Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Care sunt beneficiile administrării unui site pentru o afacere?
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

Care sunt beneficiile administrării unui site pentru o afacere?

Contributor
Autor Contributor
Publicat 5 septembrie 2022
Distribuie
website afacere
sursă foto: WebWave.ro

Ideea de a avea o afacere care să îi reprezinte apare din ce în ce mai des în mintea tinerilor pentru care ideea de independență primează în fața ideii de a lucra în subordinea altcuiva.

Pentru a transforma afacerea pe care ne dorim să o implementăm într-un real succes, este important să avem alături profesioniști. Aceștia au capacitatea să ne ghideze către performanță și să se asigure că, într-adevăr, drumul spre succes este mult mai ușor de parcurs.

Există soluții utile și la îndemână care te ajută să te dezvolți în mediul online și să-ți duci afacerea la un cu totul alt nivel: cel dorit de către tine. Fără a-ți cere noțiuni de programare, există site-uri de încredere care te ajută să evoluezi pe zi ce trece.

Promovarea afacerii tale este un subiect important de abordat, atunci când îți dorești să o dezvolți și aceasta să înregistreze un real succes. Nu are niciun sens să-ți creezi un website, dacă acesta nu are vizibilitate. Știm foarte bine că nicio afacere nu rezistă în zilele noastre fără o prezență puternică, structurată și sănătoasă în online.

Să presupunem că afacerea ta este la început de drum și ai nevoie de consultanță în ceea ce privește mediul online. Nu îți face griji! Nu îți sunt necesare cunoștințe de programare pentru a face cunoscută ideea ta. Echipa WebWave este gata să îți ofere consultanță în ceea ce privește nevoile tale și ale afacerii pe care o dezvolți.

Prezentarea companiei

Prezentarea companiei este un aspect cheie, care îi ajută pe clienți să afle detaliile pe care tu dorești să le expui publicului tău. Acestea trebuie să fie convingătoare, dar expuse într-un mod prietenos care să îi facă pe cei ce îți accesează site-ul să fie parte a poveștii brandului. Poți începe prin a prezenta ideea de la care a pornit afacerea ta și care sunt situațiile cărora acesta le oferă rezolvare.

Țintește așteptările pe care clienții le au de la serviciile sau produsele din portofoliul tău. Descrie un moment sau o situație în care produsele sau serviciile tale vor reprezenta fix soluția de care clientul tău are nevoie. Este important ca în cadrul poveștii de brand să îți sondezi publicul, pentru ca mai apoi să îi oferi soluții targetate. Un stil prietenos este esențial pentru a crea o legătură cu clientul.

Elementele de grafică sunt aspecte importante ale mesajului pe care vrei să îl transmiți publicului tău și, implicit, potențialilor și chiar actualilor clienți. Un clip realizat cu elementele cheie ale afacerii tale va fi extrem de convingător. Fotografii ale produselor la o calitate foarte bună vor prinde foarte bine la public. Poate chiar fotografii primite de clienți care utilizează deja serviciile sau produsele tale, sunt de real interes.

Poți încheia povestea cu o provocare care să îi implice pe clienții tăi. Spre exemplu dacă afacerea ta propune servicii de turism, îi poți provoca pe clienții care au călătorit deja prin intermediul tău să lase un review în care să povestească experiența trăită. În schimbul review-ului primit poți oferi o recompensă de 10% pentru următoarea călătorie sau un upgrade al camerei de hotel pentru următoarea călătorie.

Informații cheie despre afacerea ta

Este esențial să oferi informații cheie clienților ce îți vizitează pagina pentru ca rata de conversie să fie una cât mai ridicată. Detalii precum prețuri, date de contact sau orele de activitate, sunt esențiale celor ce aleg să îți viziteze pagina. WebWave este gata să îți ofere consiliere profesionistă pentru ca aceste informații să ajungă la clienți, mai ales la cei ce se încadrează în targetul tău.

Experiența în domeniu

Este foarte important să oferi clienților tăi informații despre experiența ta în domeniu. Acest aspect le va oferi încredere, prin prisma faptului că știu deja că pot apela la business-ul tău, pentru că tu chiar știi ce faci, nu-i așa? Chiar dacă business-ul tău este la început de drum, se bazează pe o experiență a ta, care te-a convins că trebuie să faci asta la un alt nivel. Experiența în domeniu este certificată de faptul că afacerea ta a rezistat în timp, ieșind în evidență.

Aspectul grafic al site-ului

Aspectul grafic al site-ului tău nu trebuie să fie un detaliu care să îți dea bătăi de cap, ci un avantaj pe care să îl ai în fața competitorilor tăi. De aceea, platforma îți pune la dispoziție o mulțime de șabloane ce pot fi adaptate nevoilor tale. Iar dacă știi deja cum îți dorești să arate site-ul tău, este foarte simplu să implementezi totul cu WebWave. Această opțiune este gratuită. Toate șabloanele pe care le regăsești sunt optimizate pentru dispozitivele mobile.

- Publicitate -

Portofoliu

Portofoliul este o secțiune importantă de inclus în site. Acesta va crește o dată cu business-ul tău și va fi o dovadă socială importantă. Este important să le vorbești posibililor noi clienți despre cei care te-au ales să le fii partener. În cadrul portofoliului, este recomandat să încadrezi și impresiile primite de clienți. Multe persoane se bazează pe recomandări când apelează la anumite servicii, indiferent de domeniul de activitate.

Blog

Educarea clienților pe care îi vizezi este un detaliu important, căruia trebuie să îi acorzi atenție încă de la început. Specialiștii WebWave îți vor spune de ce este important să ai o secțiune de blog integrată în site, care poate face diferența între reușita și eșecul acestuia. Blogul reprezintă o parte esențială a unui website deoarece, într-o mare măsură, este ca un fel de carte de vizită care-ți păstrează identitatea în mediul online. Este vocea ta autentică și originală, modul în care oamenii te văd sau percep mai bine. Aici poți expune idei personale, poți scrie despre visuri și obiective, iar vizitatorii pot afla mai multe despre persoana sau echipa din spatele site-ului. 

Trăim într-un secol al vitezei, iar în era digitală ne-am format comportamentul de a căuta online tot ce ne dorim să aflăm, vedem, ascultăm, cumpărăm. Cel mai adesea găsim informațiile căutate la un click distanță și suntem astfel scutiți de orice efort fizic. Motiv pentru care comunicarea în mediul digital este extrem de importantă. Posibilii parteneri și clienți sunt, cu siguranță, pe internet și avem la dispoziție o mulțime de unelte pentru a-i determina să intre în contact cu noi. Suntem aproape de aceștia și avem nevoie de informații despre ce le place și cum îi putem atrage pe canalele noastre. 

Crearea unei secțiuni de blog integrată în site este de asemenea, o parte vitală a site-ului din punctul de vedere al optimizării pentru motoarele de căutare și a dezvoltării afacerii în mediul online. Acest lucru se datorează faptului că un blog este asemănător unui jurnal în care tu notezi tot ce consideri a fi mai important pentru tine, dar și pentru urmăritorii tăi, de această dată despre misiunea brand-ului tău și a beneficiilor pe care acesta le oferă clienților. Expune-ți ideile în mod concret, util, astfel încât să oferi răspunsuri clienților chiar înainte ca aceștia să adreseze întrebări! Este cea mai sigură cale spre milioane de abonați și urmăritori fideli. 

Faptul că tu vei oferi informații utile clienților prin intermediul articolelor de blog le oferă acestora certitudinea că datele pe care le regăsesc în site sunt cu adevărat utile și că platforma ta este una de actualitate. Crearea de articole de blog reprezintă o parte esențială a strategiei de marketing ce are ca scop obținerea de vizibilitate în mediul online. Un blog actual, cu informații utile și livrate clientului într-un mod cât mai explicit, atractiv și ușor de înțeles, va atrage un număr mare de clienți.

De fiecare dată când o companie va publica un nou articol pe blog, acesta va reprezenta încă o pagină indexată de Google în pozițiile fruntașe. Astfel devine o cale esențială de generare de trafic organic. Traficul organic este acel număr de vizitatori pe care îi obține site-ul tău, fără costuri de promovare. Ce înseamnă asta? Înseamnă că prin intermediul SEO, utilizat atât în site, cât și pe blog, business-ul tău va apărea în primele rezultate pe Google, atunci când posibilii tăi clienți caută un serviciu sau un produs pe care tu îl poți oferi.

Articolele create pentru blogul afacerii tale pot fi distribuite cu ușurință pe rețelele de socializare și astfel vor ajunge la un număr ridicat de vizitatori. Chiar este recomandat să faci asta pentru că în acest mod te adresezi unui public diferit, care nu știe încă prea multe despre afacerea ta. Blogul este foarte util, mai ales în cadrul afacerilor B2C. În fiecare zi oamenii caută informații relevante prin intermediul Google, iar articolele tale pot ajunge cu ușurință către publicul potrivit.

Existența unui blog în cadrul business-ului tău nu poate aduce decât beneficii afacerii tale. Rolul acestora este de a-i informa pe clienți, dar și motoarele de căutare despre avantajele pe care afacerea ta le aduce pe masă clienților tăi potențiali sau actuali. Articolele de blog pot răspunde la cele mai frecvente întrebări ale clienților tăi și îi pot ajuta pe oamenii din publicul tău țintă să îți imagineze cum ar arăta produsele pe care le vinzi în viața lor sau cum le-ar face viața mai bună. .

Un alt atu al blogului incorporat în site-ul tău este acela de a obține feedback din partea clienților tăi. Acesta este un aspect foarte important căruia trebuie să îi acorzi atenție pentru că astfel vei ști ce anume ai de îmbunătățit și unde te descurci cel mai bine. Specialiștii WebWave sunt gata să îți pună la dispoziție cele mai utile informații legate de acest aspect și nu numai. 

Atragerea traficului prin optimizarea SEO

SEO este un subiect foarte important atât pentru afacerile aflate la început de drum, cât și pentru cele renumite. Bugetul de marketing este cel căruia îi acordăm o atenție sporită. Dacă acesta este folosit cu responsabilitate, va putea aduce conversiile dorite. Totuși mai există o modalitate de promovare, care nu implică costuri substanțiale, dar promite rezultate de excepție.

Ce este SEO?

SEO este un subiect amplu și foarte important când vine vorba de vânzări online. Îți vom prezenta câteva informații importante despre această noțiune, dar și de ce este atât de important pentru orice tip de afacere. SEO, acronimul de la Search Engine Optimization, presupune optimizarea pentru motoarele de căutare, în special Google, și reprezintă un proces de îmbunătățire a vizibilității site-ului în cadrul rezultatelor generate. O explicație extrem de concisă a acestui termen o primim chiar de la membrii Google.

  • În primă fază Google, vede niște coduri-numite tag-uri-în baza cărora înțelege despre ce anume este vorba în site-ul tău, și în landing page-urile aferente acestuia
  • Apoi, roboții Google studiază domeniul tău online și verifică dacă conținutul tău este relevant. Ce înseamnă conținut relevant? Un conținut este considerat relevant de Google atunci când tag-urile coincid conținutului tău.
  • Dacă conținutului site-ului tău este potrivit, atunci Google promovează site-ul în rezultatele căutărilor și verifică comportamentul utilizatorului.
  • Dacă utilizatorul are o experiență pozitivă în site, Google va urca site-ul tău în primele poziții de căutare.

Primul pas necesar optimizării SEO este găsirea cuvintelor relevante pentru business-ul tău. Ce sunt cuvintele cheie? Sunt acele căutări pe care le fac clienții online pentru a găsi conținut asemănător cu cel din site-ul tău. Un tool de real ajutor pentru identificarea celor mai potrivite cuvinte cheie este Keyword Planner, din contul de Google AdWords. 

Implementarea unui magazin online

Tot mai des auzim în ultima perioadă despre cât de importantă este prezența online, în special a unui magazin care să promoveze produsele din portofoliu. Magazinele online sunt aplicații web complexe, create în jurul comercializării de produse aflate în portofoliul afacerii. Scopul principal al magazinului online este acela de a genera vânzări. Hai să aflăm împreună care sunt cele mai importante aspecte de luat în calcul în crearea magazinului online!

Simplitate

Un magazin online cu un design simplist ușurează navigarea în platformă a vizitatorului și crește probabilitatea ca acesta să facă o achiziție în urma vizitei. Un design simplu și curat va ușura navigarea în pagină chiar și prospecților care nu sunt familiarizați cu achiziția de produse online. Simplitatea și accesibilitatea ar trebui să caracterizeze, în mare parte, prezența unui magazin online de e-commerce sau a unui site de promovare.

Funcționalitate

Funcționalitatea site-ului este un aspect căruia îi acordăm un real interes. Paginile produselor trebuie supuse unor teste permanente pentru a împiedica probabilitatea ca un client să acceseze o pagină ce nu funcționează sau nu mai este de actualitate. De aceea, este necesară întreținerea periodică a unui magazin online, astfel încât toate variabilele care vizează funcționalitatea optimă să fie adaptate în mod corespunzător.

Compatibilitate

Este important ca paginile magazinului online să fie optimizate atfel încât să arate bine din punct de vedere vizual, dar și al compatibilității, pe toate motoarele de căutare: Google, Safari, Opera, Chrome etc. De asemenea, magazinul online trebuie sa aibă o variantă optimizată pentru mobile, pentru că de aici avem cel mai mult trafic. Conform unor rapoarte de domeniu, foarte multe persoane realizează interogări mobile și nu în versiune desktop (calculator, laptop).

Optimizare SEO

Aceste subiect pe care l-am abordat și puțin mai devreme, este esențial și pentru magazinul nostru online. Scopul SEO este să genereze trafic către paginile produselor tale din site, în baza celor mai potrivite cuvinte căutate. Scopul principal al unui magazin online este acela de a vinde. Google preferă și promovează magazinele online sigure. Iar de acest aspect echipa WebWave se va ocupa cu conștiinciozitate.

Administrare

Un magazin online trebuie să ofere administratorului ușurință în utilizare. Poate că îți vei dori să fii chiar tu cel ce încarcă produse în site, le delistează pe cele ce nu mai sunt actuale sau adaugă informații noi acolo unde este nevoie. Acest lucru nu ar trebui să-ți ridice probleme, deoarece, uneori, este necesar să faci modificări rapide. Așadar, totul ar trebui să fie în posibilitatea ta de a modifica website-ul după bunul plac.

Serviciu pentru clienți

Este important ca magazinul tău online să dețină o astfel de secțiune. În cadrul ei vei putea culege review-urile atât de importante de care îți aminteam mai sus, dar va fi necesar să administrezi aici și eventualele nemulțumiri ale clienților tăi. Este foarte important să le oferi acestora soluții și să îi ajuți cu rezolvări precise. Asta pentru că ne dorim ca acei clienți ce au comandat o dată să revină, nu-i așa?

Promovare

Un magazin online bun, care să aibă un trafic bazat pe criterii clare este ceea ce ne dorim. Promovarea online și offline este esențială. Nu este necesar să promovăm doar oferte. La un moment dat vor crea nemulțumire în comportamentul clienților și vor înceta să ne urmărească. Este ideal să promovăm povestea brandului, despre care îți spuneam la începutul acestui articol, feedback-urile primite de la clienți, dar și noutăți despre produsele sau serviciile din portofoliu.

Mai multe detalii despre crearea unui magazin online pot fi găsite în acest tutorial: https://webwave.ro/blog/magazin-online-perfect.

Bonus: o adresă web creată în baza domeniului propriu

În cadrul colaborării cu un site care ți-a oferit un domeniu și hosting, vei avea la dispoziție o adresă web complet gratuit. De ce reprezintă asta un atu pentru afacerea ta? În primul rând, oferă autenticitate și mai multă încredere clientului. Este ciudat atunci când plasezi o comandă pe un site și primești un mail de mulțumire de la o adresă, să zicem, de tipul magazinuldemobila@yahoo.com. O adresă de e-mail care reiterează profesionalismul serviciilor livrate are o formă mult mai oficială.

Adresele de mail au structura [utilizator]@[domeniu].[tld]. Iată care este componența unei adrese web reprezentativă pentru business-ul tău:

  • Utilizator: reprezintă numele persoanei sau funcția pe care o ocupă în care companiei
  • @: semnul tipografic ce face legătura între persoana/funcție și domeniul web
  • Domeniu: adresa website-ului ce pune la dispoziție serviciul de e-mail. Acesta poate fi un serviciu gratuit sau plătit.
  • TLD: extensia geografică ce indică locația. Spre exemplu domeniul .ro aparține României. Domeniul .com aparține Statelor Unite ale Americii, și tot așa.

Cuvânt de încheiere

Cu ajutorul platformei profesionale oferite de WebWave, pagina ta va fi lansată ușor cu propriul domeniu, compania-ta.ro. La fel, fără prea mari bătăi de cap vei avea propriul cont de e-mail, contact@companiata.ro. Cu alte cuvinte, tot ce îți este absolut esențial pentru a-ți asigura o prezență serioasă, personalizată și cu impact în mediul online, astfel încât afacerea ta să se bucure de vânzările și renumele pe care ți le propui a fi atinse.

Te așteptăm pe site cu mai multe informații!

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Statele europene recurg la soluția ”ajutoarelor financiare” pentru a face față crizei energetice
Articolul următor anunt de presa club 5 sept-1 ”Inființarea Clubului Seniorilor din Huși”, cod SMIS 153168
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ucraina propune o nouă rundă de negocieri de pace cu Rusia
Extern
Spania stăpânește incendiul de lângă Madrid care a umplut orașul cu un nor de fum
Extern
România a înregistrat una dintre cele mai mari emisiuni de obligațiuni din ultimii ani pe piețele internaționale, atrăgând aproximativ 4,7 miliarde de euro
Economie

RSS Știri Fotbal

  • Dispare încă un club de fotbal! De vină, mediul toxic promovat de FRF
  • PENIBIL! FC FCSB se face de râs și este prima echipă românească învinsă vreodată de Andorra
  • Thriller la Miercurea Ciuc: Csíkszereda – Dinamo 2‑2 în prima etapă a Superligii
  • CFR Cluj începe cu emoții: victorie chinuită în prelungiri cu Unirea Slobozia
  • Start în trombă pentru „Șepcile Roșii”: 4-1 în deplasare cu Metaloglobus

Citește și

angajari-politie-650x435
Advertorial

Politia Romana face recomandări pentru o minivacanţă fără griji

3 minute
gratar
Advertorial

Ați auzit de „soba rachetă”? Aflăm de la meșteri ce este aceasta și cum funcționează

4 minute
sarto 1
Advertorial

Ținute masculine pentru petrecerea de Revelion

6 minute
pasager-aeroport
Advertorial

Zbor întârziat sau anulat? Ai dreptul la despăgubiri!

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?