aur
- 580 nopți de cazare
Topul reședințelor de județ de unde au comandat românii cel mai mult:
- București
- Cluj-Napoca
- Iași
- Brașov
- Slatina
- Constanța
- Zalău
- Alba Iulia
- Timișoara
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România și a devenit un lider regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. De 19 ani, compania investește constant în servicii bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani.